eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkProwadzenie przez ekspertów form doskonalenia wynikających z Rocznych Planów Wspomagania szkół i przedszkoli w ramach projektu pn. Wspomaganie placówek oświatowych w Powiecie Ełckim w roku szkolnym 2013/14

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-20

Ełk: Prowadzenie przez ekspertów form doskonalenia wynikających z Rocznych Planów Wspomagania szkół i przedszkoli w ramach projektu pn. Wspomaganie placówek oświatowych w Powiecie Ełckim w roku szkolnym 2013/14
Numer ogłoszenia: 247091 - 2013; data zamieszczenia: 20.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazurski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli z siedzibą w Ełku , ul. Gen. Wł. Sikorskiego 5 A, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 6211071, faks 87 6211071.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.modn.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie przez ekspertów form doskonalenia wynikających z Rocznych Planów Wspomagania szkół i przedszkoli w ramach projektu pn. Wspomaganie placówek oświatowych w Powiecie Ełckim w roku szkolnym 2013/14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest wybór ekspertów do realizacji form doskonalenia (wykładów, warsztatów, konsultacji grupowych) wynikających z Rocznych Planów Wspomagania szkół i przedszkoli w ramach projektu pn. Wspomaganie placówek oświatowych w Powiecie Ełckim. Zamówienie dotyczy wspomagania 37 szkół i 7 przedszkoli. W ramach Rocznych Planów Wspomagania w każdej szkole realizowane będą oferty doskonalenia opracowane w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół. W roku szkolnym 2013/14 w każdej szkole uczestniczącej w projekcie odbędzie się po 15 h warsztatów i konsultacji grupowych w okresie od listopada 2013 r. do końca marca.2014 r. (po 4 spotkania, 3-4 godzinne, 1 raz w miesiącu i ferie zimowe) oraz po 12 h konsultacji grupowych i indywidualnych wspomagających przełożenie nowych umiejętności nauczycieli i nauczycielek na praktykę szkolną w okresie od lutego 2014 r. do czerwca 2014 r. Łącznie - 1188 h, w tym 660 h warsztatów i 528 h konsultacji. Warsztaty realizowane będą w grupach 20 osobowych, natomiast konsultacje grupowe w grupach do 25 osób. Projekt realizowany jest od września 2013 r. do sierpnia 2015 r. II.Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 15 części. CZĘŚĆ I - NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? CZĘŚĆ II - NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Ocenianie kształtujące CZĘŚĆ III - NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. CZĘŚĆ IV - NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się. CZĘŚĆ V - NAZWA Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła. CZĘŚĆ VI - NAZWA Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?. CZĘŚĆ VII - NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Budowa koncepcji pracy szkoły. CZĘŚĆ VIII - NAZWA Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. CZĘŚĆ IX - NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet CZĘŚĆ X - NAZWA Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Rodzice partnerami szkoły. CZĘŚĆ XI - NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Nauczyciel 45+. CZĘŚĆ XII - NAZWA Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Szkoła promuje wartość edukacji. CZĘŚĆ XIII - NAZWA Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych. CZĘŚĆ XIV - NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły? CZĘŚĆ XV - NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną?.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu warsztatów, wykładu, konsultacji grupowych i indywidualnych dla grupy nauczycieli

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, z których każda spełni łącznie następujące warunki: a)Wykształcenie: studia wyższe II stopnia b)Doświadczenie w edukacji: - ukończone kursy lub szkolenia lub studia podyplomowe odpowiadające zakresowi tematycznemu oferty doskonalenia, - przygotowanie do pracy moderatora (np. TERM, ukończone kursy i studia przygotowujące do pracy trenera lub edukatora lub moderatora lub coacha lub lidera przedsięwzięć edukacyjnych lub certyfikat trenerski lub pełnienie funkcji doradcy metodycznego lub nauczyciela konsultanta itp.) c)Doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych: - prowadzenie różnych form pracy z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo). d)Ponadto Zamawiający doprecyzowuje wymagania w zakresie doświadczenia osób w edukacji oraz doświadczenia w pracy z grupą osób dorosłych w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia oraz określa minimalną liczbę osób zdolnych do wykonania zamówienia w danej części: Dla części I - Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny - 5 osób, które posiadają: - co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z nauczycielami(kami) dotyczących nowatorskich metod pracy z uczniami o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych (zdolnymi, słabymi, przeciętnymi), rozwoju twórczego myślenia u dziecka, nowych metod motywowania uczniów do pracy i czytania książek, nowatorskich metod kształcenia umiejętności wykorzystania wiedzy w praktyce, efektywnego doboru metod pracy i wykorzystania pomocy dydaktycznych w procesie edukacyjnym, współpracy z rodzicami w kontekście współodpowiedzialności za kształtowanie postaw uczniów oraz zakresu szkolnej strategii wspierania rozwoju uczniów lub motywowania lub aktywizowania lub metod i technik pracy z uczniami lub indywidualnych strategii uczenia się lub dostosowywania metod i form pracy do potrzeb rozwojowych uczniów lub udzielania uczniom i rodzicom informacji o postępach i trudnościach w nauce. Dla części II - Ocenianie kształtujące - 1 osoba, która posiada: - co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z nauczycielami(kami) dotyczących istoty oceniania kształtującego i metod stosowanych w tym ocenianiu, stosowania różnych sposobów sprawdzania poziomu ukształtowania umiejętności uczniów - w tym metod ewaluacyjnych, udzielania informacji zwrotnej, wprowadzania rodziców w zasady oceniania kształtującego. Dla części III - Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki - 3 osoby, które posiadają: - co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami(kami) dotyczących czynników warunkujących dobór sposobów motywowania dzieci do nauki lub budowania poczucia własnej wartości, aktywizowania lub metod pracy z dziećmi, rozbudzania ciekawości poznawczej, teorii inteligencji wielorakich H.Gardnera, specyfiki rozwoju psychofizycznego dzieci w wieku szkolnym, roli oceniania kształtującego w motywowaniu uczniów do nauki, projektowania i wdrażania innowacji pedagogicznych (1 osoba). - co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami(kami) dotyczących sposobów motywowania uczniów do nauki, w tym wykorzystaniu dramy lub technik szybkiego uczenia się i zapamiętywania oraz motywujące do nauki lub budowania poczucia własnej wartości lub aktywizowania lub metod pracy z dziećmi, uczniami lub technik nauczania-uczenia się sprzyjających budowaniu poczucia odpowiedzialności za własny rozwój lub stylów uczenia się lub treningu interpersonalnego, technik szybkiego czytania, metod rozwijających kreatywność, sztuki zadawania pytań i formułowania poleceń, indywidualnej pracy z uczniem (2 osoby). Dla części IV - Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się - 1 osoba, która posiada. - co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z nauczycielami(kami) z zakresu nowoczesnych metod pracy z uczniami zwiększających aktywność uczniów w procesach edukacyjnych, efektywności współpracy z rodzicami, technik efektywnego uczenia się, nowych metod motywowania uczniów do nauki. Dla części V - Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła - 3 osoby, z których każda posiada: - co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z nauczycielami(kami) dotyczących planowania i realizacji działań wychowawczych, diagnozy zaburzeń zachowania, przeciwdziałania agresji rówieśniczej, komunikacji z rodzicami, podstaw prawnych interwencji wychowawczych, niedostosowania społecznego, nadpobudliwości ruchowej, praca z zespołem klasowym, w którym funkcjonuje dziecko z zaburzeniami zachowania oraz z zakresu budowy właściwego klimatu w szkole/przedszkolu i stresu, wypalenia zawodowego agresji u nauczycieli.. Dla części VI- Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? - 8 osób, z których każda posiada: - co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z nauczycielami(kami) dotyczących działań edukacyjnych sprzyjających kształtowaniu i uzyskiwaniu pożądanych postaw uczniowskich, metody indywidualnego podejścia do ucznia i jego problemów nie tylko szkolnych, profilaktyki uzależnień, motywowania uczniów do aktywności, zaangażowania w sprawy społeczne, w sprawy szkoły, metod współpracy nauczycieli w zakresie rozpoznawania problemów ucznia i właściwej pomocy, wzmacniania właściwych postaw. - co najmniej 3 letnie w opracowywaniu narzędzi służących kształtowaniu postaw uczniów zgodnych z systemem wartości promowanym w szkole oraz zgodnych z oczekiwaniami rodziców i środowiska (2 osoby). - co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z nauczycielami(kami) z zakresu pracy nad tworzeniem koncepcji pracy szkoły, nad precyzowaniem systemu wartości, określaniem modelu absolwenta, nad opracowywaniem programu wychowawczego opartego na przyjętym w szkole określonym systemie wartości, z zakresu kształtowania programu wychowawczego szkoły tak, aby w planie pracy wychowawczej zaplanowane zostały działania służące osiąganiu przyjętych celów oraz w zakresie integracji nauczycieli, uczniów, rodziców i partnerów szkoły wokół zadań służących kształtowaniu postaw uczniów i rozwojowi szkoły (5 osób). Dla części VII- Budowa koncepcji pracy szkoły - 1 osoba, która posiada: - co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami(kami) dotyczących umiejętności społecznych, diagnozowania potrzeb, zespołowego podejmowania decyzji, spójności działań podmiotów odpowiedzialnych za budowanie koncepcji pracy szkoły, metod i technik zespołowego wypracowania pomysłu na szkołę, kreowania wizerunku szkoły w środowisku lokalnym, zasad i obszarów współpracy ze środowiskiem jako element koncepcji, dostosowania koncepcji do zmian w edukacji, koncepcja pracy a inne dokumenty szkolne, czym jest koncepcja, jak ją opracowywać, co powinna zawierać, narzędzia do badania potrzeb. Dla części VIII - Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych - 2 osoby, która posiada: - co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami(kami) w zakresie nowoczesnych metod pracy z dzieckiem sprawiającym trudności wychowawcze ze szczególnym uwzględnieniem dziecka agresywnego, nowoczesnych metod współpracy z rodzicami takiego dziecka oraz aspektów prawnych pracy z dzieckiem trudnym i jego rodzicami (1 osoba). - co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami(kami) dotyczących metod i form pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych (dyslektycznym, z upośledzeniem w stopniu lekkim, agresywnym, nadpobudliwym), nowych meto i technik pracy z uczniem zdolnym w grupie oraz motywowania uczniów do pracy(1 osoba). Dla części IX - Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet - 1 osoba, która posiada: - co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami(kami) z zakresu wykorzystania środków i narzędzi TIK w przygotowaniu i prowadzeniu zajęć lekcyjnych, wykorzystania zasobów Internetu (z uwzględnieniem praw autorskich, elementów komunikacji interpersonalnej w obrębie mediów elektronicznych), programów edukacyjnych oraz materiałów multimedialnych w procesie dydaktycznym. Dla części X - Rodzice partnerami szkoły - 1 osoba, która posiada: - co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z nauczycielami(kami) dotyczących rozpoznawania postaw rodzica wobec szkoły (geneza postaw, strategie postępowania wobec rodziców); asertywności, negocjacji, sposobów motywowania rodziców do współpracy, przekazywania rodzicom informacji o porażkach, prawidłowych relacji rodzice-szkoła, rodzice-nauczyciele, sposobów aktywizowania rodziców i angażowania w życie szkoły, komunikacji interpersonalnej, radzenia sobie z emocjami w sytuacjach prowokacyjnych, konstruowania narzędzi ewaluacji współpracy szkoły z rodzicami. Dla części XI - Nauczyciel 45+ - 4 osoby, z których każda posiada: - co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z nauczycielami(kami) dotyczących zarządzania emocjami, relaksacji, autoprezentacji, poczucia własnej wartości, treningu asertywności, radzenia sobie w sytuacjach trudnych zgodnie z uregulowaniami prawnymi, zapobieganie prowokacjom i reagowanie na prowokacje, zarządzanie czasem, z zakresu emisji głosu oraz aspektów prawnych przejścia na emeryturę lub uzyskania świadczenia kompensacyjnego (1 osoba). - co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z nauczycielami(kami) dotyczących zarządzania emocjami, relaksacji, autoprezentacji, poczucia własnej wartości, treningu asertywności, radzenia sobie w sytuacjach trudnych zgodnie z uregulowaniami prawnymi, zapobieganie prowokacjom i reagowanie na prowokacje, zarządzanie czasem, z zakresu emisji głosu, wykorzystywania technologii informacyjno-komunikacyjnej, prawnych aspektów wykorzystania materiałów edukacyjnych z Internetu, z zakresu opracowywaniu materiałów dydaktycznych oraz aspektów prawnych przejścia na emeryturę lub uzyskania świadczenia kompensacyjnego (1 osoba). -co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z nauczycielami(kami) dotyczących zarządzania emocjami, relaksacji, zwiększenia motywacji, techniki decoupage, technik tanecznych - zabaw integracyjnych dziecka z dorosłym, elementów tańca współczesnego, zwiększenie motywacji do pracy i zmniejszenie stresu (1osoba). - co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z nauczycielami(kami) dotyczących zarządzania emocjami, relaksacji, autoprezentacji, poczucia własnej wartości, treningu asertywności, radzenia sobie w sytuacjach trudnych zgodnie z uregulowaniami prawnymi, zapobieganie prowokacjom i reagowanie na prowokacje, zarządzanie czasem, z zakresu komunikacji interpersonalnej w zespole oraz aspektów prawnych przejścia na emeryturę lub uzyskania świadczenia kompensacyjnego (1 osoba). Dla części XII - Szkoła promuje wartość edukacji - 2 osoby, które posiadają: - co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami(kami) z zakresu efektywnej komunikacji w szkole podstaw i zasad organizacji pracy zespołów nauczycielskich, skutecznej współpracy w planowaniu i realizacji procesów edukacyjnych w szkole we współpracy nauczycieli, jednolitości oddziaływań wychowawczych i dydaktycznych Dla części XIII - Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych - 2 osoby, które posiadają: - co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami(kami) dotyczących rozwijania kompetencji w zakresie dobrych praktyk w komunikacji interpersonalnej oraz umiejętności metodycznych w zakresie skutecznej organizacji procesów edukacyjnych, efektywnej organizacji zespołów nauczycielskich (tworzenia zespołu, określania ról jego członków, monitorowania pracy), integracji i komunikacji szkoły z rodzicami, z zakresu zespołowego planowania działa, korelacji międzyprzedmiotowej, z zakresu opracowania struktur działań zespołowych wspierania każdego ucznia w jego rozwoju oraz systematycznego, poddawanego bieżącej refleksji monitorowania efektów tych działań. Dla części XIV - Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły? - 1 osoba, która posiada: - co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami(kami) z zakresu zespołowego rozwiązywania problemów, planowania przedsięwzięć edukacyjnych z uwzględnieniem istniejących i potencjalnych źródeł finansowania zmian, opracowywania planów modernizacji i optymalizacji wykorzystania obecnych warunków lokalowych i wyposażenia, bezpieczeństwa i higieny nauki oraz pracy. Dla części XV - Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną? - 8 osób, z których każda posiada: - co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z nauczycielami(kami) dotyczących ewaluacji wewnętrznej, jako sposobu badania pracy szkoły, metodologii badań oraz we wspieraniu zespołów do spraw ewaluacji (m. in. w zakresie opracowania narzędzi badawczych, opracowania i zebranych danych, opracowania raportu, sformułowania wniosków i rekomendacji) oraz zakresu analizowania wymagań zawartych w dokumentach MEN w kontekście rozwoju szkoły (5 osób). - co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z nauczycielami(kami) dotyczących ewaluacji wewnętrznej, jako sposobu badania pracy szkoły, metodologii badań oraz we wspieraniu zespołów do spraw ewaluacji (m. in. w zakresie opracowania narzędzi badawczych, opracowania i zebranych danych, opracowania raportu, sformułowania wniosków i rekomendacji), motywowania nauczycieli do działania i włączania się w procesy ewaluacyjne oraz zakresu analizowania wymagań zawartych w dokumentach MEN w kontekście rozwoju szkoły (1 osoba).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy Wykaz doświadczenia osób, które pełnić będą funkcję ekspertów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Doświadczenie osób, które pełnić będą funkcję ekspertów - 50

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.elk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.powiat.elk.pl bip@powiat.elk.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Mazurski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Ełku, 19-300 Ełk ul. Sikorskiego 5A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie będzie realizowane w następujących szkołach/przedszkolach powiatu ełckiego: 1. Szkoła Podstawowa w Borzymach, 2. Szkoła Podstawowa w Rożyńsku Wielkim. 3. Szkoła Podstawowa w Mrozach Wielkich. 4. Szkoła Podstawowa nr 2 w Ełku. 5. Technikum nr 4 w Zespole Szkół nr 6 w Ełku. W ww. szkole realizowane będą warsztaty i konsultacje grupowe - po 15 h w okresie od listopada 2013 r. do końca marca.2014 r. (po 4 spotkania, 3-4 godzinne, 1 raz w miesiącu i ferie zimowe) oraz po 12 h konsultacji grupowych i indywidualnych wspomagających przełożenie nowych umiejętności nauczycieli i nauczycielek na praktykę szkolną w okresie od lutego 2014 r. do czerwca 2014 r. Warsztaty realizowane będą w grupach 20 osobowych, natomiast konsultacje grupowe w 25 osobowych grupach. Ogółem w 5 szkołach: 75 h warsztatów i konsultacji grupowych oraz 60 konsultacji grupowych i indywidualnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie osób, które pełnić będą funkcję ekspertów - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Ocenianie kształtujące..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie będzie realizowane w następujących szkołach/przedszkolach powiatu ełckiego: 1. Gimnazjum w Nowej Wsi Ełckiej. W ww. szkole realizowane będą warsztaty i konsultacje grupowe w wymiarze 15 h w okresie od listopada 2013 r. do końca marca.2014 r. (po 4 spotkania, 3-4 godzinne, 1 raz w miesiącu i ferie zimowe) oraz 12 h konsultacji grupowe i indywidualne wspomagające przełożenie nowych umiejętności nauczycieli i nauczycielek na praktykę szkolną w okresie od lutego 2014 r. do czerwca 2014 r. Warsztaty realizowane będą w grupach 20 osobowych, natomiast konsultacje grupowe w 25 osobowych grupach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie osób, które pełnić będą funkcję ekspertów - 50

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie będzie realizowane w następujących szkołach i przedszkolach powiatu ełckiego: 1.Miejskie Przedszkole Mali Odkrywcy w Ełku. 2.Gimnazjum w Zespole Szkół w Prostkach. 3.Gimnazjum nr 4 w Ełku. 4.II Liceum Ogólnokształcące w Zespole Szkół nr 2 w Ełku. W ww. szkole realizowane będą warsztaty i konsultacje grupowe - po 15 h w okresie od listopada 2013 r. do końca marca.2014 r. (po 4 spotkania, 3-4 godzinne, 1 raz w miesiącu i ferie zimowe) oraz po 12 h konsultacji grupowych i indywidualnych wspomagających przełożenie nowych umiejętności nauczycieli i nauczycielek na praktykę szkolną w okresie od lutego 2014 r. do czerwca 2014 r. Warsztaty realizowane będą w grupach 20 osobowych, natomiast konsultacje grupowe w 25 osobowych grupach. Ogółem w 4 szkołach: 60 h warsztatów i konsultacji grupowych oraz 48 h konsultacji grupowych i indywidualnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie osób, które pełnić będą funkcję ekspertów - 50

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie będzie realizowane w następujących szkołach/przedszkolach powiatu ełckiego: 1. Gimnazjum w Zespole Szkół w Wiśniowie Ełckim. W ww. szkole realizowane będą warsztaty i konsultacje grupowe w wymiarze 15 h w okresie od listopada 2013 r. do końca marca.2014 r. (po 4 spotkania, 3-4 godzinne, 1 raz w miesiącu i ferie zimowe) oraz 12 h konsultacji grupowe i indywidualne wspomagające przełożenie nowych umiejętności nauczycieli i nauczycielek na praktykę szkolną w okresie od lutego 2014 r. do czerwca 2014 r. Warsztaty realizowane będą w grupach 20 osobowych, natomiast konsultacje grupowe w 25 osobowych grupach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie osób, które pełnić będą funkcję ekspertów - 50

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie będzie realizowane w następujących szkołach/przedszkolach powiatu ełckiego: 1.Miejskie Przedszkole Niezapominajka w Ełku. 2.Szkoła Podstawowa nr 3 w Ełku. 3.Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 6 w Zespole Szkół Mechaniczno - Elektrycznych w Ełku. W ww. szkole realizowane będą warsztaty i konsultacje grupowe - po 15 h w okresie od listopada 2013 r. do końca marca.2014 r. (po 4 spotkania, 3-4 godzinne, 1 raz w miesiącu i ferie zimowe) oraz po 12 h konsultacji grupowych i indywidualnych wspomagających przełożenie nowych umiejętności nauczycieli i nauczycielek na praktykę szkolną w okresie od lutego 2014 r. do czerwca 2014 r. Warsztaty realizowane będą w grupach 20 osobowych, natomiast konsultacje grupowe w 25 osobowych grupach. Ogółem w 3 szkołach: 45 h warsztatów i konsultacji grupowych oraz 36 h konsultacji grupowych i indywidualnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie osób, które pełnić będą funkcję ekspertów - 50

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie będzie realizowane w następujących szkołach/przedszkolach powiatu ełckiego: 1. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół Samorządowych w Stradunach. 2. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół Samorządowych w Starych Juchach. 3. Gimnazjum nr 1 w Ełku. 4. Gimnazjum nr 2 w Ełku. 5. Gimnazjum Zespole Szkół w Pisanicy. 6. Gimnazjum w Zespole Szkół Samorządowych w Chełchach. 7. Zasadnicza Szkoła Zawodowa w Zespole Szkół nr 6 w Ełku. 8. Technikum nr 5 w Zespole Szkół nr 5 w Ełku. W ww. szkole realizowane będą warsztaty i konsultacje grupowe - po 15 h w okresie od listopada 2013 r. do końca marca.2014 r. (po 4 spotkania, 3-4 godzinne, 1 raz w miesiącu i ferie zimowe) oraz po 12 h konsultacji grupowych i indywidualnych wspomagających przełożenie nowych umiejętności nauczycieli i nauczycielek na praktykę szkolną w okresie od lutego 2014 r. do czerwca 2014 r. Warsztaty realizowane będą w grupach 20 osobowych, natomiast konsultacje grupowe w 25 osobowych grupach. Ogółem w 8 szkołach: 120 h warsztatów i konsultacji grupowych oraz 96 h konsultacji grupowych i indywidualnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie osób, które pełnić będą funkcję ekspertów - 50

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Budowa koncepcji pracy szkoły..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie będzie realizowane w następujących szkołach/przedszkolach powiatu ełckiego: 1. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół Samorządowych w Woszczelach. W ww. szkole realizowane będą warsztaty i konsultacje grupowe - po 15 h w okresie od listopada 2013 r. do końca marca.2014 r. (po 4 spotkania, 3-4 godzinne, 1 raz w miesiącu i ferie zimowe) oraz po 12 h konsultacji grupowych i indywidualnych wspomagających przełożenie nowych umiejętności nauczycieli i nauczycielek na praktykę szkolną w okresie od lutego 2014 r. do czerwca 2014 r. Warsztaty realizowane będą w grupach 20 osobowych, natomiast konsultacje grupowe w 25 osobowych grupach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie osób, które pełnić będą funkcję ekspertów - 50

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie będzie realizowane w następujących szkołach/przedszkolach powiatu ełckiego: 1. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół Samorządowych w Chełchach. 2. Miejskie Przedszkole i Żłobek Ekoludki w Ełku. W ww. szkole realizowane będą warsztaty i konsultacje grupowe w wymiarze 15 h w okresie od listopada 2013 r. do końca marca.2014 r. (po 4 spotkania, 3-4 godzinne, 1 raz w miesiącu i ferie zimowe) oraz 12 h konsultacji grupowe i indywidualne wspomagające przełożenie nowych umiejętności nauczycieli i nauczycielek na praktykę szkolną w okresie od lutego 2014 r. do czerwca 2014 r. Ogółem w 2 szkołach: 30 h warsztatów i konsultacji grupowych oraz 24 konsultacji grupowych i indywidualnych. Warsztaty realizowane będą w grupach 20 osobowych, natomiast konsultacje grupowe w 25 osobowych grupach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie osób, które pełnić będą funkcję ekspertów - 50

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie będzie realizowane w następujących szkołach/przedszkolach powiatu ełckiego: 1. Technikum w Zespole Szkół nr 3 w Ełku. W ww. szkole realizowane będą warsztaty i konsultacje grupowe w wymiarze 15 h w okresie od listopada 2013 r. do końca marca.2014 r. (po 4 spotkania, 3-4 godzinne, 1 raz w miesiącu i ferie zimowe) oraz 12 h konsultacji grupowe i indywidualne wspomagające przełożenie nowych umiejętności nauczycieli i nauczycielek na praktykę szkolną w okresie od lutego 2014 r. do czerwca 2014 r. Warsztaty realizowane będą w grupach 20 osobowych, natomiast konsultacje grupowe w 25 osobowych grupach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie osób, które pełnić będą funkcję ekspertów - 50

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Rodzice partnerami szkoły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie będzie realizowane w następujących szkołach/przedszkolach powiatu ełckiego: 1. Szkoła Podstawowa w Bobrach. W ww. szkole realizowane będą warsztaty i konsultacje grupowe w wymiarze 15 h w okresie od listopada 2013 r. do końca marca.2014 r. (po 4 spotkania, 3-4 godzinne, 1 raz w miesiącu i ferie zimowe) oraz 12 h konsultacji grupowe i indywidualne wspomagające przełożenie nowych umiejętności nauczycieli i nauczycielek na praktykę szkolną w okresie od lutego 2014 r. do czerwca 2014 r. Warsztaty realizowane będą w grupach 20 osobowych, natomiast konsultacje grupowe w 25 osobowych grupach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie osób, które pełnić będą funkcję ekspertów - 50

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Nauczyciel 45+.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie będzie realizowane w następujących szkołach/przedszkolach powiatu ełckiego: 1. Miejskie Przedszkole Światełko w Ełku. 2. Miejskie Przedszkole Słoneczna Ósemka w Ełku 3. Szkoła Podstawowa w Nowej Wsi Ełckiej. 4. Gimnazjum w Zespole Szkół Samorządowych w Stradunach. W ww. szkole realizowane będą warsztaty i konsultacje grupowe - po 15 h w okresie od listopada 2013 r. do końca marca.2014 r. (po 4 spotkania, 3-4 godzinne, 1 raz w miesiącu i ferie zimowe) oraz po 12 h konsultacji grupowych i indywidualnych wspomagających przełożenie nowych umiejętności nauczycieli i nauczycielek na praktykę szkolną w okresie od lutego 2014 r. do czerwca 2014 r. Warsztaty realizowane będą w grupach 20 osobowych, natomiast konsultacje grupowe w 25 osobowych grupach. Ogółem w 4 szkołach: 60 h warsztatów i konsultacji grupowych oraz 48 h konsultacji grupowych i indywidualnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie osób, które pełnić będą funkcję ekspertów - 50

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Szkoła promuje wartość edukacji..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie będzie realizowane w następujących szkołach/przedszkolach powiatu ełckiego: 1. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Pisanicy. 2. Gimnazjum w Kalinowie. W ww. szkole realizowane będą warsztaty i konsultacje grupowe - po 15 h w okresie od listopada 2013 r. do końca marca.2014 r. (po 4 spotkania, 3-4 godzinne, 1 raz w miesiącu i ferie zimowe) oraz po 12 h konsultacji grupowych i indywidualnych wspomagających przełożenie nowych umiejętności nauczycieli i nauczycielek na praktykę szkolną w okresie od lutego 2014 r. do czerwca 2014 r. Warsztaty realizowane będą w grupach 20 osobowych, natomiast konsultacje grupowe w 25 osobowych grupach. Ogółem w 2 szkołach: 30 h warsztatów i konsultacji grupowych oraz 24 konsultacji grupowych i indywidualnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie osób, które pełnić będą funkcję ekspertów - 50

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie będzie realizowane w następujących szkołach/przedszkolach powiatu ełckiego: 1. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Wiśniowie Ełckim. 2. Gimnazjum w Zespole Szkół Samorządowych w Starych Juchach. W ww. szkole realizowane będą warsztaty i konsultacje grupowe - po 15 h w okresie od listopada 2013 r. do końca marca.2014 r. (po 4 spotkania, 3-4 godzinne, 1 raz w miesiącu i ferie zimowe) oraz po 12 h konsultacji grupowych i indywidualnych wspomagających przełożenie nowych umiejętności nauczycieli i nauczycielek na praktykę szkolną w okresie od lutego 2014 r. do czerwca 2014 r. Warsztaty realizowane będą w grupach 20 osobowych, natomiast konsultacje grupowe w 25 osobowych grupach. Ogółem w 2 szkołach: 30 h warsztatów i konsultacji grupowych oraz 24 konsultacji grupowych i indywidualnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie osób, które pełnić będą funkcję ekspertów - 50

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły?.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie będzie realizowane w następujących szkołach/przedszkolach powiatu ełckiego: 1. Technikum nr 6 w Zespole Szkół Mechaniczno - Elektrycznych w Ełku. W ww. szkole realizowane będą warsztaty i konsultacje grupowe w wymiarze 15 h w okresie od listopada 2013 r. do końca marca.2014 r. (po 4 spotkania, 3-4 godzinne, 1 raz w miesiącu i ferie zimowe) oraz 12 h konsultacji grupowe i indywidualne wspomagające przełożenie nowych umiejętności nauczycieli i nauczycielek na praktykę szkolną w okresie od lutego 2014 r. do czerwca 2014 r. Warsztaty realizowane będą w grupach 20 osobowych, natomiast konsultacje grupowe w 25 osobowych grupach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie osób, które pełnić będą funkcję ekspertów - 50

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną?.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie będzie realizowane w następujących szkołach/przedszkolach powiatu ełckiego: 1. Miejskie Przedszkole Perełka im. J. Brzechwy w Ełku. 2. Miejskie Przedszkole Bajka w Ełku. 3. Przedszkole Samorządowe w Prostkach. 4. Szkoła Podstawowa w Sypitkach. 5. Szkoła Podstawowa w Kalinowie. 6. Szkoła Podstawowa nr 5 w Ełku. 7. Szkoła Podstawowa Nr 9 im. Jana Pawła II w Ełku. 8. Gimnazjum w Zespole Szkół Samorządowych w Woszczelach. W ww. szkole realizowane będą warsztaty i konsultacje grupowe - po 15 h w okresie od listopada 2013 r. do końca marca.2014 r. (po 4 spotkania, 3-4 godzinne, 1 raz w miesiącu i ferie zimowe) oraz po 12 h konsultacji grupowych i indywidualnych wspomagających przełożenie nowych umiejętności nauczycieli i nauczycielek na praktykę szkolną w okresie od lutego 2014 r. do czerwca 2014 r. Warsztaty realizowane będą w grupach 20 osobowych, natomiast konsultacje grupowe w 25 osobowych grupach. Ogółem w 8 szkołach: 120 h warsztatów i konsultacji grupowych oraz 96 h konsultacji grupowych i indywidualnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie osób, które pełnić będą funkcję ekspertów - 50

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.