Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-11
Kołobrzeg: Dostawy mięsa wieprzowego, wołowego, wędlin, podrobów, drobiu, wędlin drobiowych, pasztetów drobiowych
Numer ogłoszenia: 247159 - 2007; data zamieszczenia: 11.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego "Niwa", C. K. Norwida 3, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3552010, fax 094 3552011.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.niwa.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy mięsa wieprzowego, wołowego, wędlin, podrobów, drobiu, wędlin drobiowych, pasztetów drobiowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: dostawy mięsa wieprzowego, wołowego, wędlin, podrobów, drobiu, wędlin drobiowych, pasztetów drobiowych w grupie 151 wg. kodów CPV ilościach i z podziałem na dwa zadania określone w Opisie przedmiotu zamówienia
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Oryginalny kod CPV: 15.11.20.00 - Drób Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.20.00 - Drób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają warunki wymienione w art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 2. Spełniają warunki wymienione w art. 22 ust 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 3. Spełniają warunki wymienione w art. 22 ust 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 5. Wykażą, że produkcja znajduje się pod stałym nadzorem sanitarnym i weterynaryjnym oraz kontrolą jakości produkcji właściwych służb i instytucji. 6. Przedstawią zaświadczenia i zobowiążą się do dostarczania wraz z dostawami dokumentów wymaganych przez Zamawiającego. 7. Zamawiający dokona analizy i oceny spełniania warunków przez Wykonawców na podstawie załączonych do oferty dokumentów, wymienionych w punkcie VIII. Ocena spełniania warunków przez Wykonawców dokonana zostanie według reguły spełnia - nie spełnia. 8. W postępowaniu pod uwagę wzięte zostaną jedynie oferty tych Wykonawców, którzy złożą wszystkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnianie przez nich warunków stawianych przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą w terminie nie krótszym niż dni 7 od dnia przekazania informacji o wyborze oferty wszystkim uczestnikom postępowania, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W zakresie art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 oraz pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) odpis zgłoszenia działalności gospodarczej w zakresie produkcji i obrotu artykułami rolno - spożywczymi, do właściwego organu kontroli jakości handlowej, dotyczy to również podwykonawców zamówienia, c) aktualne zaświadczenia: właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty w niniejszym postępowaniu, d) aktualny odpis z rejestru sądowego (KRS), albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty w niniejszym postępowaniu, e) oświadczenie o spełnianiu warunków przez Wykonawcę zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4), f) w przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zobowiązany jest do złożenia dokumentów zgodnie z zapisem § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 06. 87. 605), g) decyzję właściwego organu lub inny równoważny dokument zatwierdzający przetwórstwo mięsa wołowego, wieprzowego i drobiowego oraz przetworów, przez wykonawcę lub podwykonawcę zamówienia, 2. W zakresie art. 22 ust 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: h) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw o podobnym zakresie i wielkości, dla zamawiającego prowadzącego działalność o takim samym lub zbliżonym charakterze (domy wczasowe, hotele, sanatoria) zgodnie z załącznikiem nr 5 do specyfikacji. W celu potwierdzenia właściwego wykonania dostaw oraz sprzedaży wyrobów wysokiej jakości należy załączyć listy referencyjne. i) odpis decyzji właściwego organu lub dokument równoważny w zakresie transportu środków spożywczych zwierzęcego pochodzenia, 3. W zakresie art. 22 ust 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: j) oświadczenie o pozostawaniu przez Wykonawcę w sytuacji finansowej i ekonomicznej umożliwiającej wykonanie niniejszego zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji, k) odpis polisy ubezpieczeniowej Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania na sumę nie niższą w zakresie OC niż wartość realizowanego zamówienia oraz oświadczenie o zobowiązaniu się do przedłużenia tego ubezpieczenia na okres realizacji zamówienia wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. 4. W celu potwierdzenia warunku z Rozdziału VII pkt. 5 SIWZ przedstawią stosowne zaświadczenie. 5. W celu potwierdzenia warunku z Rozdziału. VII pkt. 6 SIWZ: l) Przedstawią odpis dokumentu potwierdzającego wdrożenie systemu HACCP oraz stałego nadzoru weterynaryjnego lub sanitarnego w firmie Wykonawcy lub podwykonawcy zamówienia, , m) Zobowiążą się do: dostarczania wraz z każdą dostawą świadectwa weterynaryjnego, dostarczania wraz z każdą dostawą dokumentów HDI, dostarczania zamówionych towarów w uzgodnionych terminach na swój koszt i ryzyko, dostarczania zamówionych towarów codziennie na podstawie zamówienia wyprzedzającego je o 24 h, a w sytuacjach wyjątkowych nawet tego samego dnia po telefonicznym zgłoszeniu (załącznik nr 8), zaopatrywania dostarczanych produktów w czytelne etykiety z opisem produktu, terminem ważności, temperaturą przechowywania oraz numerem partii. 6. W przypadku Wykonawców zamówienia nie będących producentami, zobowiązani są oni do wpisania w załączniku nr 3 do specyfikacji w kolumnie uwagi, nazwy producenta. 7. W przypadku jeżeli Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, zobowiązany jest do przedstawienia wszystkich dokumentów dotyczących każdego Wykonawcy, a przewidzianych w niniejszym rozdziale. 8. Pozostałe dokumenty: o) Formularz ofertowy - załącznik nr 2, p) Formularz cenowy - załącznik nr 3, q) Projekt umowy - załącznik nr 9. 9. Z postępowania wykluczeni zostaną ci z Wykonawców, którzy złożą nieprawdziwe, mogące mieć wpływ na jego wynik, informacje. 10. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich nieuzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. 11. Wykonawca może załączyć do oferty inne dokumenty, które jego zdaniem spełniają warunki stawiane przez ustawę i Zamawiającego w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia i potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. Jednak Zamawiający może je odrzucić jeżeli stwierdzi, że nie posiadają wyżej określonych cech ze skutkami przewidzianymi w ustawie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. WARUNKI PŁATNOŚCI - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niwa.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA w Kołobrzegu, 78-100 Kołobrzeg ul. C.K. Norwida 3 Sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 08:00, miejsce: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA w Kołobrzegu, 78-100 Kołobrzeg ul. C.K. Norwida 3 Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWY MIĘSA WIEPRZOWEGO, WOŁOWEGO I WĘDLIN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.13.11.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. WARUNKI PŁATNOŚCI - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drób, wędliny drobiowe, pasztety drobiowe..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6, 15.13.11.35-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Miasto Kołobrzeg realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup paliw płynnych - benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego do środków transportowych i sprzętu Zamawiającego
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Sądu Rejonowego w Kołobrzegu
- Modernizacja czterech pokoi w Szpitalu Uzdrowiskowym ,, Willa Fortuna"- s.p.z.o.z.
- Konserwacja i utrzymanie oznakowania pionowego oraz poziomego na ulicach gminnych i drogach wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg
- Roboty remontowe budowlano - instalacyjne w Sanatorium Uzdrowiskowym PERŁA BAŁTYKU w Kołobrzegu.
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do stołówki Centrum Kształcenia Zawodowego w Kluczborku w miarę zgłaszanego zapotrzebowania od 01.01.2026 do 31.12.2026r.
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 5 WE WROCŁAWIU
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II przy ul. Praskiej 25 w Krakowie w roku 2026 przez okres 6 miesięcy
- Dostawa artykułów spożywczych przeznaczonych na potrzeby żywieniowe do Przedszkola Samorządowego nr 1 w Miechowie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 58 im. "Kazimierza Sołtysika" w Gdańsku
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W WOJNICZU, PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO W WOJNICZU ORAZ ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W WIELKIEJ WSI NA ROK KALENDARZOWY 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





