To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-17
Gdańsk: Dostawę sprzętu medycznego dla UCK w Gdańsku.
Numer ogłoszenia: 24692 - 2013; data zamieszczenia: 17.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 439636 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3491248, faks 58 3492074, 3461178.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę sprzętu medycznego dla UCK w Gdańsku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją sprzętu medycznego dla Zamawiającego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Aparat do liposukcji ultradźwiękowej (1szt.)- o parametrach określonych w zał. 6a do SIWZ 2) Łóżeczka dziecięce sterowane elektrycznie(3szt.)- o parametrach określonych w zał. 6b do SIWZ 3) Łóżeczka dziecięce(3szt.)- o parametrach określonych w zał. 6c do SIWZ 4) Zgrzewarka do wykonywania drenów pilotujących(1szt.) -o parametrach określonych w zał. 6e do SIWZ 5) Aparat do EKG(1 szt.) -o parametrach określonych w zał. 6d do SIWZ 6) Doposażenie ultrasonografu Pro Focus2202(1szt.) -o parametrach określonych w zał. 6f do SIWZ 7) Kontenery do sterylizacji i transportu narzędzi z wkładem na narzędzia laparoskopowe(2szt)- o parametrach określonych w zał. 6g do SIWZ 8) Kontenery do sterylizacji i transportu narzędzi(6szt)- o parametrach określonych w zał. 6h do SIWZ 3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia przeszkoli pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia. Przeszkolenie pracowników odbędzie się w terminie do 7 dni od daty dostawy przedmiotu zamówienia. 4.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem do siedziby Zamawiającego, przy ul. Dębinki 7 5.Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające wymagania jakościowe dotyczące przedmiotu zamówienia. 6.Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na oferowany sprzęt medyczny nie krótszej niż wskazana w minimalnych parametrach sprzętu (załączniki 6a,6b,6c,6e,6f,6g,6h, do SIWZ). 7.Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy wyprodukowany po 01.01.2012 r. 8.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych 9.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne 33.14.11.23 - Pojemniki na skalpele .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IMC Impomed Centrum S.A, Ul. Skrzyneckiego 38, 04-563 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
 
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 318660,48
Oferta z najniższą ceną: 318660,48 / Oferta z najwyższą ceną: 318660,48
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: pakiet 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Eres Medical Sp. z o.o., ul. Płuszowice Kolonia 64B, 21-008 Tomaszowice, kraj/woj. Polska.
 
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17172,00
Oferta z najniższą ceną: 17172,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17172,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Stolter Sp. z o.o., Grubno 63, Stolno, kraj/woj. Polska.
 
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7257,60
Oferta z najniższą ceną: 7257,60 / Oferta z najwyższą ceną: 7257,60
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BiaMediTek Sp. z o.o., Ul. Składowa 12, 15-399 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
 
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10152,00
Oferta z najniższą ceną: 10152,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10152,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: pakiet 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Diagnos Sp.z o.o, Ul. Łączyny 4, 02-820 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
 
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7160,40
Oferta z najniższą ceną: 7160,40 / Oferta z najwyższą ceną: 7160,40
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: pakiet 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Informer Med Sp. z o. o., Ul. Winogrady 118, 61-626 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
 
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9950,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7387,20
Oferta z najniższą ceną: 7387,20 / Oferta z najwyższą ceną: 7387,20
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Pakiet 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Medicom Sp.z o.o., Ul. M Skłodowskiej-Curie 34, 41-819 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
 
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22050,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16170,84
Oferta z najniższą ceną: 16170,84 / Oferta z najwyższą ceną: 16170,84
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Nadzór i konserwacja urządzeń dźwigowych dla jednostek organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku
 - Dostawa stacji uzdatniania wody
 - Dostawa suchej karmy dla kotów wolno żyjących w Programie Miejskim zapobiegania bezdomności na rok 2025
 - Przebudowa instalacji solarnej na dachu budynku CMI na terenie Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku
 - Usługa przygotowania i dostarczenia posiłków profilaktycznych dla pracowników KWP Gdańsk oraz KMP w Gdańsku, Sopocie i Gdyni oraz wyżywienia dla PDOZ KMP Gdynia i KMP Sopot oraz PID w KWP Gdańsk
 - Modernizacja polegająca na przebudowie i dostosowaniu budynku zamieszkania zbiorowego (akademik) do wymagań bezpieczeństwa pożarowego wraz z infrastrukturą techniczną.
 
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uzupełnienie zasobów niezbędnych do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej, poprzez zakup sprzętu i wyposażenia z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
 - Zakup ambulansu/karetki pogotowia na potrzeby ochrony ludności
 - Zakup ambulansu typu C dla Zespołu Ratownictwa Medycznego wraz z dodatkowym wyposażeniem
 - Dzierżawa stacji uzdatniania wody.
 - Dostawa urządzeń medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
 - Dostawa Systemu do cyfrowego PCR (dPCR) wraz z zestawem startowym oraz akcesoriami dla Kliniki Hematologii, Terapii Komórkowych i Chorób Wewnętrznych.
 
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





