eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Odzież służbowa szyta na miarę oraz dostawa odzieży ochronnej dla pracowników Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku



Ogłoszenie z dnia 2013-11-21

Gdańsk: Odzież służbowa szyta na miarę oraz dostawa odzieży ochronnej dla pracowników Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 247575 - 2013; data zamieszczenia: 21.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku , ul. Równa 19/21, 80-067 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 300 15 26, faks 58 300 15 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pord.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: inna jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odzież służbowa szyta na miarę oraz dostawa odzieży ochronnej dla pracowników Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest szycie miarowe składników ubrania służbowego (według wzorów i zestawienia) - ZADANIE 1-5 oraz dostawa odzieży ochronnej - ZADANIE 6 dla pracowników Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku, zgodnie z zapisami i wymaganiami Zamawiającego zawartymi w SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówienia jest szycie miarowe składników ubrania służbowego (według wzorów i zestawienia) - ZADANIE 1-5 oraz dostawa odzieży ochronnej - ZADANIE 6 dla pracowników Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku, zgodnie z zapisami i wymaganiami Zamawiającego zawartymi w SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.20.00.00-1, 18.42.00.00-9, 18.13.00.00-9, 18.22.22.00-3, 18.23.40.00-8, 18.23.00.00-0, 18.42.30.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny ww. warunku w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny ww. warunku w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny ww. warunku w oparciu o wskazane w wykazie osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami, oraz w oparciu o oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał że zatrudni przy wykonaniu przedmiotu zamówienia: a. konstruktora odzieży, posiadającego wykształcenie co najmniej: ukończone liceum odzieżowe lub technikum odzieżowe lub odpowiednie kursy rzemieślnicze; b. technologa odzieży, posiadającego wykształcenie co najmniej: ukończone liceum odzieżowe lub technikum odzieżowe lub odpowiednie kursy rzemieślnicze; Dopuszcza się łączenie obowiązków tzn. pełnienie obowiązków konstruktora odzieży i technologa odzieży, jeżeli zostaną spełnione wszystkie warunki postawione dla obu stanowisk. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny ww. warunku w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

*Wszelkie powiadomienia dokonywane na mocy niniejszej umowy będą przekazywane w formie pisemnej na adresy podane powyżej lub na inne adresy, które zostaną podane do wiadomości jednej Strony przez drugą Stronę. *Oprócz wypadków wymienionych w treści Kodeksu Cywilnego, Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego jemu z tytułu wykonania części zamówienia. *Odstąpienie od umowy określone w pkt. 1 nie rodzi roszczeń odszkodowawczych ani nie stanowi podstawy do naliczania kar umownych. *Niniejsza umowa może być rozwiązana przez Zamawiającego bez zachowania terminu wypowiedzenia, w przypadku gdy Wykonawca wykonywał będzie usługi w sposób nienależyty, niezgodny z umową lub zaprzestanie częściowo lub całkowicie realizacji umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pord.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku, ul. Równa 19/21, 80-067 Gdańsk, budynek A (dwukondygnacyjny), I piętro, pokój nr 120.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2013 godzina 13:00, miejsce: Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku, ul. Równa 19/21, 80-067 Gdańsk, budynek A (dwukondygnacyjny), I piętro, pokój nr 101 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest szycie miarowe składników ubrania służbowego dla pracowników Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1 A - Żakiet damski 21 szt, B - Spódnica 27 szt, C - Spodnie damskie 35 szt, D Apaszka 42 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.22.00-3, 18.42.00.00-9, 18.23.40.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 26.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest szycie miarowe składników ubrania służbowego dla pracowników Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 2 A - Marynarka męska 36 szt, B - Spodnie męskie 108 szt, C - Krawat 72 szt,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.22.00-3, 18.23.40.00-8, 18.42.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 26.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest szycie miarowe składników ubrania służbowego dla pracowników Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 3 A - Bluzka damska z krótkim rękawem 104 szt, B - Bluzka damska z długim rękawem 58 szt,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 26.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest szycie miarowe składników ubrania służbowego dla pracowników Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 4 A - Koszula męska z krótkim rękawem 144 szt, B - Koszula męska z długim rękawem 144 szt,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 26.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest szycie miarowe składników ubrania służbowego dla pracowników Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 5 A - Kurtka z podpinką 50 szt,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 26.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa odzieży ochronnej dla pracowników Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 6 A - Bluza polar 8 szt, B - Odzież ochronna letnia - bluza 8 szt, C - Odzież ochronna letnia - spodnie ogrodniczki 8 szt, D - T- SHIRT 8 szt, E - Koszula flanelowa 8 szt, F - Odzież ochronna zimowa - kurtka ocieplana 5 szt, G - Odzież ochronna zimowa - spodnie ocieplane 5 szt,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.