eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Zakres 1. POZ. 1. PROCESOR TKANKOWY SZT. 1. - Zakład Patomorfologii Zakres 2. POZ. 1. APARAT EKG HOLTER SZT. 1. - Oddział Neurlologii Zakres 3. POZ. 1. STÓL ZABIEGOWY Z REGULOWANĄ WYSOKOŚCIĄ SZT. 1. - Poradnia Chir. Onkologicznej Zakres 4. POZ. 1. LAMPA C

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-21

Tarnów: Zakres 1. POZ. 1. PROCESOR TKANKOWY SZT. 1. - Zakład Patomorfologii Zakres 2. POZ. 1. APARAT EKG HOLTER SZT. 1. - Oddział Neurlologii Zakres 3. POZ. 1. STÓL ZABIEGOWY Z REGULOWANĄ WYSOKOŚCIĄ SZT. 1. - Poradnia Chir. Onkologicznej Zakres 4. POZ. 1. LAMPA CHIRURGICZNA (mobilna) SZT. 1. - Poradnia Chir. Onkologicznej Zakres 5. POZ. 1. DIATERMIA CHIRURGICZNA SZT. 1. - Poradnia Chir. Onkologicznej Zakres 6. POZ. 1-2. STOLIK INSTRUMENTALNO-ZABIEGOWY SZT. 1., WÓZEK ZABIEGOWY SZT. 1. - Poradnia Chir. Onkologicznej Zakres 7. POZ. 1. KOMORA LAMINARNA SZT. 1. - Oddział Nowor
Numer ogłoszenia: 246720 - 2009; data zamieszczenia: 21.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ , ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6315460, faks 014 6315460, 6212581.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukasz.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakres 1. POZ. 1. PROCESOR TKANKOWY SZT. 1. - Zakład Patomorfologii Zakres 2. POZ. 1. APARAT EKG HOLTER SZT. 1. - Oddział Neurlologii Zakres 3. POZ. 1. STÓL ZABIEGOWY Z REGULOWANĄ WYSOKOŚCIĄ SZT. 1. - Poradnia Chir. Onkologicznej Zakres 4. POZ. 1. LAMPA CHIRURGICZNA (mobilna) SZT. 1. - Poradnia Chir. Onkologicznej Zakres 5. POZ. 1. DIATERMIA CHIRURGICZNA SZT. 1. - Poradnia Chir. Onkologicznej Zakres 6. POZ. 1-2. STOLIK INSTRUMENTALNO-ZABIEGOWY SZT. 1., WÓZEK ZABIEGOWY SZT. 1. - Poradnia Chir. Onkologicznej Zakres 7. POZ. 1. KOMORA LAMINARNA SZT. 1. - Oddział Nowor.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 1. POZ. 1. PROCESOR TKANKOWY SZT. 1. - Zakład Patomorfologii Zakres 2. POZ. 1. APARAT EKG HOLTER SZT. 1. - Oddział Neurlologii Zakres 3. POZ. 1. STÓL ZABIEGOWY Z REGULOWANĄ WYSOKOŚCIĄ SZT. 1. - Poradnia Chir. Onkologicznej Zakres 4. POZ. 1. LAMPA CHIRURGICZNA (mobilna) SZT. 1. - Poradnia Chir. Onkologicznej Zakres 5. POZ. 1. DIATERMIA CHIRURGICZNA SZT. 1. - Poradnia Chir. Onkologicznej Zakres 6. POZ. 1-2. STOLIK INSTRUMENTALNO-ZABIEGOWY SZT. 1., WÓZEK ZABIEGOWY SZT. 1. - Poradnia Chir. Onkologicznej Zakres 7. POZ. 1. KOMORA LAMINARNA SZT. 1. - Oddział Noworodków.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.16.70.00 - Lampy chirurgiczne 33.19.23.49 - 33.19.23.49 33.19.22.30 - Stoły operacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( z późn. zm.) tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2.Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych niżej określonych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 3 dostaw o wartości netto stanowiącej, co najmniej 50% wartości netto składanej oferty każda w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Za dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostawy należy przyjąć : referencje, rekomendacje, listy polecające, z których treści wynika, że dostawy zostały wykonane należycie (załącznik nr 5) 4. Podmioty występujące wspólnie są zobowiązane złożyć oddzielne oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, oddzielnie dokumenty, o których mowa w ust. 2. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 1-2, składa: 1)Dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust 4 niniejszego rozdziału, wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2), b)Oświadczenie o treści określonej w art. 24 prawa zamówień publicznych (załącznik nr 3), c)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e)Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 3 dostaw o wartości netto stanowiącej, co najmniej 50% wartości netto składanej oferty każda w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Za dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostawy należy przyjąć : referencje, rekomendacje, listy polecające, z których treści wynika, że dostawy zostały wykonane należycie (załącznik nr 5) f)Deklaracja zgodności oraz certyfikat CE jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie wyrobu, jeśli jest wymagane,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukasz.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im.Św.Łukasza SP ZOZ 33-100 Tarnów ul. Lwowska 178a, II piętro pok. 51.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im.Św.Łukasza SP ZOZ 33-100 Tarnów ul. Lwowska 178a, II Kancelaria Ogólna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 04.09.2009.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakres 1. POZ. 1. PROCESOR TKANKOWY SZT. 1. - Zakład Patomorfologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 1. POZ. 1. PROCESOR TKANKOWY SZT. 1. - Zakład Patomorfologii.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakres 2. POZ. 1. APARAT EKG HOLTER SZT. 1. - Oddział Neurlologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 2. POZ. 1. APARAT EKG HOLTER SZT. 1. - Oddział Neurlologii.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakres 3. POZ. 1. STÓL ZABIEGOWY Z REGULOWANĄ WYSOKOŚCIĄ SZT. 1. - Poradnia Chir. Onkologicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 3. POZ. 1. STÓL ZABIEGOWY Z REGULOWANĄ WYSOKOŚCIĄ SZT. 1. - Poradnia Chir. Onkologicznej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.39-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakres 4. POZ. 1. LAMPA CHIRURGICZNA (mobilna) SZT. 1. - Poradnia Chir. Onkologicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 4. POZ. 1. LAMPA CHIRURGICZNA (mobilna) SZT. 1. - Poradnia Chir. Onkologicznej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.70.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakres 5. POZ. 1. DIATERMIA CHIRURGICZNA SZT. 1. - Poradnia Chir. Onkologicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 5. POZ. 1. DIATERMIA CHIRURGICZNA SZT. 1. - Poradnia Chir. Onkologicznej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakres 6. POZ. 1-2. STOLIK INSTRUMENTALNO-ZABIEGOWY SZT. 1., WÓZEK ZABIEGOWY SZT. 1. - Poradnia Chir. Onkologicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 6. POZ. 1-2. STOLIK INSTRUMENTALNO-ZABIEGOWY SZT. 1., WÓZEK ZABIEGOWY SZT. 1. - Poradnia Chir. Onkologicznej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.49-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakres 7. POZ. 1. KOMORA LAMINARNA SZT. 1. - Oddział Noworodków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 7. POZ. 1. KOMORA LAMINARNA SZT. 1. - Oddział Noworodków.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.