eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Usługa fizycznej ochrony osób i mienia na rzecz Sądu rejonowego w Radomsku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-18

Radomsko: Usługa fizycznej ochrony osób i mienia na rzecz Sądu rejonowego w Radomsku.
Numer ogłoszenia: 246912 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Radomsku , ul. Tysiąclecia 3, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 0-44 685-81-37, faks 0-44 6858177.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.radomsko.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa fizycznej ochrony osób i mienia na rzecz Sądu rejonowego w Radomsku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest usługa fizycznej ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Radomsku, świadczona poprzez pełnienie stałego posterunku przez trzech, wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego pracowników ochrony - w tym: - jednego pracownika w dni powszednie w godzinach od 730 do 1530 w pomieszczeniach zajmowanych przez Prokuraturę Rejonową w Radomsku - drugiego pracownika w dni powszednie w godzinach od 730 do 1530 w pomieszczeniach zajmowanych przez Sąd Rejonowy w Radomsku - trzeciego pracownika w dni powszednie w godzinach od 830 do 1430 w pomieszczeniach zajmowanych przez Sąd Rejonowy w Radomsku - jednego pracownika w dni powszednie, w godzinach od 1530 do 730 wyposażonego w środki przymusu bezpośredniego, pracownika ochrony - w pomieszczeniach zajmowanych przez Sąd Rejonowy w Radomsku - jednego pracownika w pozostałe dni tygodnia w tym soboty, niedziele i święta oraz dni wolne od pracy dla Sądu Rejonowego w Radomsku całodobowo wyposażonego w środki przymusu bezpośredniego, pracownika ochrony - w pomieszczeniach zajmowanych przez Sąd Rejonowy w Radomsku Realizacja fizycznej ochrony osób i mienia musi odbywać się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. O ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114, poz. 740 z późn. zm.). Usługa powinna być wykonywana wyłącznie przez zatrudnione przez Wykonawcę osoby, posiadające licencje pracownika ochrony fizycznej co najmniej I-go stopnia, ze sprawnością fizyczną pozwalającą wykonywać czynności pracownika ochrony (pełnosprawny). Wymaga się, aby pracownicy ochrony zatrudnieni byli na podstawie umowy o pracę. Pracownicy ochrony winni być jednolicie i estetycznie umundurowani oraz zaopatrzeni w identyfikatory z własnym zdjęciem i nazwą Wykonawcy. Środki przymusu będące na wyposażeniu każdego pracownika ochrony powinna stanowić co najmniej pałka wielofunkcyjna typu tonfa oraz kajdanki. Zamawiający nie zabezpiecza magazynu do przechowywania broni..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00 - 74.61.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy składając ofertę spełnią opisane w tej części wymagania: 1) Posiadać aktualny dokument dopuszczający wykonawcę do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem. 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Posiadać uprawnienia do wykonywania usług w zakresie ochrony osób i mienia, niezbędne doświadczenie w wykonywaniu takich samych usług. 4) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6) Spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych i niniejszej SIWZ. 7) Wykazać wykonanie z ostatnich 3 lat usług ochroniarskich, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, popartych referencjami o należytym i starannym ich wykonaniu oraz dat ich wykonania. Kryteria i ich znaczenie: Cena - 100 % Zamawiający stwierdzi na podstawie złożonych, przez ubiegających się o udzielenie zamówienia, oraz wymaganych dokumentów czy spełniają warunki określone w art. 22. ustawy Prawo zamówień publicznych i w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz czy nie zachodzą przesłanki uzasadniające wykluczenie z postępowania określone art. 24. ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca na potwierdzenie spełnienia w/w warunków musi załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Wypełnioną i podpisaną ofertę - załącznik nr 1 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy załącznik nr 2 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz art. 24 ust. 1 - załącznik nr 3 4. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada niezbędne doświadczenie w wykonywaniu usług fizycznej ochrony osób i mienia 5. Aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem tj. odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia. 7. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o niezaleganiu z podatkami związanymi z działalnością Wykonawcy lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu wykonawcy z opłatami i składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykaz wykonanych w ciągu 3 lat usług ochroniarskich w pomieszczeniach biurowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zakres usług powinien być porównywalny z zakresem co niniejsze zamówienie, usługi muszą być potwierdzone referencjami / datowanymi / o należytym i starannym świadczeniu usługi jak również dat ich wykonania - załącznik nr 4 10. Pełnomocnictwo - upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z dokumentów załączonych do niej - załącznik nr 5 Wyżej wymienione dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.radomsko.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Radomsku ul. Tysiąclecia 3; 97-500 Radomsko w sekretariacie Prezesa Sądu pokój nr 1.18.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie Sądu Rejonowego w Radomsku, ul. Tysiąclecia 3; 97-500 Radomsko, Sekretariat Prezesa Sądu pokój nr 1.18.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Opis sposobu przygotowania ofert. 1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej, na papierze, zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ. 2. Oferta musi być przygotowana zgodnie z wymaganiami niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Oferta musi być złożona na kolejno ponumerowanych stronach, a numeracja stron powinna rozpoczynać się od numeru 1, umieszczonego na pierwszej stronie oferty. 4. Każda ponumerowana strona oferty (formularza ofertowego) wraz z załącznikami musi być parafowana przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy. 5. Wszelkie oświadczenia, dokumenty oraz kserokopie dokumentów powinny być uwierzytelnione w formie pisemnej własnoręcznym podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania firmy. 6. Oferta wraz z dołączonymi dokumentami musi być złożona w nieprzezroczystej, zaklejonej kopercie z napisem: Sąd Rejonowy w Radomsku. Przetarg nieograniczony na usługę ochrony osób i mienia. oraz z podaniem nazwy i adresu oferenta (pieczątka). 7. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. Osoba wskazana do porozumiewania się z wykonawcami. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 1) Kierownik Oddziału Administracyjnego Anna Błoch 2) Administrator Systemu Informatycznego Robert Cieciura w sekretariacie Prezesa Sądu pokój nr 1.18, tel. (0-44) 685 81 37, w godz. od 8:00 do 15:00. Informacje dodatkowe 1. Zamawiający dokona korekty oczywistych omyłek w treści złożonej oferty, zawiadamiając niezwłocznie o tym wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty. 2. Zamawiający dokona poprawienia omyłek rachunkowych w obliczaniu ceny na zasadach określonych w art.87 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Brak zgody wykonawcy złożonej w terminie 7 dni od otrzymania zawiadomienia o poprawieniu omyłki rachunkowej spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. UWAGA : NIEOBECNOŚĆ PRACOWNIKA MUSI POWODOWAĆ NATYCHMIASTOWE USTANOWIENIE ZASTĘPSTWA. Wykonawca niezwłocznie wykona: 1.) REGULAMIN PRACY SŁUŻBY OCHRONY; 2.) PLAN OCHRONY BUDYNKU i przedstawi go do akceptacji i podpisu przez obie strony umowy. Wykonawca zapewni - sprzęt niezbędny do wykonywania usług ochrony w tym do porozumiewania się pracowników ochrony niezależnie od telefonów i dostaw prądu. Wykonawca odpowiada za przestrzeganie przez swoich pracowników przepisów BHP i P.Poż. oraz za wypadki przy pracy w miejscu wykonywania usługi. Wykonawca obowiązkowo przedstawi zamawiającemu od każdego pracownika zatrudnionego przy pracach ochroniarskich w budynku Sądu Kartę Karną - w której będzie zawarta informacja o niekaralności i oświadczenia pracowników, iż nie toczy się przeciwko nim żadne postępowanie karne pod rygorem niedopuszczenia do wykonywania obowiązków przez pracownika, który tego wymogu nie spełni (karta karna) i nie dopełni (oświadczenie o braku toczącego się postępowania karnego)..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.