Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-02
Józefów: dostawa, demontaż i montaż stolarki okiennej z PCV
do budynków: LO w Józefowie, Przedszkola w Józefowie, SP w Majdanie Nepryskim, SP w Stanisławowie, SP w Górecku Starym
Numer ogłoszenia: 246859 - 2008; data zamieszczenia: 02.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Józefów , ul. Kościuszki 37, 23-460 Józefów, woj. lubelskie, tel. 084 6878133, fax. 084 6878133.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ejozefow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa, demontaż i montaż stolarki okiennej z PCV do budynków: LO w Józefowie, Przedszkola w Józefowie, SP w Majdanie Nepryskim, SP w Stanisławowie, SP w Górecku Starym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącej stolarki drewnianej na stolarkę z PCV, montaż parapetów zewnętrznych, wewnętrznych obróbka glifów w budynkach: 1. Przedszkole w Józefowie - wymiana stolarki o pow. - 151,02 m2 2. Szkoła Podstawowa w Górecku Starym - wymiana stolarki o pow. - 197,06 m2 3. Szkoła Podstawowa w Majdanie Nepryskim - wymiana stolarki o pow. - 211,97 m2 4. Liceum Ogólnokształcące w Józefowie - wymiana stolarki o pow. - 153,32 m2 5. Szkoła Podstawowa w Stanisławowie - wymiana stolarki o pow. - 121,66 m2 Szyby termofloat o przenikalności min. K=1,0 Profil okien - min. 3 komorowe Parapety zewnętrzne metalowe w kolorze brązowym o szerokości 25 cm Parapety wewnętrzne z PCV o szerokości 30 cm Ww. okna muszą posiadać dokument poświadczający dopuszczenie do zastosowania w obiektach użyteczności publicznej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32 - Instalowanie okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1 - oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do terminowego i fachowego wykonania Zamówienia (druk oferty - załącznik nr 1, pkt 2.1 b); 2 - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania zamówień, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (min.100 000 zł brutto) przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - Zamawiający wymaga udokumentowanie minimum 2 podobne zamówienia); wykonawcy składający ofertę wspólnie - warunek muszą spełniać łącznie wszystkie podmioty składające ofertę, każdy w zakresie, w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą; 3 - oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia (druk oferty - załącznik nr 1, pkt 2.1 c); 4 - oświadczenie potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności zapewniającej wykonanie Zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy (druk oferty - załącznik nr 1, pkt 2.1 a i pkt 2.1 d). Jednocześnie do oferty należy załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ejozefow.pl, www.jozefow-m.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Józefowie
ul. Kościuszki 37
23-460 Józefów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Józefowie ul. Kościuszki 37 23-460 Józefów sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z JÓZEFOWA
- Maszyna wielofunkcyjna przystosowana fabrycznie do łączenia z osprzętem do pojazdu HAKO CM 1650 dla Zakładu Obsługi "Piękne Miasto" w Józefowie
- Świadczenie usług transportowych dla dzieci z niepełnosprawnościami w roku szkolnym 2025/2026
- "Modernizacja kuchni, zaplecza kuchni, stołówki oraz innych pomieszczeń w celu zapewnienia odpowiednich warunków sanitarnych i pożarowych w Szkole Podstawowej Nr 2 w Józefowie"
więcej: przetargi w Józefowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż okien wraz z demontażem starych okien w budynku łącznika szklarniowego w IHAR-PIB oddział w Jadwisinie
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach nieobjętych ochroną konserwatorską w budynkach Gminy Wrocław zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania oraz w budynkach wspólnotowych.
- Wymiana okien w Placówce Opiekuńczo - Wychowawczej Nr 1 Dom Dziecka w Bąkowie - elewacja frontowa - Etap I
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania na żłobek budynku przy ul. Minkiewicza 50 w Suwałkach w ramach Programu Aktywny Maluch
- Remont sanitariatu oraz wymiana okien dachowych w budynku Sądu Rejonowego w Sanoku
- Wymiana okien w budynku wielofunkcyjnym w Ośrodku Szkolenia Służby Więziennej w Olszanicy
więcej: Instalowanie okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.