To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-17
Lubin: PRACE PROJEKTOWE W BRANŻY ELEKTROENERGETYCZNEJ
Numer ogłoszenia: 247232 - 2011; data zamieszczenia: 17.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 171128 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubin, ul. Władysława Łokietka 6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (76) 8403100, faks (76) 8403140.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRACE PROJEKTOWE W BRANŻY ELEKTROENERGETYCZNEJ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace projektowe w branży elektroenergetycznej. Niniejsze zamówienie obejmuje dwa zadania. ZADANIE NR 1 - Rozbudowa oświetlenia - Raszówka ul. Leśna (dokumentacja) Zamówienie obejmuje wykonanie prac projektowych wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę dla każdego Odcinka oddzielnie. Zakres opracowania: 1) mapa do celów projektowych, 2) Odcinek 1 -opracowanie projektu rozbudowy oświetlenia ulicznego w Raszówce ul. Leśna (dz. nr 212) - zadanie obejmuje budowę nowego obwodu oświetleniowego wraz z szafą oświetleniową i jej zasilaniem. Długość linii ok. 250m. Na podstawie wydanych przez EnergiaPro ROD Lubin t.w.p nr RD 2.4/JN/4112-832/10/5562 z dnia 05.11.2010r. (Zał. nr 8 do SIWZ), 3) Odcinek 2 - opracowanie projektu rozbudowy oświetlenia ulicznego w Raszówce ul. Leśna (dz. nr 195) - zadanie obejmuje budowę nowego obwodu oświetleniowego wraz z szafą oświetleniową i jej zasilaniem. Długość linii ok. 400m. Na podstawie wydanych przez EnergiaPro ROD Lubin t.w.p nr RD 2.4/JN/4112-831/10/5563 z dnia 05.11.2010 r. (Zał. nr 9 do SIWZ), 4) opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego. Zakres zamówienia obejmuje uzyskanie przez Wykonawcę wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych wynikających z obowiązującego prawa. Dokumentacja projektowa musi być opracowana i przekazana w następującej formie: a) projekt budowlany z elementami projektu wykonawczego w zakresie umożliwiającym opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich - po 5 egz., b) kosztorys inwestorski i przedmiar robót - po 1 egz. + plik .ath w programie Norma, c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - po 1 egz. Ww dokumentacja w formie elektronicznej - pliki z rozszerzeniem dwg, pdf i jpg na płycie CD z wyjątkiem kosztorysu inwestorskiego. ZADANIE NR 2 - Doprowadzenie prądu do wiaty na boisku sportowym w Składowicach Zamówienie obejmuje wykonanie prac projektowych wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę. Zakres opracowania: 1) mapa do celów projektowych, 2) analiza oddziaływania projektowanego zagospodarowania terenu na kolizje z sieciami EnergiiPro S.A., 3) opracowanie projektu Wewnętrznej Linii Zasilającej (linia kablowa ok. 10 m) zestaw pomiarowy przy granicy działki nr 92/1 - wg wydanych przez EnergiaPro ROD Lubin t.w.p. Nr RD 2.4/JN-4112-419/11/3782 z dnia 23.05.2011 r. (Zał. nr 10 do SIWZ), 4) opracowanie projektu zewnętrznej instalacji (linia kablowa ok. 30m) relacji zestaw pomiarowy a szafa rozdzielcza wolnostojąca zabudowana przy wiacie (rozdzielnię wyposażyć w 2 gniazda 3-faz. i 4 gniazda 1-faz. Z odpowiednimi zabezpieczeniami przeciążeniowymi i różnicowoprądowymi, 5) opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego. Zakres zamówienia obejmuje uzyskanie przez Wykonawcę wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych wynikających z obowiązującego prawa. Dokumentacja projektowa musi być opracowana i przekazana w następującej formie: a) projekt budowlany z elementami projektu wykonawczego w zakresie umożliwiającym opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich - 5 egz., b) kosztorys inwestorski i przedmiar robót - po 1 egz.+ plik .ath w programie Norma, c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - 1 egz. Ww dokumentacja w formie elektronicznej - pliki z rozszerzeniem dwg, pdf i jpg na płycie CD z wyjątkiem kosztorysu inwestorskiego. ZADANIE NR 1 i ZADANIE NR 2: Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe w następujących polach eksploatacji: modyfikacja i utrwalanie, zwielokrotnienie techniką drukarską, fotograficzną lub kserograficzną, wprowadzenie do obrotu, dokonywanie adaptacji, zmiany projektu jego rozbudowy, modernizacji i remontu. Dokumentacja projektowa powinna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym: - ustawą z dnia 07.07.1994r. Prawo Budowlane (t.jedn. Dz.U z 2010r. Nr 243 poz.1623 ze zm.) zwanej dalej prawem budowlanym, - Rozp. Min. Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. Nr 120, poz. 1133 ze zm.), - Rozp. Min. Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202, poz. 2072 ze zm.), - Rozp. Min. Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (t. jedn. Dz.U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389), - obowiązującymi Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej. Wymagany termin realizacji zamówienia: ZADANIE NR 1 -16 tygodni (tj. 112 dni) licząc od dnia podpisania umowy do dnia uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę dla każdego Odcinka oddzielnie. ZADANIE NR 2 - 12 tygodni (tj. 84 dni) licząc od dnia podpisania umowy do dnia uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ZADANIE NR 1 - Rozbudowa oświetlenia - Raszówka ul. Leśna (dokumentacja)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD ELEKTROINSTALACYJNO-HANDLOWY "WIS" JERZY WOŹNIAK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD ELEKTROINSTALACYJNO-HANDLOWY "WIS" JERZY WOŹNIAK
- Zakład Elektroinstalacyjno -Handlowy WIS Jerzy Woźniak, ul. Francuska 61, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10701,00
Oferta z najniższą ceną: 10701,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39237,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: ZADANIE NR 2 - Doprowadzenie prądu do wiaty na boisku sportowym w Składowicach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pracownia Projektowania i Usług Inwestycyjnych Anna Krzyżanowska, ul. Wierzbowa 37/6, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2460,00
Oferta z najniższą ceną: 2460,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8856,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Odnowienie oznakowania poziomego jezdni.
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy Zespole Szkół nr 2 w Lubinie ul. Szpakowa 1"
- Rozbudowa oświetlenia ulicznego w m. Zimna Woda - dz. 53; 40; 28/2 gm. Lubin - etap 1.
- "Pielęgnacja drzew, usunięcie wiatrołomów, wycinka drzew wraz z frezowaniem pni i korzeni, rosnących w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Lubińskiego".
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Lubin w ramach grantu pn. "Wzmocnienie systemu bezpieczeństwa informacji w jednostkach administracji samorządowej Gminy Lubin".
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Jubileusz 50-lecia i nowa era. Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji Choszczeńskiego Domu Kultury" - wykonanie wielobranż. dokumentacji wraz z uzyskaniem odpowiednich zezwoleń.
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Ząbkowicach Śląskich" - opracowanie kompleksowej - wielobranżowej dokumentacji projektowo -kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"
- Zaprojektowanie wraz z budową zatok postojowych wzdłuż ul. Strzałowej w Toruniu
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy ulicy Kolejowej w Siedlcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.