eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-12-11

Elbląg: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
Numer ogłoszenia: 246431 - 2007; data zamieszczenia: 11.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 213271 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Łączności, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2353536, 2393125, fax 055 2353555, 2393334.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania przedmiot CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA: przedmiot główny: CPV: 30.21.50.00 - 9 Nazewnictwo wg CPV: urządzenia i oprogramowanie do komputerów zminiaturyzowanych przedmiot CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA: przedmiot główny: CPV: 32.42.00.00 - 3 Nazewnictwo wg CPV: urządzenia sieciowe Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania. Zamówienie składa się z dwóch niżej wymienionych części zamówienia: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: Dostawa sprzętu i oprogramowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ Zakres dostawy - pozycje od 1 do 44. Miejsce dostawy: Urząd Miejski w Elblągu, ul. Łączności 1, Wydział Organizacyjny, Referat Informatyki. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: Dostawa, montaż i uruchomienie urządzenia sieciowego wraz ze szkoleniem dwóch użytkowników. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Opis urządzenia sieciowego zawiera pozycja 45 ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ Zakres dostawy oraz załączniki nr a Specyfikacja wymagań dla kompleksowego systemu ochrony informacji i nr b System centralnego logowania i raportowania do ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ Zakres dostawy. b) Szkolenie dla 2 osób z obsługi modułów powinno odbyć się w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy Urzędu Miejskiego. c) System ma pracować w istniejącej lokalnej sieci Urzędu Miejskiego w Elblągu w środowisku systemu operacyjnego Microsoft Windows 2000/XP. Miejsce dostawy: Urząd Miejski w Elblągu, ul. Łączności 1, Wydział Organizacyjny, Referat Informatyki. CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: 2. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt i oprogramowanie były fabrycznie nowe, a systemy operacyjne i pakiety biurowe muszą być zainstalowane zgodnie z indywidualnym numerem licencyjnym. 3. Zamawiający wymaga przystąpienia do naprawy gwarancyjnej w siedzibie Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od przyjęcia zgłoszenia. 4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy w przypadku konieczności dokonania naprawy poza siedzibą Zamawiającego, do odbioru i dostarczenia po naprawie przedmiotu dostawy od i do Zamawiającego na własny koszt. 5. Zamawiający wymaga dostarczenia Zamawiającemu równoważnego sprzętu zastępczego na czas trwania naprawy, w przypadku dokonywania naprawy sprzętu objętego przedmiotowym zamówieniem w czasie dłuższym niż 5 dni. 6. W pozycjach opisanych poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie niższych niż przedmioty wskazane przez Zamawiającego. 7. Zamawiający informuje, że zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który złoży ofertę zawierającą rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ZAŁĄCZNIKU NR 5 do SIWZ WYCENA DOSTAWY - CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA w kolumnie Opis wskazał i opisał towary, które oferuje Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego - zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 6.6. SIWZ. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy złożenia , w terminie nie dłuższym niż trzy dni od otrzymania wezwania przez Wykonawcę, dla oferowanych towarów równoważnych do opisanych przez Zamawiającego opisów albo próbek tj, opisów użytego oprogramowania testującego, próbek porównywanych zestawów komputerowych podlegających testowaniu, dokładnych opisów użytych testów i procedur użytych do testowania, opisów wyników przeprowadzonych testów - zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 6.7. SIWZ. Powyższa procedura ustanowiona zostaje w związku z koniecznością dochowania najwyższych standardów obiektywizmu przy prowadzeniu niniejszego postępowania. 8. Zamawiający wymaga: - udzielenia przez Wykonawcę minimum 36 miesięcy gwarancji na komputery wszystkich typów, monitory i urządzenia sieciowe, - udzielenia przez Wykonawcę minimum 24 miesięcy gwarancji na odrębne podzespoły i urządzenia preferencyjne (m.in. drukarki wszystkich typów, zasilacze awaryjne wraz z bateriami i na baterie), - gwarancji producenta oprogramowania na oprogramowanie. 9. Zamawiający nie określa w SIWZ, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: 10. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt i oprogramowanie były fabrycznie nowe, a systemy operacyjne i pakiety biurowe muszą być zainstalowane zgodnie z indywidualnym numerem licencyjnym. 11. Zamawiający wymaga przystąpienia do naprawy gwarancyjnej w siedzibie Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od przyjęcia zgłoszenia. 12. Zamawiający wymaga od Wykonawcy w przypadku konieczności dokonania naprawy poza siedzibą Zamawiającego, do odbioru i dostarczenia po naprawie przedmiotu dostawy od i do Zamawiającego na własny koszt. 13. Zamawiający wymaga dostarczenia Zamawiającemu równoważnego sprzętu zastępczego na czas trwania naprawy, w przypadku dokonywania naprawy sprzętu objętego przedmiotowym zamówieniem w czasie dłuższym niż 5 dni. 14. W pozycjach opisanych poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie niższych niż przedmioty wskazane przez Zamawiającego. 15. Zamawiający informuje, że zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który złoży ofertę zawierającą rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ZAŁĄCZNIKU NR 6 do SIWZ WYCENA DOSTAWY - CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA w kolumnie Opis wskazał i opisał towary, które oferuje Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego - zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 6.6. SIWZ. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy złożenia , w terminie nie dłuższym niż trzy dni od otrzymania wezwania przez Wykonawcę, dla oferowanych towarów równoważnych do opisanych przez Zamawiającego opisów albo próbek tj, opisów użytego oprogramowania testującego, próbek porównywanych zestawów komputerowych podlegających testowaniu, dokładnych opisów użytych testów i procedur użytych do testowania, opisów wyników przeprowadzonych testów - zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 6.7. SIWZ. Powyższa procedura ustanowiona zostaje w związku z koniecznością dochowania najwyższych standardów obiektywizmu przy prowadzeniu niniejszego postępowania. 16. Zamawiający wymaga: - udzielenia przez Wykonawcę minimum 36 miesięcy gwarancji na komputery wszystkich typów, monitory i urządzenia sieciowe, - gwarancji producenta oprogramowania na oprogramowanie. 17. Zamawiający nie określa w SIWZ, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 18. Zakres zamówienia: a) Zakres CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA: Zakres Części I zamówienia obejmuje dostawę sprzętu i oprogramowania. Szczegółowy zakres zamówienia i ilość zamawianego sprzętu i oprogramowania zawiera ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ Zakres dostawy pozycje od 1 do 44. b) Zakres CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA: Zakres Części II zamówienia obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie urządzenia sieciowego wraz ze szkoleniem dwóch użytkowników. Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w pozycji 45. ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ Zakres dostawy oraz w załącznikach nr a Specyfikacja wymagań dla kompleksowego systemu ochrony informacji i nr b System centralnego logowania i raportowania do ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ Zakres dostawy. Zamawiający wymaga złożenia: - oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści: Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczam, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - Opisy towarów, które Wykonawcy oferują Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego. Uwaga: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: a) Opisy muszą dotyczyć towarów oferowanych przez Wykonawcę jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego w ZAŁĄCZNIKU NR 4 do SIWZ Zakres Dostawy. b) Opisy towarów oferowanych przez Wykonawcę jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego należy umieścić w kolumnie Opis ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ WYCENA DOSTAWY - CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA. Opisy towarów oferowanych przez Wykonawcę jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego umieszczone w kolumnie Opis ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ WYCENA DOSTAWY - CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA muszą odpowiadać liczbie porządkowej pozycji towaru z ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ Zakres Dostawy. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: c) Opisy muszą dotyczyć towarów oferowanych przez Wykonawcę jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego w ZAŁĄCZNIKU NR 4 do SIWZ Zakres Dostawy. d) Opisy towarów oferowanych przez Wykonawcę jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego należy umieścić w kolumnie Opis ZAŁĄCZNIKA NR 6 do SIWZ WYCENA DOSTAWY - CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA. Opisy towarów oferowanych przez Wykonawcę jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego umieszczone w kolumnie Opis ZAŁĄCZNIKA NR 6 do SIWZ WYCENA DOSTAWY - CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA muszą odpowiadać liczbie porządkowej pozycji towaru z ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ Zakres Dostawy. - Na wezwanie Zamawiającego opisy albo próbki tj. opisy użytego oprogramowania testującego, próbki porównywanych zestawów komputerowych podlegających testowaniu, dokładne opisy użytych testów i procedur użytych do testowania, opisy wyników przeprowadzonych testów, dla oferowanych towarów równoważnych do opisanych przez Zamawiającego. Uwaga: a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy opisów albo próbek dla oferowanych towarów równoważnych do opisanych przez Zamawiającego - na wezwanie Zamawiającego. Wykonawca musi dostarczyć opisy albo próbki Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż trzy dni od otrzymania przez Wykonawcę takiego wezwania. b) Opisy albo próbki muszą dotyczyć towarów oferowanych przez Wykonawcę jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego w ZAŁĄCZNIKU NR 4 do SIWZ Zakres Dostawy. c) Złożone opisy albo próbki muszą być opisane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej pozycji z ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ Zakres Dostawy oraz zawierać podpis, nazwę i adres Wykonawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.50.00-9, 32.42.00.00-3.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 177362 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Global Technology Sp. z o.o., ul. Jagiellońska 58/33A, 03-468 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 138423.00
  • Oferta z najniższą ceną: 138423.00 / oferta z najwyższą ceną: 146326.46
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE URZĄDZENIA SIECIOWEGO WRAZ ZE SZKOLENIEM DWÓCH UŻYTKOWNIKÓW.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Global Technology Sp. z o.o., ul. Jagiellońska 58/33A, 03-468 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 38939.00
  • Oferta z najniższą ceną: 38939.00 / oferta z najwyższą ceną: 38939.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.