eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubinPRACE PROJEKTOWE W BRANŻY ELEKTROENERGETYCZNEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-24

Lubin: PRACE PROJEKTOWE W BRANŻY ELEKTROENERGETYCZNEJ
Numer ogłoszenia: 171128 - 2011; data zamieszczenia: 24.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubin , ul. Władysława Łokietka 6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (76) 8403100, faks (76) 8403140.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRACE PROJEKTOWE W BRANŻY ELEKTROENERGETYCZNEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia są prace projektowe w branży elektroenergetycznej. Niniejsze zamówienie obejmuje dwa zadania. ZADANIE NR 1 - Rozbudowa oświetlenia - Raszówka ul. Leśna (dokumentacja). Zamówienie obejmuje wykonanie prac projektowych wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę dla każdego Odcinka oddzielnie. Zakres opracowania: 1) mapa do celów projektowych, 2) Odcinek 1 -opracowanie projektu rozbudowy oświetlenia ulicznego w Raszówce ul. Leśna (dz. nr 212) - zadanie obejmuje budowę nowego obwodu oświetleniowego wraz z szafą oświetleniową i jej zasilaniem. Długość linii ok. 250m. Na podstawie wydanych przez EnergiaPro ROD Lubin t.w.p nr RD 2.4/JN/4112-832/10/5562 z dnia 05.11.2010r. (Zał. nr 8 do SIWZ), 3) Odcinek 2 - opracowanie projektu rozbudowy oświetlenia ulicznego w Raszówce ul. Leśna (dz. nr 195) - zadanie obejmuje budowę nowego obwodu oświetleniowego wraz z szafą oświetleniową i jej zasilaniem. Długość linii ok. 400m. Na podstawie wydanych przez EnergiaPro ROD Lubin t.w.p nr RD 2.4/JN/4112-831/10/5563 z dnia 05.11.2010 r. (Zał. nr 9 do SIWZ), 4) opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego. Zakres zamówienia obejmuje uzyskanie przez Wykonawcę wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych wynikających z obowiązującego prawa. Dokumentacja projektowa musi być opracowana i przekazana w następującej formie: a) projekt budowlany z elementami projektu wykonawczego w zakresie umożliwiającym opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich - po 5 egz., b) kosztorys inwestorski i przedmiar robót - po 1 egz. + plik .ath w programie Norma, c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - po 1 egz. W/w dokumentacja w formie elektronicznej - pliki z rozszerzeniem dwg, pdf i jpg na płycie CD z wyjątkiem kosztorysu inwestorskiego. ZADANIE NR 2 -Doprowadzenie prądu do wiaty na boisku sportowym w Składowicach. Zamówienie obejmuje wykonanie prac projektowych wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę. Zakres opracowania: 1) mapa do celów projektowych, 2) analiza oddziaływania projektowanego zagospodarowania terenu na kolizje z sieciami EnergiiPro S.A., 3) opracowanie projektu Wewnętrznej Linii Zasilającej (linia kablowa ok. 10 m) zestaw pomiarowy przy granicy działki nr 92/1 - wg wydanych przez EnergiaPro ROD Lubin t.w.p. Nr RD 2.4/JN-4112-419/11/3782 z dnia 23.05.2011 r. (Zał. nr 10 do SIWZ), 4) opracowanie projektu zewnętrznej instalacji (linia kablowa ok. 30m) relacji zestaw pomiarowy a szafa rozdzielcza wolnostojąca zabudowana przy wiacie (rozdzielnię wyposażyć w 2 gniazda 3-faz. i 4 gniazda 1-faz. Z odpowiednimi zabezpieczeniami przeciążeniowymi i różnicowoprądowymi, 5) opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego. Zakres zamówienia obejmuje uzyskanie przez Wykonawcę wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych wynikających z obowiązującego prawa. Dokumentacja projektowa musi być opracowana i przekazana w następującej formie: a) projekt budowlany z elementami projektu wykonawczego w zakresie umożliwiającym opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich - 5 egz., b) kosztorys inwestorski i przedmiar robót - po 1 egz.+ plik .ath w programie Norma, c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - 1 egz. W/w dokumentacja w formie elektronicznej - pliki z rozszerzeniem dwg, pdf i jpg na płycie CD z wyjątkiem kosztorysu inwestorskiego. ZADANIE NR 1 i ZADANIE NR 2: Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe w następujących polach eksploatacji: modyfikacja i utrwalanie; zwielokrotnienie techniką drukarską, fotograficzną lub kserograficzną; wprowadzenie do obrotu; dokonywanie adaptacji, zmiany projektu jego rozbudowy, modernizacji i remontu. Dokumentacja projektowa powinna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym: - ustawą z dnia 07.07.1994r. Prawo Budowlane (t.jedn. Dz.U z 2010r. Nr 243 poz.1623 ze zm.) zwanej dalej prawem budowlanym, - Rozp. Min. Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. Nr 120, poz. 1133 ze zm.), - Rozp. Min. Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202, poz. 2072 ze zm.), - Rozp. Min. Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (t. jedn. Dz.U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389), - obowiązującymi Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej. Wymagany termin realizacji zamówienia: ZADANIE NR 1 -16 tygodni (tj. 112 dni) licząc od dnia podpisania umowy do dnia uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę dla każdego Odcinka oddzielnie. ZADANIE NR 2 - 12 tygodni (tj. 84 dni) licząc od dnia podpisania umowy do dnia uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci i instalacji elektroenergetycznych, która będzie pełniła funkcję projektanta przy realizacji przedmiotowego zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie i na warunkach określonych poniżej: 1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia ze względu na zmianę prawa podatkowego powodującą zmianę obowiązkowej stawki podatku VAT w zakresie objętym umową.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Lubin, ul. Władysława Łokietka 6a, pok. nr 9, 59-300 Lubin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2011 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Lubin, ul. Władysława Łokietka 6, pok. nr 3 - Sekretariat, 59-300 Lubin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 - Rozbudowa oświetlenia - Raszówka ul. Leśna (dokumentacja).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie prac projektowych wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę dla każdego Odcinka oddzielnie. Zakres opracowania: 1) mapa do celów projektowych, 2) Odcinek 1 -opracowanie projektu rozbudowy oświetlenia ulicznego w Raszówce ul. Leśna (dz. nr 212) - zadanie obejmuje budowę nowego obwodu oświetleniowego wraz z szafą oświetleniową i jej zasilaniem. Długość linii ok. 250m. Na podstawie wydanych przez EnergiaPro ROD Lubin t.w.p nr RD 2.4/JN/4112-832/10/5562 z dnia 05.11.2010r. (Zał. nr 8 do SIWZ), 3) Odcinek 2 - opracowanie projektu rozbudowy oświetlenia ulicznego w Raszówce ul. Leśna (dz. nr 195) - zadanie obejmuje budowę nowego obwodu oświetleniowego wraz z szafą oświetleniową i jej zasilaniem. Długość linii ok. 400m. Na podstawie wydanych przez EnergiaPro ROD Lubin t.w.p nr RD 2.4/JN/4112-831/10/5563 z dnia 05.11.2010 r. (Zał. nr 9 do SIWZ), 4) opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego. Zakres zamówienia obejmuje uzyskanie przez Wykonawcę wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych wynikających z obowiązującego prawa. Dokumentacja projektowa musi być opracowana i przekazana w następującej formie: a) projekt budowlany z elementami projektu wykonawczego w zakresie umożliwiającym opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich - po 5 egz., b) kosztorys inwestorski i przedmiar robót - po 1 egz. + plik .ath w programie Norma, c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - po 1 egz. W/w dokumentacja w formie elektronicznej - pliki z rozszerzeniem dwg, pdf i jpg na płycie CD z wyjątkiem kosztorysu inwestorskiego. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe w następujących polach eksploatacji: modyfikacja i utrwalanie; zwielokrotnienie techniką drukarską, fotograficzną lub kserograficzną; wprowadzenie do obrotu; dokonywanie adaptacji, zmiany projektu jego rozbudowy, modernizacji i remontu. Dokumentacja projektowa powinna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym: - ustawą z dnia 07.07.1994r. Prawo Budowlane (t.jedn. Dz.U z 2010r. Nr 243 poz.1623 ze zm.) zwanej dalej prawem budowlanym, - Rozp. Min. Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. Nr 120, poz. 1133 ze zm.), - Rozp. Min. Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202, poz. 2072 ze zm.), - Rozp. Min. Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (t. jedn. Dz.U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389), - obowiązującymi Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 112.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 - Doprowadzenie prądu do wiaty na boisku sportowym w Składowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie prac projektowych wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę. Zakres opracowania: 1) mapa do celów projektowych, 2) analiza oddziaływania projektowanego zagospodarowania terenu na kolizje z sieciami EnergiiPro S.A., 3) opracowanie projektu Wewnętrznej Linii Zasilającej (linia kablowa ok. 10 m) zestaw pomiarowy przy granicy działki nr 92/1 - wg wydanych przez EnergiaPro ROD Lubin t.w.p. Nr RD 2.4/JN-4112-419/11/3782 z dnia 23.05.2011 r. (Zał. nr 10 do SIWZ), 4) opracowanie projektu zewnętrznej instalacji (linia kablowa ok. 30m) relacji zestaw pomiarowy a szafa rozdzielcza wolnostojąca zabudowana przy wiacie (rozdzielnię wyposażyć w 2 gniazda 3-faz. i 4 gniazda 1-faz. Z odpowiednimi zabezpieczeniami przeciążeniowymi i różnicowoprądowymi, 5) opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego. Zakres zamówienia obejmuje uzyskanie przez Wykonawcę wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych wynikających z obowiązującego prawa. Dokumentacja projektowa musi być opracowana i przekazana w następującej formie: a) projekt budowlany z elementami projektu wykonawczego w zakresie umożliwiającym opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich - 5 egz., b) kosztorys inwestorski i przedmiar robót - po 1 egz.+ plik .ath w programie Norma, c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - 1 egz. W/w dokumentacja w formie elektronicznej - pliki z rozszerzeniem dwg, pdf i jpg na płycie CD z wyjątkiem kosztorysu inwestorskiego. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe w następujących polach eksploatacji: modyfikacja i utrwalanie; zwielokrotnienie techniką drukarską, fotograficzną lub kserograficzną; wprowadzenie do obrotu; dokonywanie adaptacji, zmiany projektu jego rozbudowy, modernizacji i remontu. Dokumentacja projektowa powinna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym: - ustawą z dnia 07.07.1994r. Prawo Budowlane (t.jedn. Dz.U z 2010r. Nr 243 poz.1623 ze zm.) zwanej dalej prawem budowlanym, - Rozp. Min. Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. Nr 120, poz. 1133 ze zm.), - Rozp. Min. Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202, poz. 2072 ze zm.), - Rozp. Min. Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (t. jedn. Dz.U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389), - obowiązującymi Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.