Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-09
Warszawa: WYKONANIE WZMOCNIENIA KONSTRUKCJI STALOWEJ ELEKTROWOZOWNI NA STP KABATY METRA WARSZAWSKIEGO
Numer ogłoszenia: 246769 - 2010; data zamieszczenia: 09.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego , ul. Senatorska 37, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8268211 w. 224, faks 022 8267006, 8272552.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE WZMOCNIENIA KONSTRUKCJI STALOWEJ ELEKTROWOZOWNI NA STP KABATY METRA WARSZAWSKIEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie wzmocnienia konstrukcji stalowej Elektrowozowni w części wysokiej - strona wschodnia nawy 2 i 3 (osie od 21 do 48) na terenie Stacji Techniczno - Postojowej Kabaty metra warszawskiego. Przedmiot Zamówienia należy wykonać zgodnie z Projektem Budowlanym (tylko w części wysokiej - strona wschodnia nawy 2 i 3 (osie od 21 do 48)), stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ oraz wszystkimi uwarunkowaniami wskazanymi w SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu wymagane jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 5.000 PLN (pięć tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał przynajmniej 1 (jedną) robotę budowlaną w zakresie montażu konstrukcji stalowych za kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 (dwieście tysięcy) złotych z podatkiem VAT oraz załączy dokumenty potwierdzające, że prace te zostały wykonane należycie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Osoby i podmioty, które będą wykonywać zamówienie, będą posiadały wymagane uprawnienia budowlane w zakresie: -przynajmniej 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, -przynajmniej 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej Umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie i w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1)w przypadku niemożności dokonania z odpowiednimi jednostkami uzgodnień lub uzyskania opinii bądź decyzji do części Przedmiotu Zamówienia lub całości Przedmiotu Zamówienia, skutkiem czego nie będzie możliwe wykonanie części lub całości Przedmiotu Zamówienia zgodnie z postanowieniami Umowy, 2)zmiany wynikającej ze zmian w Wieloletnich Programach Inwestycyjnych lub planach finansowych, 3)zmiany wynikającej z konieczności wykonania robót zamiennych, 4)zmiany warunków technicznych lub zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności, mających wpływ na technologię wykonywania prac, w przypadku wpisania przez inspektora nadzoru budowlanego lub przedstawiciela Zamawiającego do dziennika budowy Przedmiotu Zamówienia, informacji o zaistnieniu takich okoliczności, 5)zmiany terminów i wysokości wynagrodzenia określonych w Umowie, wynikających ze zmian, o których mowa w pkt 1) - 4).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztm.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, pok. nr 50.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2010 godzina 09:45, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pok. nr 50.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług w zakresie wsparcia/utrzymania systemu enova365 (ERP) wraz z aktualizacją licencji na ten system, posiadanych przez zamawiającego
- Wymiana drzwi wejściowych od ul. Lipowej na automatyczne przesuwne, montaż kurtyn powietrznych oraz remont przedsionków budynku Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie przy ul. Dobrej 56/66
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy oraz dodatkowych badań profilaktycznych dla pracowników PW Filii w Płocku
- Usługa ubezpieczenia ryzyk komunikacyjnych Wojskowego Instytutu Medycznego -Państwowego Instytutu Badawczego
- Dostawa licencji subskrypcyjnych do rozbudowywanego systemu DDI firmy Infoblox w ramach infrastruktury teleinformatycznej UM
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU PRZY UL. TOWAROWEJ 61 W JAWORZNIE
- Budowa hali magazynowej dla celów OL i OC przy ul. Drogowców 2 w Myślenicach
- 297/Cir/25/KK_ Remont kwater służbowych w budynkach mieszkalnych - lokal ul. Zaruby.
- Budowa szkoły podstawowej w Szkotowie - etap I
- Częściowy remont budynku Wydziału Leśnego Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- "Rozbudowa Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim polegająca na dostosowaniu do obowiązujących przepisów ppoż".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





