Ogłoszenie z dnia 2025-07-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Miasta Milanówka w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W MILANÓWKU
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Milanówku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002195730
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 16
1.5.2.) Miejscowość: Milanówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-822
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227249792
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@cus@milanowek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cusmilanowek.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Miasta Milanówka w 2025 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62a992ab-87c1-43b7-b833-4855f88632d9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00336875
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Tak
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-62a992ab-87c1-43b7-b833-4855f88632d93.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Regulaminem Platformy e-Zamówienia dostępnym na https://ezamowienia.gov.pl/ - komunikacja wyłącznie elektroniczna przez platformę.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): TAK - obowiązek informacyjny spełniony w SWZ i wzorze umowy
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): NIE - Zamawiający nie wprowadza ograniczeń w stosowaniu przepisów RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 260.01.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 130081,30 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający żąda określonej etykiety lub wskazuje mające zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustaw - etykiety społecznej
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania na terenie Milanówka (sierpień-grudzień 2025). Usługi gospodarcze i pielęgnacyjne, łącznie 3800 godzin, ok. 20 beneficjentów miesięcznie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-08-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania, do 100% wartości podstawowej (160 000 zł), okres do 3 lat, tryb z wolnej ręki, warunki analogiczne do umowy podstawowej.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 60% + doświadczenie personelu 40%. Najwyższa suma punktów wygrywa.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. UPRAWNIENIA DO PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCIW celach statutowych Wykonawca posiada ujęte prowadzenie działalności w zakresie usług opiekuńczych.
2. SYTUACJA EKONOMICZNA LUB FINANSOWA
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000,00 zł.
3. ZDOLNOŚĆ TECHNICZNA LUB ZAWODOWA
a) Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat minimum 2 usług polegających na świadczeniu usług tożsamych z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 50 000 zł brutto każda.
b) Dysponowanie minimum 10 osobami (opiekunami) zdolnymi do wykonania zamówienia, z których każda posiada minimum 12-miesięczne doświadczenie w pracy przy świadczeniu usług opiekuńczych, przy czym minimum jedna z tych osób będzie zatrudniona na podstawie umowy o pracę.
Ocena: spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykaz usług wykonanych w ostatnich 3 latach z podaniem wartości, przedmiotu, dat i podmiotów wraz z referencjami (załącznik nr 6 do SWZ)5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Wykaz usług wykonanych - w przypadku niemożności uzyskania referencji z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, może zostać zastąpiony własnym oświadczeniem Wykonawcy.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Formularz oferty, oświadczenie art. 125 Pzp, zobowiązania podmiotów trzecich, oświadczenia wykonawców wspólnych, pełnomocnictwa - zgodnie z załącznikami 2-5 do SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. PEŁNOMOCNICTWOWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
2. OŚWIADCZENIA
Każdy z wykonawców składa oddzielne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i braku wykluczenia (załącznik nr 3 do SWZ).
3. PODZIAŁ ZADAŃ
W przypadku warunków dotyczących doświadczenia - wykonawcy dołączają oświadczenie określające, które usługi wykona każdy z nich (załącznik nr 5 do SWZ).
4. SPEŁNIANIE WARUNKÓW
Warunki udziału uznane za spełnione, jeśli wykonawcy będą polegać na zdolnościach tych, którzy wykonają usługi wymagające określonych kwalifikacji.
5. UMOWA O WSPÓŁDZIAŁANIU
Ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynika pełnomocnictwo.
Podstawa: Rozdział XIII SWZ, art. 117 ustawy Pzp.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. ZMIANY PRAWNEZmiana przepisów prawa mających wpływ na realizację zamówienia
Zakres: dostosowanie umowy do nowych wymogów prawnych
2. ZMIANY PODATKOWE
Zmiana stawki podatku VAT
Zakres: niezmieniona cena netto, dostosowanie ceny brutto do nowej stawki
Warunek: dotyczy niezrealizowanej części umowy, wykonawca informuje w ciągu 7 dni
3. WALORYZACJA WYNAGRODZENIA
Wzrost/spadek kosztów >10% z przyczyn obiektywnych o charakterze rynkowym
Zakres: zmiana wysokości wynagrodzenia max. raz do roku, łącznie max. 15% wartości pierwotnej
Warunki: średnia arytmetyczna wskaźników GUS z 6 miesięcy ≥10%, wykonawca wykazuje zmianę kosztów
4. PODWYKONAWCY
Obowiązek zmiany wynagrodzenia podwykonawców proporcjonalnie do zmian kosztów
FORMA ZMIAN: Wyłącznie aneks w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Podstawa: § 10 wzoru umowy (załącznik nr 1 do SWZ)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety społecznej
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-01 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-01 14:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-31
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Usługi społeczne art. 361 Pzp. Możliwość zamówień podobnych art. 214 Pzp. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Komunikacja wyłącznie elektroniczna.INNE PRZETARGI Z MILANÓWKA
więcej: przetargi w Milanówku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych (SUO 7 części) w miejscu zamieszkania odbiorców (Gmina Wronki) w roku 2025 r."
- Usługa interwencji kryzysowej
- Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania na terenie gminy Białogard
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania będących podopiecznymi Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyniu Podlaskim"
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Miasta Milanówka w 2025 r.
- Usługi wsparcia poprzez rozwój usług społecznych: psychologa i logopedy dla mieszkańców Gminy Goleniów - w podziale na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.