Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-24
Lubin: PRACE PROJEKTOWE W BRANŻY ELEKTROENERGETYCZNEJ
Numer ogłoszenia: 171128 - 2011; data zamieszczenia: 24.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubin , ul. Władysława Łokietka 6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (76) 8403100, faks (76) 8403140.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRACE PROJEKTOWE W BRANŻY ELEKTROENERGETYCZNEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia są prace projektowe w branży elektroenergetycznej. Niniejsze zamówienie obejmuje dwa zadania. ZADANIE NR 1 - Rozbudowa oświetlenia - Raszówka ul. Leśna (dokumentacja). Zamówienie obejmuje wykonanie prac projektowych wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę dla każdego Odcinka oddzielnie. Zakres opracowania: 1) mapa do celów projektowych, 2) Odcinek 1 -opracowanie projektu rozbudowy oświetlenia ulicznego w Raszówce ul. Leśna (dz. nr 212) - zadanie obejmuje budowę nowego obwodu oświetleniowego wraz z szafą oświetleniową i jej zasilaniem. Długość linii ok. 250m. Na podstawie wydanych przez EnergiaPro ROD Lubin t.w.p nr RD 2.4/JN/4112-832/10/5562 z dnia 05.11.2010r. (Zał. nr 8 do SIWZ), 3) Odcinek 2 - opracowanie projektu rozbudowy oświetlenia ulicznego w Raszówce ul. Leśna (dz. nr 195) - zadanie obejmuje budowę nowego obwodu oświetleniowego wraz z szafą oświetleniową i jej zasilaniem. Długość linii ok. 400m. Na podstawie wydanych przez EnergiaPro ROD Lubin t.w.p nr RD 2.4/JN/4112-831/10/5563 z dnia 05.11.2010 r. (Zał. nr 9 do SIWZ), 4) opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego. Zakres zamówienia obejmuje uzyskanie przez Wykonawcę wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych wynikających z obowiązującego prawa. Dokumentacja projektowa musi być opracowana i przekazana w następującej formie: a) projekt budowlany z elementami projektu wykonawczego w zakresie umożliwiającym opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich - po 5 egz., b) kosztorys inwestorski i przedmiar robót - po 1 egz. + plik .ath w programie Norma, c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - po 1 egz. W/w dokumentacja w formie elektronicznej - pliki z rozszerzeniem dwg, pdf i jpg na płycie CD z wyjątkiem kosztorysu inwestorskiego. ZADANIE NR 2 -Doprowadzenie prądu do wiaty na boisku sportowym w Składowicach. Zamówienie obejmuje wykonanie prac projektowych wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę. Zakres opracowania: 1) mapa do celów projektowych, 2) analiza oddziaływania projektowanego zagospodarowania terenu na kolizje z sieciami EnergiiPro S.A., 3) opracowanie projektu Wewnętrznej Linii Zasilającej (linia kablowa ok. 10 m) zestaw pomiarowy przy granicy działki nr 92/1 - wg wydanych przez EnergiaPro ROD Lubin t.w.p. Nr RD 2.4/JN-4112-419/11/3782 z dnia 23.05.2011 r. (Zał. nr 10 do SIWZ), 4) opracowanie projektu zewnętrznej instalacji (linia kablowa ok. 30m) relacji zestaw pomiarowy a szafa rozdzielcza wolnostojąca zabudowana przy wiacie (rozdzielnię wyposażyć w 2 gniazda 3-faz. i 4 gniazda 1-faz. Z odpowiednimi zabezpieczeniami przeciążeniowymi i różnicowoprądowymi, 5) opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego. Zakres zamówienia obejmuje uzyskanie przez Wykonawcę wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych wynikających z obowiązującego prawa. Dokumentacja projektowa musi być opracowana i przekazana w następującej formie: a) projekt budowlany z elementami projektu wykonawczego w zakresie umożliwiającym opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich - 5 egz., b) kosztorys inwestorski i przedmiar robót - po 1 egz.+ plik .ath w programie Norma, c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - 1 egz. W/w dokumentacja w formie elektronicznej - pliki z rozszerzeniem dwg, pdf i jpg na płycie CD z wyjątkiem kosztorysu inwestorskiego. ZADANIE NR 1 i ZADANIE NR 2: Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe w następujących polach eksploatacji: modyfikacja i utrwalanie; zwielokrotnienie techniką drukarską, fotograficzną lub kserograficzną; wprowadzenie do obrotu; dokonywanie adaptacji, zmiany projektu jego rozbudowy, modernizacji i remontu. Dokumentacja projektowa powinna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym: - ustawą z dnia 07.07.1994r. Prawo Budowlane (t.jedn. Dz.U z 2010r. Nr 243 poz.1623 ze zm.) zwanej dalej prawem budowlanym, - Rozp. Min. Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. Nr 120, poz. 1133 ze zm.), - Rozp. Min. Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202, poz. 2072 ze zm.), - Rozp. Min. Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (t. jedn. Dz.U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389), - obowiązującymi Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej. Wymagany termin realizacji zamówienia: ZADANIE NR 1 -16 tygodni (tj. 112 dni) licząc od dnia podpisania umowy do dnia uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę dla każdego Odcinka oddzielnie. ZADANIE NR 2 - 12 tygodni (tj. 84 dni) licząc od dnia podpisania umowy do dnia uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci i instalacji elektroenergetycznych, która będzie pełniła funkcję projektanta przy realizacji przedmiotowego zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie i na warunkach określonych poniżej: 1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia ze względu na zmianę prawa podatkowego powodującą zmianę obowiązkowej stawki podatku VAT w zakresie objętym umową.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Lubin, ul. Władysława Łokietka 6a, pok. nr 9, 59-300 Lubin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2011 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Lubin, ul. Władysława Łokietka 6, pok. nr 3 - Sekretariat, 59-300 Lubin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 - Rozbudowa oświetlenia - Raszówka ul. Leśna (dokumentacja).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie prac projektowych wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę dla każdego Odcinka oddzielnie. Zakres opracowania: 1) mapa do celów projektowych, 2) Odcinek 1 -opracowanie projektu rozbudowy oświetlenia ulicznego w Raszówce ul. Leśna (dz. nr 212) - zadanie obejmuje budowę nowego obwodu oświetleniowego wraz z szafą oświetleniową i jej zasilaniem. Długość linii ok. 250m. Na podstawie wydanych przez EnergiaPro ROD Lubin t.w.p nr RD 2.4/JN/4112-832/10/5562 z dnia 05.11.2010r. (Zał. nr 8 do SIWZ), 3) Odcinek 2 - opracowanie projektu rozbudowy oświetlenia ulicznego w Raszówce ul. Leśna (dz. nr 195) - zadanie obejmuje budowę nowego obwodu oświetleniowego wraz z szafą oświetleniową i jej zasilaniem. Długość linii ok. 400m. Na podstawie wydanych przez EnergiaPro ROD Lubin t.w.p nr RD 2.4/JN/4112-831/10/5563 z dnia 05.11.2010 r. (Zał. nr 9 do SIWZ), 4) opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego. Zakres zamówienia obejmuje uzyskanie przez Wykonawcę wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych wynikających z obowiązującego prawa. Dokumentacja projektowa musi być opracowana i przekazana w następującej formie: a) projekt budowlany z elementami projektu wykonawczego w zakresie umożliwiającym opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich - po 5 egz., b) kosztorys inwestorski i przedmiar robót - po 1 egz. + plik .ath w programie Norma, c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - po 1 egz. W/w dokumentacja w formie elektronicznej - pliki z rozszerzeniem dwg, pdf i jpg na płycie CD z wyjątkiem kosztorysu inwestorskiego. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe w następujących polach eksploatacji: modyfikacja i utrwalanie; zwielokrotnienie techniką drukarską, fotograficzną lub kserograficzną; wprowadzenie do obrotu; dokonywanie adaptacji, zmiany projektu jego rozbudowy, modernizacji i remontu. Dokumentacja projektowa powinna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym: - ustawą z dnia 07.07.1994r. Prawo Budowlane (t.jedn. Dz.U z 2010r. Nr 243 poz.1623 ze zm.) zwanej dalej prawem budowlanym, - Rozp. Min. Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. Nr 120, poz. 1133 ze zm.), - Rozp. Min. Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202, poz. 2072 ze zm.), - Rozp. Min. Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (t. jedn. Dz.U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389), - obowiązującymi Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 112.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 - Doprowadzenie prądu do wiaty na boisku sportowym w Składowicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie prac projektowych wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę. Zakres opracowania: 1) mapa do celów projektowych, 2) analiza oddziaływania projektowanego zagospodarowania terenu na kolizje z sieciami EnergiiPro S.A., 3) opracowanie projektu Wewnętrznej Linii Zasilającej (linia kablowa ok. 10 m) zestaw pomiarowy przy granicy działki nr 92/1 - wg wydanych przez EnergiaPro ROD Lubin t.w.p. Nr RD 2.4/JN-4112-419/11/3782 z dnia 23.05.2011 r. (Zał. nr 10 do SIWZ), 4) opracowanie projektu zewnętrznej instalacji (linia kablowa ok. 30m) relacji zestaw pomiarowy a szafa rozdzielcza wolnostojąca zabudowana przy wiacie (rozdzielnię wyposażyć w 2 gniazda 3-faz. i 4 gniazda 1-faz. Z odpowiednimi zabezpieczeniami przeciążeniowymi i różnicowoprądowymi, 5) opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego. Zakres zamówienia obejmuje uzyskanie przez Wykonawcę wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych wynikających z obowiązującego prawa. Dokumentacja projektowa musi być opracowana i przekazana w następującej formie: a) projekt budowlany z elementami projektu wykonawczego w zakresie umożliwiającym opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich - 5 egz., b) kosztorys inwestorski i przedmiar robót - po 1 egz.+ plik .ath w programie Norma, c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - 1 egz. W/w dokumentacja w formie elektronicznej - pliki z rozszerzeniem dwg, pdf i jpg na płycie CD z wyjątkiem kosztorysu inwestorskiego. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe w następujących polach eksploatacji: modyfikacja i utrwalanie; zwielokrotnienie techniką drukarską, fotograficzną lub kserograficzną; wprowadzenie do obrotu; dokonywanie adaptacji, zmiany projektu jego rozbudowy, modernizacji i remontu. Dokumentacja projektowa powinna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym: - ustawą z dnia 07.07.1994r. Prawo Budowlane (t.jedn. Dz.U z 2010r. Nr 243 poz.1623 ze zm.) zwanej dalej prawem budowlanym, - Rozp. Min. Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. Nr 120, poz. 1133 ze zm.), - Rozp. Min. Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202, poz. 2072 ze zm.), - Rozp. Min. Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (t. jedn. Dz.U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389), - obowiązującymi Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi biegnącej śladem działki nr 49/91 w Miłosnej
- 24 miesięczne świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w obiekcie Sądu Rejonowego w Lubinie
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi w miejscowości Osiek ul. Wenus.
- Remont fragmentu zabytkowego muru miejskiego przylegającego do Wzgórza Zamkowego - adres: Lubin, działka nr 67/4, obręb 5.
- Utrzymanie urządzeń odwadniających zlokalizowanych w pasach dróg powiatowych na terenie powiatu lubińskiego
- Remont odcinków poboczy dróg powiatowych na terenie powiatu lubińskiego.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi 1286K Klimontów-Kościelec gr. woj. w zakresie od 0+000-6+500 km oraz od 6+900-5+584 km
- ,,Przebudowa ul. Turystycznej w Dobczycach"- opracowanie dokumentacji projektowej
- DOPOSAŻENIE/UATRAKCYJNIENIE PLACU ZABAW W ŻŁOBKU MIEJSKIM "BAJKOWA KRAINA" W GRYFOWIE ŚLĄSKIM w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usług projektowych
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Kamińsku wraz z wymianą źródła ciepła i montażem OZE w formule "zaprojektuj i wybuduj" w Gminie Przystajń
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy ul. Złotostockiej 7 w Kamieńcu Ząbkowickim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.