Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-18
Warszawa: świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w zakresie pielęgnacji osób wymagających opieki w domu, mieszkańców Dzielnicy Wola m.st. Warszawy.
Numer ogłoszenia: 247094 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy , ul. Gen. J. Bema 91, 01-233 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 571 50 24, faks 022 571 50 50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-wola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w zakresie pielęgnacji osób wymagających opieki w domu, mieszkańców Dzielnicy Wola m.st. Warszawy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w zakresie pielęgnacji osób wymagających opieki w domu. Istotą usługi jest opieka higieniczna oraz zalecona przez lekarza pielęgnacja. Prawo do korzystania z usług przysługuje osobom samotnym, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób, a są jej pozbawione oraz osobom, które wymagają pomocy innych osób, a rodzina, a także wspólnie niezamieszkujący małżonek, wstępni, zstępni nie mogą takiej pomocy zapewnić. Usługi będą świadczone we wszystkie dni tygodnia, w godzinach od 6.00 - 22.00. Ogólna liczba godzin w skali całego zamówienia wynosi: min. 10.200 godz., max 15.000 godz.; ilość osób korzystających z usług w skali miesiąca wynosi średnio 55 osób; ilość godzin świadczonych usług ogółem średnio w miesiącu: min. 850 godz., max 1.250 godz. Bezwarunkowo zostanie zlecona realizacja minimalnej ilości podanych godzin tj. 10.200 godzin. Realizacja pozostałej ilości godzin tj. 4.800 godz., stanowiąca różnicę między ilości minimalną i ilością maksymalną, zostanie zlecona warunkowo, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Średnio w miesiącu na rzecz jednej osoby będzie świadczonych 20 godzin usług. W skali miesiąca ilość osób objętych usługami, ilość godzin usług świadczonych na rzecz jednej osoby oraz ogólna liczba godzin usług jest zmienna. Ilość osób korzystających z usług będzie mniejsza w soboty i niedziele. Szacuje się, że w soboty będzie to ilość nie większa niż 30%, a w niedziele nie większa niż 20% ogólnej liczby osób korzystających z usług w dni robocze. Ilość osób, na rzecz których świadczone są usługi w godzinach 6.00 - 7.00 i 18.00 - 22.00 jest nie większa niż 40% ogólnej liczby osób korzystających z usług w pozostałych godzinach tj. 7.00 - 18.00..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.24.00 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w tym postępowaniu nie jest wymagane, stosownie do zapisu art. 5 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z powodu przesłanek wskazanych w art. 24 Pzp oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, tj.: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 1.1.Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przez wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował i/lub realizuje usługi opiekuńcze, w których zakres wchodziły usługi opieki higienicznej i pielęgnacji, na rzecz min. 30 osób miesięcznie oraz zrealizował min. 10.000 godz. usług - oraz udokumentować należyte wykonanie tych usług. 1.2.Wykonawca musi dysponować min. 10 osobami posiadającymi wykształcenie medyczne pielęgniarskie lub ukończoną szkołę uprawniającą do wykonywania zawodu opiekuna w domu pomocy społecznej, lub ukończoną szkołę ratownictwa medycznego, w tym 9 osobami, które będą świadczyć usługi i 1 osobą, która będzie dokonywać bieżącej kontroli świadczonych usług. Osoby te nie mogą być karane, winny być sprawne fizycznie i intelektualnie (bez orzeczonego stopnia niepełnosprawności, chyba że stwierdzona niepełnosprawność nie ogranicza zdolności do pracy, nie zostały zaliczone do I lub II grupy inwalidzkiej, nie przekraczają 70 roku życia), kulturalne oraz posiadać umiejętność utrzymywania prawidłowych kontaktów interpersonalnych, zobowiązać się do przestrzegania tajemnicy służbowej. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach złożonych z ofertą. Z treści załączonych dokumentów lub oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki wynikające z art. 22 ust. 1, w tym nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych . 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Wykaz wykonanych i wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 8.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 9.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ust. 8, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponować. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: oświadczenie wymienione w pkt 1 składane jest przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowana ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i podpisania umowy; dokumenty wymienione w pkt 2, 3, 4, 5, 6 składa każdy z Wykonawców oddzielnie; dokumenty wymienione w pkt. 7, 8, 9 muszą potwierdzać spełnienie warunków szczegółowych łącznie przez Wykonawców składających wspólnie ofertę; do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, 3, 4, 6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5: składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy. dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje środkami finansowymi na realizację zamówienia, w tym wypłatę wynagrodzenia osobom świadczącym usługi, do czasu otrzymania wynagrodzenia od Zamawiającego, w wysokości nie mniejszej niż 13.000 zł. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 100.000,00 zł oraz zobowiązać się, że w przypadku wybrania jego oferty, zawrze umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej) na rzecz świadczeniobiorców Zamawiającego, której zakres obejmować będzie odszkodowanie na wypadek poniesionych przez świadczeniobiorców szkód materialnych lub strat zdrowotnych (szkoda osobowa) wyrządzonych przez osoby świadczące usługi, w wysokości nie mniejszej niż 5.000 zł na każdą osobę, której świadczone są usługi. 1.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: dokumenty wymienione w pkt 2 składa każdy z Wykonawców oddzielnie; dokumenty wymienione w pkt. 1 i 2 muszą potwierdzać spełnienie warunków szczegółowych łącznie przez Wykonawców składających wspólnie ofertę; do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-wola.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola
Miasta Stołecznego Warszawy
Ul. Gen. J. Bema 91
01-140 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola Miasta Stołecznego Warszawy Ul. Gen. J. Bema 91 01-140 Warszawa sekretariat, pok. 11, I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: terminotwarcia ofert: 27/11/2008 godz. 11:30 - siedziba Ośrodka, sala konferencyjna I piętro.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa pościeli i bielizny pościelowej dla Domu Studenckiego "Pineska-Tulipan"
- Zakup subskrypcji, licencji czasowych i wsparcia merytorycznego do oprogramowania Trellix i Trend Micro Deep Security
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz napojów na potrzeby obsługi konferencji i spotkań w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym.
- Inwentaryzacja budowlana wraz z oceną techniczną obiektów i instalacji przemysłowych przy ul. Szarych Szeregów 5 w Warszawie.
- Dostawa płynów infuzyjnych, płynów do dializ, płynów do irygacji określonych w 2 pakietach.
- Usługa kompleksowej organizacji 9 warsztatów poświęconych tematyce zdrowia psychicznego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób starszych i osób niepełnosprawnych z terenu miasta i gminy Brusy
- Świadczenie dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej z terenu Gminy Rawa Mazowiecka usług opiekuńczych
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKI WYTCHNIENIOWEJ DLA CZŁONKÓW RODZIN LUB OPIEKUNÓW SPRAWUJĄCYCH BEZPOŚREDNIĄ OPIEKĘ NAD OSOBAMI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI - UCZESTNIKÓW PROGRAMU "OPIEKA WYTCHNIENIOWA" -CZ. I
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu Gminy Czernica
więcej: Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.