eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › DOSTAWA DEFIBRYLATORA ORAZ ZESTAWU REANIMACYJNEGO.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-09

Ełk: DOSTAWA DEFIBRYLATORA ORAZ ZESTAWU REANIMACYJNEGO.
Numer ogłoszenia: 247401 - 2010; data zamieszczenia: 09.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. , ul. Baranki 24, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 621 96 50, faks 087 621 96 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.promedica.elk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA DEFIBRYLATORA ORAZ ZESTAWU REANIMACYJNEGO..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylator Lp. Parametry techniczno-użytkowe oferowanego asortymentu i informacje dodatkowe 1. Nazwa, numer katalogowy: 2. Producent: 3. Rok produkcji: 2010. Okres gwarancji: 24 miesiące. 4. Zasilanie akumulatorowe, w zestawie minimum trzy akumulatory litowo-jonowe bez efektu pamięci 5. Ilość wyładowań praca na akumulatorach przy mocy 360 J i temperaturze otoczenia 20oC - min. 360 wyładowań lub min. 330 minut ciągłego monitorowania EKG 6. Ładowarka do akumulatorów zintegrowana z defibrylatorem lub oddzielna: zasilana 220 V 7. Masa całkowita defibrylatora gotowego do pracy nie większa niż 10 kg 8. Aparat wyposażony w ekran kolorowy LCD o przekątnej min. 8,0 cali z funkcją poprawiającą kontrast przy dużym nasłonecznieniu. 9. Wyświetlanie co najmniej 3 krzywych dynamicznych 10. Monitorowanie EKG z 12 odprowadzeń z funkcją doradczą biorącą pod uwagę podczas analizy: wiek i płeć pacjenta 11. Wzmocnienie sygnału EKG: 0,25; 0,5; 1,0; 1,5; 2,5; 3,0; 4,0 c mV 12. Prezentacja tętna w zakresie min.: od 20 do 300 uderzeń na minutę 13. Rodzaj fali defibrylującej: dwufazowa - z kompensacją impedancji ciała pacjenta, poziom energii defibrylacji w zakresie: co najmniej od 2 J do 360 J 14. Dostępne minimum 24 różne poziomy energii 15. Kardiowersja 16. Defibrylacja ręczna 17. Defibrylacja półautomatyczna, możliwość programowania energii 1, 2 i 3 wyładowania min w przedziale od: 150 do 360 J 18. Funkcja stymulacji zewnętrznej z możliwością wykonania stymulacji w trybach na żądanie i asynchronicznym 19. Wyjściowe natężenie prądu, co najmniej w zakresie od 0 do 200 mA 20. Częstość stymulacji minimum: od 40 do 170 impulsów na minutę. 21. Pełne sterowanie funkcjami aparatu wybór energii, ładowanie, wyzwolenie wstrząsu, wydruk EKG za pomocą elementów regulacyjnych na płycie czołowej oraz na łyżkach defibrylacyjnych 22. Nieinwazyjny pomiar ciśnienia tętniczego 23. Zakres ciśnienia tętniczego: Skurczowe min.: od 30 do 240, Rozkurczowe min.: od 15 do 210, Średnie min.: od 20 do 220 24. Prezentacja tętna w zakresie min.: od 30 do 220 uderzeń na minutę 25. Pomiar saturacji SpO2 w zakresie minimum od: 50% do 100% 26. Pulsoksymetr: zakres częstości tętna min.: od 25 do 240 uderzeń na minutę 27. Krzywa SpO2 z automatyczną regulacją wzmocnienia 28. Metronom 29. Wewnętrzna pamięć z możliwością archiwizacji odcinków krzywych EKG oraz przebiegu pracy: minimum 330 minut ciągłego EKG 30. Alarmy monitorowanych funkcji 31. Defibrylator gotowy do pracy bez dodatkowych nakładów zawiera wszystkie kable, w tym tester do kabli, łączniki potrzebne do uruchomienia wszystkich jego funkcji, torba. 32. Układ monitorujący zabezpieczony przed impulsem defibrylatora 33. Wbudowany rejestrator termiczny, szerokość papieru min: 95 mm 34. Możliwość rozbudowy o moduły: EtCO2, inwazyjnego pomiaru ciśnienia krwi, pomiaru: SpMet i SpCO2 35. Wbudowany moduł Bluetooth, możliwość rozbudowy o moduł teletransmisji 12 odprowadzeniowego EKG do pracowni hemodynamiki w Szpitalu w Ełku 36. Temperatura pracy: min od 0 do +45oC 37. Wodoodporność odporność na kurz: norma IP44 38. Komunikacja z użytkownikiem w języku polskim dotyczy również opisów na panelu sterowania, oraz wydawanych przez aparat komunikatów głosowych). Instrukcja obsługi w języku polskim. 39. Wyrób medyczny oznaczony znakiem CE. Dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia kopie certyfikatu i deklaracji zgodności. 40. Autoryzowany serwis na terenie Polski. Podać nazwę i siedzibę serwisu 41. Zagwarantowanie dostępność serwisu, oprogramowania i części zamiennych, przez co najmniej 8 lat od daty dostawy. GRUPA II Zestaw reanimacyjny składający się z: Resuscytator z maskami 1 Możliwość wentylacji pacjentów o masie ciała powyżej 30 kg 2 Maksymalna objętość oddechowa minimum 1000 ml 3 Możliwość podłączenia zaworu PEEP na zaworze pacjenta bez potrzeby stosowania dodatkowych złączek 4 Rezerwuar tlenu o objętości 1500 ml 5 Zabezpieczenie przed wypadaniem z ręki w postaci paska 6 Dwie maski dla dorosłych w rozmiarze 5 oraz 3 na 4 z pompowanymi mankietami uszczelniającymi 7 Możliwość wielokrotnej sterylizacji wszystkich elementów resuscutatora w autoklawie w temp. 134 o C włącznie z rezerwuarem tlenu i maskami 8 Instrukcja obsługi w języku polskim z wykazem części zamiennych 9 Rok produkcji: 2010 r. Okres gwarancji: 24 miesiące. 10 Wyrób medyczny oznaczony znakiem CE. Dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia kopie certyfikatu i deklaracji zgodności. Laryngoskop światłowodowy 1 Laryngoskop światłowodowy składający się z rękojeści i trzech łopatek typu Miller 2,3,4 2 Element światłowodowy od strony końcówki roboczej - prostokątny, zabudowany w profilu łopatki 3 Mocowania łopatek i rękojeści spełniające wymagania normy Green System oznakowane zieloną kropką lub zieloną obwódką wokół rękojeści 4 Łopatki wykonane z wysokojakościowej stali chirurgicznej 5 Wykończenie powierzchni - bezodblaskowe,matowe, bez zastosowania pokryć galwanicznych 6 Przystosowany do sterylizacji w autoklawie 7 Rok produkcji: 2010 r. Okres gwarancji: 24 miesiące. 8 Wyrób medyczny oznaczony znakiem CE. Dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia kopie certyfikatu i deklaracji zgodności. Torba na zestaw reanimacyjny resuscytacyjny 1 Wymiary wys. x szer. x gł około 28 x 56 x 35 2 Poszycie wykonane z trwałego i odpornego na wycieranie materiału w kolorze czerwonym 3 Elementy odblaskowe 4 Wzmocnione ścianki 5 Sztywna podłoga z uchwytem na butlę tlenową 2 l 6 Sposób zamykania ułatwiający szybki i pełny dostęp do zawartości torby 7 Zewnętrzna kieszeń z uchwytami na laryngoskopy i odłącznym ampularium na min. 50 ampułek 8 Minimum dwie dodatkowe kieszenie boczne na drobny sprzęt 9 Pasek na ramię 10 Rok produkcji: 2010 r. Okres gwarancji: 24 miesiące. 11 Wyrób medyczny oznaczony znakiem CE. Dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia kopie certyfikatu i deklaracji zgodności..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00 - Defibrylatory 33.17.22.00 - Urządzenia do resuscytacji 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: GRUPA I - 1.950,00 zł jeden tysiąc dziewięćset pięćdziesiąt zł 00/100 GRUPA II - 120,00 zł sto dwadzieścia zł 00/100

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) Katalog lub kopie tych stron katalogu lub inne materiały firmowe, na których będą zawarte wyczerpujące informacje dotyczące oferowanego sprzętu. b) Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje kompletem pozwoleń, zgłoszeń, świadectw rejestracji wydanych przez uprawnione organy (np. Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Minister Zdrowia) w zakresie przedmiotu zamówienia oraz, że na każde żądanie zamawiającego przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie pozwoleń, świadectw czy zgłoszeń oraz że przedmiot zamówienia spełnia wymagania polskich i europejskich norm oraz oznaczony jest znakiem CE.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.promedica.elk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o.;ul. Baranki 24; 19-300 Ełk ; pokój 0/27A; -I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o.;ul. Baranki 24; 19-300 Ełk ;Sekretariat pokój 504; V piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.