eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milanówek › Opracowanie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Milanówka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-21

Milanówek: Opracowanie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Milanówka
Numer ogłoszenia: 246480 - 2015; data zamieszczenia: 21.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 193570 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7583061 w. 109, faks 022 7248039.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Milanówka.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Milanówka. Wykonanie prac związanych z realizacją czynności planistycznych określonych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym dotyczących sporządzenia projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Milanówka, zgodnie z Uchwałą Rady Miasta Milanówka Nr 493/XL/2014 z dnia 11 września 2014 roku w sprawie przystąpienia do sporządzania Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Milanówka, według procedur i problematyki określonych w: - Ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2015 r. poz. 199); - Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004 r. Nr 118, poz. 1233); - Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z 2002 r. Nr 155, poz. 1298); - Ustawach i przepisach odrębnych odnoszących się do planowania i zagospodarowania przestrzennego. 1. W ramach prac planistycznych Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania: 1.1. opracowania ekofizjograficznego (nowe opracowanie z wykorzystaniem m.in. aktualnych i zweryfikowanych informacji pochodzących z istniejącego dokumentu opracowania ekofizjograficznego opracowanego w 2006 r.); 1.2. wykazu odpowiedzi i stanowisk organów i instytucji określonych ustawą, zawiadomionych o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzenia studium wraz z ich analizą; 1.3. koncepcji studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (roboczy projekt studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego), z wariantami rozwiązań 1.4. prognozy oddziaływania na środowisko; 1.5. projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, uwzględniający uwagi Zamawiającego (wersja do opiniowania i uzgodnień); 1.6. wykazu uzyskanych opinii i uzgodnień wraz z ich analizą; 1.7. projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, uwzględniający opinie i uzgodnienia (wersja do wyłożenia do publicznego wglądu); 1.8. wykazu i informacji graficznej dotyczącej uwag wniesionych do projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego wyłożonego do publicznego wglądu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, z propozycją ich rozstrzygnięcia. Propozycje rozstrzygnięcia winny zawierać uzasadnienie sposobu rozpatrzenia każdej z uwag (z wyłączeniem uwag uwzględnionych w całości); 1.9. projektu zarządzenia burmistrza w sprawie rozpatrzenia uwag; 1.10. projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz prognozę oddziaływania na środowisko (o ile zajdzie taka potrzeba), z uwzględnieniem zmian wynikających z rozstrzygnięcia uwag; 1.11. wykazu opinii do projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, którego wzór określa załącznik nr 4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004 r. Nr 118, poz. 1233); 1.12. protokołu z dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie studium rozwiązaniami, którego wzór określa załącznik nr 6 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004 r. Nr 118, poz. 1233); 1.13. rozstrzygnięcia o sposobie rozpatrzenia uwag do projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego z uzasadnieniem faktycznym i prawnym, dotyczącym uwag nieuwzględnionych w części lub całości; 1.14. wykazu materiałów planistycznych, o których mowa w § 3 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004 r. Nr 118, poz. 1233), wraz z wnioskami wynikającymi z ich analizy; 1.15. wykazu materiałów planistycznych, o których mowa w § 3 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004 r. Nr 118, poz. 1233); 1.16. dokumentacji prac planistycznych, o której mowa w art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2015 r. poz. 199); 1.17. uzasadnienia zawierającego objaśnienia przyjętych rozwiązań oraz syntezę ustaleń projektu studium; 1.18. projektu podsumowania, o którym mowa w art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r. poz. 1235, ze zm.); 1.19. opracowania merytorycznego dokumentów formalno-prawnych, projekty pism, obwieszczeń i ogłoszeń, wynikających z art. 11 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 2. W ramach prac planistycznych Wykonawca zobowiązany będzie do następujących czynności: 2.1. udziału w posiedzeniach odpowiednich komisji Rady Miasta, sesji Rady Miasta, Miejskiej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej i innych wskazanych przez Zamawiającego wraz z prezentacją (multimedialną) projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego; 2.2. udziału, w zależności od potrzeb, w spotkaniach dotyczących uzgodnień i opiniowania projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz innych czynnościach procedury planistycznej; 2.3. udziału w dyskusji publicznej nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz w spotkaniach z mieszkańcami, organizowanych przez Zamawiającego; 2.4. współpracy w przygotowaniu ewentualnych stanowisk (opinii) Burmistrza Miasta podczas procedury sporządzania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego; 2.5. w zależności od potrzeb, udział w innych spotkaniach konsultacyjnych organizowanych w związku ze sporządzaniem studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przygotowania odpowiednich materiałów planistycznych w porozumieniu z Zamawiającym; 2.6. wykonania wszelkich prac projektowych i dokumentacyjnych nie opisanych powyżej, a wynikających z procedur określonych aktami prawnymi właściwymi dla opracowania dokumentu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. 3. W ramach ewentualnego postępowania nadzorczego Wykonawca zobowiązany będzie do: 3.1. edycji opracowań na potrzeby postępowania nadzorczego oraz udziału w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia studium do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji rozstrzygnięcia nadzorczego lub stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę; 3.2. współpracy w przygotowaniu odpowiedzi na pisma Wojewody związane z postępowaniem. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do ponownego wykonania poszczególnych czynności i przygotowania materiałów w ramach procedury planistycznej, wynikających z rozstrzygnięć uwag składanych do projektu studium przez Burmistrza Miasta i Radę Miasta, do chwili uchwalenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. 5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu: 5.1. Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego: 5.1.1. rysunek w skali 1:5000 winien zostać przekazany w wersji tradycyjnej (papierowej) w kolorze oraz w barwach czarno-białych w pięciu egzemplarzach (po 1 czarno-białe i 4 kolorowe), a także na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB) w formatach: TIFF i JPG; 5.1.2. tekst dokumentu winien zostać przekazany w wersji tradycyjnej (papierowej) w pięciu egzemplarzach, a także na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB) w formatach: DOC, DOCX, PDF; 5.1.3. dane przestrzenne oraz metadane w formie elektronicznej, winny zostać opracowane zgodnie z założeniami Dyrektywy 2007/2/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 14 marca 2007 r. ustanawiającej infrastrukturę informacji przestrzennej we Wspólnocie Europejskiej (INSPIRE) (Dz.U.UE.L.2007.108.1) oraz ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz.U z 2010 r. Nr 76 poz. 489, ze zm.). Dane przestrzenne składające się na treść rysunku studium (dane wektorowe i rastrowe) winny zostać przekazane na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB) w postaci: 5.1.3.1. plików w formacie SHP dla danych wektorowych, plików w formacie GeoTIFF dla danych rastrowych oraz plików w innych formatach dla danych przestrzennych, których nie można sporządzić w formatach SHP lub GeoTIFF lub dla danych tych stosuje się powszechnie inny format. Pliki te winny być logicznie uporządkowane i nazwane, 5.1.3.2. plików zawierających projekt opracowania studium, na które składają się zgodne z wersją papierową i elektroniczną rysunku, odpowiednio uporządkowane i wyświetlone treści mapy (dane przestrzenne zgromadzone w warstwach tematycznych), 5.1.3.3. plików wytworzonych zgodnie ze strukturą i w standardach opisanych w dokumencie Standardy zapisu Dokumentów Planistycznych na potrzeby importu i eksportu dokumentów w ramach Modułu RP (PDF), jak również w oparciu o jego załączniki na które składają się katalog obiektów biznesowych zawierający opis i znaczenie obiektów wykorzystywanych w Module RP oraz ich atrybutów (PDF), model danych zawierający powiązania pomiędzy obiektami oraz atrybuty i ich znaczenie (EAP), jak również pliki XSD dedykowane aplikacji Moduł RP (8 plików XSD) stanowiące załącznik nr 1 (a-c). 5.1.4. opracowanie ekofizjograficzne: 5.1.4.1. tekst dokumentu winien być przekazany w wersji tradycyjnej (papierowej) w dwóch egzemplarzach, a także na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB) w formatach: DOC, DOCX, PDF; 5.1.4.2. załączniki graficzne winny być przekazane w wersji tradycyjnej (papierowej) w kolorze w dwóch egzemplarzach, a także na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB) w formatach: TIFF i JPG; 5.1.4.3. dane przestrzenne winny być przekazane w postaci plików w formacie SHP dla danych wektorowych, plików w formacie GeoTIFF dla danych rastrowych oraz plików w innych formatach dla danych przestrzennych, których nie można sporządzić w formatach SHP lub GeoTIFF lub dla danych tych stosuje się powszechnie inny format. Pliki te winny być logicznie uporządkowane i nazwane; 5.1.4.4. pliki zawierające projekt opracowania, na które składają się zgodne z wersją papierową i elektroniczną rysunku, odpowiednio uporządkowane i wyświetlone treści mapy (dane przestrzenne zgromadzone w warstwach tematycznych). 5.1.5. Prognozę oddziaływania na środowisko, która winna być przekazana w wersji tradycyjnej (papierowej) w dwóch egzemplarzach, a także na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB) w formatach: DOC, DOCX, PDF. W przypadku, gdyby prognoza zawierała część graficzną, należy przekazać opracowania kartograficzne oraz dane przestrzenne na zasadach analogicznych jak w przypadku opracowania ekofizjograficznego. 5.1.6. Dokumentacja prac planistycznych winna zostać przekazana w wersji tradycyjnej (papierowej) w dwóch egzemplarzach, odpowiednio poukładana i spięta. 5.1.7. Forma pozostałych opracowań: 5.1.7.1. opracowania tekstowe (np. wykazy, protokoły, stanowiska) winny być przekazane w wersji tradycyjnej (papierowej), a także na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB) w formatach: DOC, DOCX, PDF. 5.1.7.2. opracowania analityczne (np. zawierające dane liczbowe, wykresy) winny być przekazane w wersji tradycyjnej (papierowej), a także na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB) w formatach: XLS, XLSX. 5.1.7.3. Ewentualna dokumentacja fotograficzna winna być przekazana w formie cyfrowej w formacie: JPG lub podobnym. 5.2. Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego przygotowywania i przekazywania dokumentów (do momentu uzyskania ostatecznej ich wersji) na poszczególnych etapach procedury planistycznej, zgodnie z wytycznymi zawartymi w pkt 5, z zastrzeżeniem: 5.2.1. braku obowiązku przekazywania danych przestrzennych oraz metadanych; 5.2.2. obowiązku przekazywania dokumentów w wersji tradycyjnej (papierowej) w dwóch egzemplarzach. 6. Zamawiający przekaże Wykonawcy wszelkie informacje oraz materiały znajdujące się w jego posiadaniu (z wyłączeniem danych nie mogących być przedmiotem udostępnienia), a mogące służyć do opracowania przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, a nie udostępnionych przez Zamawiającego - w tym m.in. aktualnych materiałów i danych pochodzących z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. 8.Termin realizacji zamówienia, jak również zaoferowana cena, uwzględnia czynności niezbędne do dwukrotnego wyłożenia projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego do publicznego wglądu. 9. Zamawiający dopuszcza rozliczenie wykonanego przedmiotu zamówienia w częściach wynikających z harmonogramu prac i płatności. 9.1. Ogólny harmonogram prac i płatności: 9.1.1. Faza I (maksymalnie 12 miesięcy; maksymalna płatność 35% całkowitego wynagrodzenia) Analizy i koncepcja studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (roboczy projekt studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego), składające się z czynności: 9.1.1.1. wykonanie opracowania ekofizjograficznego (forma graficzna i opisowa) - płatność 10% całkowitego wynagrodzenia; 9.1.1.2. zebranie i opracowanie materiałów wejściowych niezbędnych dla opracowania koncepcji studium w części dotyczącej uwarunkowań zagospodarowania przestrzennego; 9.1.1.3. przedłożenie Zamawiającemu koncepcji studium w części dotyczącej uwarunkowań zagospodarowania przestrzennego - płatność 10% całkowitego wynagrodzenia; 9.1.1.4. analiza wniosków określonych w art. 11 pkt 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z opracowaniem wykazu odpowiedzi i stanowisk organów i instytucji określonych ustawą, zawiadomionych o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzenia studium wraz z ich analizą - płatność 5% całkowitego wynagrodzenia; 9.1.1.5. przedłożenie Zamawiającemu koncepcji studium w części dotyczącej kierunków zagospodarowania przestrzennego, z wariantami rozwiązań - płatność 10% całkowitego wynagrodzenia. 9.1.2. Faza II (maksymalnie 4 miesiące; płatność 10% całkowitego wynagrodzenia) Uzgodnienie przez Zamawiającego przyjętych rozwiązań dotyczących studium w zakresie uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. 9.1.3. Faza III (maksymalnie 3 miesiące; maksymalna płatność 25% całkowitego wynagrodzenia) Opiniowanie i uzgodnienia projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, składające się z czynności: 9.1.3.1. przedłożenie Zamawiającemu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, w wersji gotowej do opiniowania i uzgodnień wraz z prognozą oddziaływania na środowisko - płatność 15% całkowitego wynagrodzenia. 9.1.3.2. Przedłożenie Zamawiającemu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, uwzględniających opinie i uzgodnienia - płatność 10% całkowitego wynagrodzenia. 9.1.4. Faza IV (maksymalnie 8 miesięcy; maksymalna płatność 10% całkowitego wynagrodzenia) Wyłożenie projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego do publicznego wglądu, składające się z czynności (jednokrotne lub dwukrotne wyłożenie do publicznego wglądu; ewentualna możliwość dodatkowych, odpłatnych wyłożeń do publicznego wglądu na zasadach opisanych w pkt. 14 SIWZ ): 9.1.4.1. uczestniczenie Wykonawcy w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie studium rozwiązaniami wraz z przedłożeniem Zamawiającemu protokołu z dyskusji. 9.1.4.2. przedłożenie Zamawiającemu wykazu i informacji graficznej dotyczącej uwag wniesionych do projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego wyłożonego do publicznego wglądu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, z propozycją ich rozstrzygnięcia - płatność 5% całkowitego wynagrodzenia; 9.1.4.3. przedłożenie Zamawiającemu projektu zarządzenia Burmistrza w sprawie rozpatrzenia uwag - płatność 5% całkowitego wynagrodzenia; 9.1.4.4. wprowadzenie do opracowań zmian wynikających ze sposobu rozpatrzenia uwag i przygotowanie projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego do kolejnej fazy. 9.1.5. Faza V (maksymalnie 1 miesiąc; maksymalna płatność 10% całkowitego wynagrodzenia) Prace końcowe, składające się z czynności: 9.1.5.1. przygotowanie uchwały (tekst uchwały, załączniki w postaci tekstu i rysunku studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego) do zatwierdzenia przez Radę Miasta - płatność 5% całkowitego wynagrodzenia. 9.1.5.2. Przedłożenie Zamawiającemu projektu podsumowania, o którym mowa w art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r. poz. 1235, ze zm.); 9.1.5.3. Przekazanie Zamawiającemu skompletowanej dokumentacji planistycznej do przekazania Wojewodzie celem sprawdzenia zgodności z prawem (termin 4 dni od daty sesji Rady Miasta na której zostanie przyjęte studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego) - płatność 5% całkowitego wynagrodzenia. 9.1.6. Faza VI postępowanie nadzorcze Wojewody Mazowieckiego ( termin realizacji w zależności od zajętego stanowiska; maksymalna płatność 10% po zakończeniu rzeczonej fazy) 9.1.6.1. brak czynności do wykonania przez Wykonawcę w przypadku braku wskazania bądź braku rozstrzygnięcia nadzorczego Wojewody; płatność po upływie terminu koniecznego na przeprowadzenie postępowania nadzorczego (zgodnie z przepisami prawa) albo 9.1.6.2. edycja opracowań na potrzeby postępowania nadzorczego oraz udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia studium do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji rozstrzygnięcia nadzorczego lub stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę; płatność po ponownym przeprowadzeniu przez Wojewodę postępowania nadzorczego i braku wskazania bądź rozstrzygnięcia nadzorczego wojewody. 10.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca przeniesie wszelkie prawa autorskie do wszystkich materiałów wytworzonych: 10.1. Wykonawca przenosi na Zamawiającego, w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie, autorskie prawa majątkowe do utworów (w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych) powstałych w wyniku wykonywania niniejszej umowy na wszelkich znanych w dniu zawarcia niniejszej umowy polach eksploatacji, w tym w szczególności wymienionych w art. 50 ustawy z 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 931), tj.: 10.1.1. w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu - wytwarzanie bez żadnych ograniczeń ilościowych określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego, optyczną, laserową oraz techniką cyfrową, przez wprowadzania do pamięci komputera (w tym RAM, twardy dysk i serwer), w sieciach informatycznych - w tym typu Internet i Intranet - w szczególności on-line; 10.1.2. w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono - wprowadzenie do obrotu bez ograniczeń ilościowych, użyczenie lub najem oryginału lub egzemplarzy na dowolnym nośniku, na którym utwór utrwalono; 10.1.3. w zakresie rozpowszechniania utworu w sposób inny niż określony w pkt 10.1.2. - publiczne wykonywanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawania i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu, w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w tym w szczególności za pośrednictwem sieci informatycznych - typu Internet lub Intranet, on-line, na stronach internetowych oraz w ramach komunikacji na życzenie; 10.1.4. w zakresie modyfikacji całości lub części utworu - prawo do korekt, zmian, przeróbek, prawo do łączenia całości lub fragmentów z innymi utworami. 10.2. Wykonawca, w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie, zobowiązuje się do przeniesienia na Zamawiającego wyłącznego prawa zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do utworów powstałych w wykonaniu niniejszej umowy, tj. prawo do korzystania i rozporządzania opracowaniami utworów oraz udzielania zezwoleń na korzystanie i rozporządzanie opracowaniami utworów. 10.3. Wraz z przeniesieniem majątkowych praw autorskich do utworów, w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie, Wykonawca zobowiązuje się przenieść na Zamawiającego prawo własności nośnika, na którym zostaną utrwalone poszczególne utwory. 10.4.Przejście majątkowych praw autorskich do utworów, prawa zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do utworów oraz prawa własności nośników, na których zostaną utrwalone poszczególne utwory na Zamawiającego nastąpi w dniu przekazania Zamawiającemu przez Wykonawcę poszczególnych nośników z utworami. 10.5.Przejście majątkowych praw autorskich, o którym mowa w pkt 10.1., oraz prawa zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego, o którym mowa w pkt. 10.2., nastąpi bez ograniczeń czasowych i terytorialnych. 10.6.Wykonawca zobowiązuje się wobec Zamawiającego, że nie będzie wykonywał osobistych praw autorskich do utworów oraz upoważnia Zamawiającego do podjęcia w jego imieniu decyzji o terminie i sposobie pierwszego udostępnienia poszczególnych utworów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BUDPLAN Sp. z o.o., ul. Kordeckiego 20, 04-327 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150783,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 114880,77

  • Oferta z najniższą ceną: 114880,77 / Oferta z najwyższą ceną: 138990,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.