Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-18
Katowice: Zakup asysty technicznej do CheckPoint Enterprise SmartDefence oraz asysty technicznej do McAfee IntruShield Sensor
Numer ogłoszenia: 246944 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki , ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 7351547, 7351637, faks 032 7351636.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfz-katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup asysty technicznej do CheckPoint Enterprise SmartDefence oraz asysty technicznej do McAfee IntruShield Sensor.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa 12-miesięcznej aktualizacji systemów posiadanych przez Zamawiającego, tj. systemu zapory ogniowej oraz systemu wykrywania i zapobiegania włamaniom, zgodnie z informacjami oraz z zachowaniem zasad określonych w niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na dwa pakiety (części): I. 12-miesięczna aktualizacja systemu zapory ogniowej posiadanego przez Zamawiającego lub równoważna. Posiadany przez Zamawiającego system zapory ogniowej oparty jest o produkty Check Point Enterprise z Smart Defence Service II. 12-miesięczna aktualizacja systemu wykrywania i zapobiegania włamaniom posiadanego przez Zamawiającego lub równoważna. Posiadany przez Zamawiającego system zapory ogniowej oparty jest o produkty McAfee Intrushield 2700 Sensor z Intrushield Starter Manager. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, co oznacza, że Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Pod pojęciem aktualizacja należy rozumieć dostawę praw w postaci prawa dostępu i korzystania z nowych, aktualnych wersji oprogramowania oraz wsparcie techniczne (asystę) producenta oprogramowania w trybie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Opis przedmiotu zamówienia ze wskazaniem jego wymagań funkcjonalnych zawiera formularz opis przedmiotu zamówienia dla każdego z pakietów. W oparciu o art. 29 ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę przedmiotu równoważnego do opisanego przez Zamawiającego. Przedmiot równoważny. Przez przedmiot równoważny do przedmiotu zamówienia opisanego w formularzu opis przedmiotu zamówienia dla danego pakietu należy rozumieć dostawę produktu, którego funkcje, możliwości oraz parametry jakościowe i techniczne są na tym samym lub wyższym poziomie od wskazanych w SIWZ. Cechy oferowanego produktu równoważnego winny umożliwić w pełni sprawną pracę w informatycznym systemie zabezpieczeń zamawiającego. Wykonawca, który zaoferuje przedmiot równoważny, obowiązany jest załączyć do oferty na dany pakiet specyfikację przedmiotu równoważnego. Specyfikacja ta musi w sposób opisowy - ze szczegółowym wskazaniem na funkcje, możliwości oraz parametry jakościowe i techniczne - potwierdzić równoważność przedmiotu oferowanego do przedmiotu niniejszego zamówienia w każdym aspekcie wskazanym w formularzu opis przedmiotu zamówienia na dany pakiet. Opis przedmiotu zamówienia zawarty w każdym z formularzy opis przedmiotu zamówienia należy zatem odczytywać łącznie z wyrazami (lub równoważna). W przypadku oferowania przedmiotu równoważnego wykonawca winien również załączyć do oferty podpisany formularz opis przedmiotu zamówienia dla oferowanego pakietu lub pakietów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.73.00.00 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem. W celu potwierdzenia spełniania opisanego wyżej warunku Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 1 pzp oraz przedstawi dokument, o którym mowa w pkt VI lit. B ppkt 1 (lub odpowiednio ppkt 2). 2. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia chyba, że Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania opisanego wyżej warunku Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 2 pzp lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania opisanego wyżej warunku Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 3 pzp. 4. nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. W celu potwierdzenia spełniania opisanego wyżej warunku Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 4 pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. VI lit. A o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, a wymagane przez Zamawiającego, wyszczególnione w pkt. VI lit. B SIWZ. A. OŚWIADCZENIA: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp (treść oświadczenia znajduje się w formularzu oferty). B. DOKUMENTY: Wykonawcy powinni dołączyć do oferty niżej wymienione dokumenty. Dokumenty te - zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) - Wykonawca przedstawia w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z zasadami opisanymi w § 2 cyt. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą załączyć do oferty pełnomocnictwo. Zgodnie z art. 23 ust. 2 pzp Wykonawcy tacy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Wszystkie dokumenty przedkładane przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia winny być odpowiednio: podpisane albo poświadczone za zgodność z oryginałem przez ustanowionego przez nich pełnomocnika, przy czym, dokument pełnomocnictwa winien odpowiadać zasadom określonym w pkt X lit. B SIWZ dla pełnomocnictw. Każdy z Wykonawców osobno obowiązany jest spełnić warunek z art. 22 ust. 1 pkt 1 oraz pkt 4 pzp. Do oferty składanej przez ww. Wykonawców, dokument wymieniony w pkt VI lit. B ppkt 1 /lub odpowiednio ppkt 2/ należy załączyć w odniesieniu do każdego z Wykonawców odrębnie. Odnośnie pozostałych warunków (art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 pzp) - winny zostać spełnione wspólnie przez Wykonawców (przy czym wystarczy, aby spełnił je przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, wspólnie składają oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pzp..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski OW NFZ
ul. Kossutha 13
40-844 Katowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Katowicach, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój nr 004 (parter)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 12-miesięczna aktualizacja systemu zapory ogniowej posiadanego przez Zamawiającego lub równoważna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 12-miesięczna aktualizacja systemu zapory ogniowej posiadanego przez Zamawiającego lub równoważna. Posiadany przez Zamawiającego system zapory ogniowej oparty jest o produkty Check Point Enterprise z Smart Defence Service.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.73.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 12-miesięczna aktualizacja systemu wykrywania i zapobiegania włamaniom posiadanego przez Zamawiającego lub równoważna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 12-miesięczna aktualizacja systemu wykrywania i zapobiegania włamaniom posiadanego przez Zamawiającego lub równoważna. Posiadany przez Zamawiającego system zapory ogniowej oparty jest o produkty McAfee Intrushield 2700 Sensor z Intrushield Starter Manager..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.73.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Promocja projektu pn. "Podniesienie jakości i dostępności do procedur onkologicznych poprzez zakup sprzętu medycznego oraz Rozbudowę Poradni Onkologicznej w Katowickim Centrum Onkologii".
- Obsługa samochodami ciężarowymi zwałów węgla w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Usługa sprzątania części pomieszczeń w budynkach Sądu Apelacyjnego w Katowicach
- Dostawy artykułów spożywczych różnych, przypraw i ziół, oraz zup w proszku, cukru białego, tłuszczów, jaj kurzych do Szkoły Policji w Katowicach
- Świadczenie usług krajowego transportu rzeczy w Polskiej Grupie Górniczej S.A. dla potrzeb Oddziału KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2026 na terenie miasta Katowice - zamówienie w dwóch częściach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wdrożenie rozwiązań wspomagających walkę z zagrożeniami dotyczącymi cyberbezpieczeństwa dla Urzędu Miasta Radlin i Ośrodka Pomocy Społecznej w Radlinie.
- Dostawa, montaż i konfiguracja serwerów, urządzeń sieciowych i oprogramowania sieciowego dla Gminy Boniewo
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniem - w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd Gminy Bielice".
- Dostawa i wdrożenie sprzętu informatycznego w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd".
- Wzmocnienie Systemu Cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta i Gminy Bodzentyn
- Realizacja projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Klaster serwerów wraz z macierzą i przełącznikiem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





