eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-06

Elbląg: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 213271 - 2007; data zamieszczenia: 06.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2353536, 2393125, fax 055 2353555, 2393334.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania przedmiot CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA: przedmiot główny: CPV: 30.21.50.00 - 9 Nazewnictwo wg CPV: urządzenia i oprogramowanie do komputerów zminiaturyzowanych przedmiot CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA: przedmiot główny: CPV: 32.42.00.00 - 3 Nazewnictwo wg CPV: urządzenia sieciowe Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania. Zamówienie składa się z dwóch niżej wymienionych części zamówienia: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: Dostawa sprzętu i oprogramowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ Zakres dostawy - pozycje od 1 do 44. Miejsce dostawy: Urząd Miejski w Elblągu, ul. Łączności 1, Wydział Organizacyjny, Referat Informatyki. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: Dostawa, montaż i uruchomienie urządzenia sieciowego wraz ze szkoleniem dwóch użytkowników. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Opis urządzenia sieciowego zawiera pozycja 45 ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ Zakres dostawy oraz załączniki nr a Specyfikacja wymagań dla kompleksowego systemu ochrony informacji i nr b System centralnego logowania i raportowania do ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ Zakres dostawy. b) Szkolenie dla 2 osób z obsługi modułów powinno odbyć się w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy Urzędu Miejskiego. c) System ma pracować w istniejącej lokalnej sieci Urzędu Miejskiego w Elblągu w środowisku systemu operacyjnego Microsoft Windows 2000/XP. Miejsce dostawy: Urząd Miejski w Elblągu, ul. Łączności 1, Wydział Organizacyjny, Referat Informatyki. CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: 2. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt i oprogramowanie były fabrycznie nowe, a systemy operacyjne i pakiety biurowe muszą być zainstalowane zgodnie z indywidualnym numerem licencyjnym. 3. Zamawiający wymaga przystąpienia do naprawy gwarancyjnej w siedzibie Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od przyjęcia zgłoszenia. 4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy w przypadku konieczności dokonania naprawy poza siedzibą Zamawiającego, do odbioru i dostarczenia po naprawie przedmiotu dostawy od i do Zamawiającego na własny koszt. 5. Zamawiający wymaga dostarczenia Zamawiającemu równoważnego sprzętu zastępczego na czas trwania naprawy, w przypadku dokonywania naprawy sprzętu objętego przedmiotowym zamówieniem w czasie dłuższym niż 5 dni. 6. W pozycjach opisanych poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie niższych niż przedmioty wskazane przez Zamawiającego. 7. Zamawiający informuje, że zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który złoży ofertę zawierającą rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ZAŁĄCZNIKU NR 5 do SIWZ WYCENA DOSTAWY - CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA w kolumnie Opis wskazał i opisał towary, które oferuje Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego - zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 6.6. SIWZ. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy złożenia , w terminie nie dłuższym niż trzy dni od otrzymania wezwania przez Wykonawcę, dla oferowanych towarów równoważnych do opisanych przez Zamawiającego opisów albo próbek tj, opisów użytego oprogramowania testującego, próbek porównywanych zestawów komputerowych podlegających testowaniu, dokładnych opisów użytych testów i procedur użytych do testowania, opisów wyników przeprowadzonych testów - zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 6.7. SIWZ. Powyższa procedura ustanowiona zostaje w związku z koniecznością dochowania najwyższych standardów obiektywizmu przy prowadzeniu niniejszego postępowania. 8. Zamawiający wymaga: - udzielenia przez Wykonawcę minimum 36 miesięcy gwarancji na komputery wszystkich typów, monitory i urządzenia sieciowe, - udzielenia przez Wykonawcę minimum 24 miesięcy gwarancji na odrębne podzespoły i urządzenia preferencyjne (m.in. drukarki wszystkich typów, zasilacze awaryjne wraz z bateriami i na baterie), - gwarancji producenta oprogramowania na oprogramowanie. 9. Zamawiający nie określa w SIWZ, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: 10. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt i oprogramowanie były fabrycznie nowe, a systemy operacyjne i pakiety biurowe muszą być zainstalowane zgodnie z indywidualnym numerem licencyjnym. 11. Zamawiający wymaga przystąpienia do naprawy gwarancyjnej w siedzibie Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od przyjęcia zgłoszenia. 12. Zamawiający wymaga od Wykonawcy w przypadku konieczności dokonania naprawy poza siedzibą Zamawiającego, do odbioru i dostarczenia po naprawie przedmiotu dostawy od i do Zamawiającego na własny koszt. 13. Zamawiający wymaga dostarczenia Zamawiającemu równoważnego sprzętu zastępczego na czas trwania naprawy, w przypadku dokonywania naprawy sprzętu objętego przedmiotowym zamówieniem w czasie dłuższym niż 5 dni. 14. W pozycjach opisanych poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie niższych niż przedmioty wskazane przez Zamawiającego. 15. Zamawiający informuje, że zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który złoży ofertę zawierającą rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ZAŁĄCZNIKU NR 6 do SIWZ WYCENA DOSTAWY - CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA w kolumnie Opis wskazał i opisał towary, które oferuje Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego - zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 6.6. SIWZ. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy złożenia , w terminie nie dłuższym niż trzy dni od otrzymania wezwania przez Wykonawcę, dla oferowanych towarów równoważnych do opisanych przez Zamawiającego opisów albo próbek tj, opisów użytego oprogramowania testującego, próbek porównywanych zestawów komputerowych podlegających testowaniu, dokładnych opisów użytych testów i procedur użytych do testowania, opisów wyników przeprowadzonych testów - zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 6.7. SIWZ. Powyższa procedura ustanowiona zostaje w związku z koniecznością dochowania najwyższych standardów obiektywizmu przy prowadzeniu niniejszego postępowania. 16. Zamawiający wymaga: - udzielenia przez Wykonawcę minimum 36 miesięcy gwarancji na komputery wszystkich typów, monitory i urządzenia sieciowe, - gwarancji producenta oprogramowania na oprogramowanie. 17. Zamawiający nie określa w SIWZ, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 18. Zakres zamówienia: a) Zakres CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA: Zakres Części I zamówienia obejmuje dostawę sprzętu i oprogramowania. Szczegółowy zakres zamówienia i ilość zamawianego sprzętu i oprogramowania zawiera ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ Zakres dostawy pozycje od 1 do 44. b) Zakres CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA: Zakres Części II zamówienia obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie urządzenia sieciowego wraz ze szkoleniem dwóch użytkowników. Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w pozycji 45. ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ Zakres dostawy oraz w załącznikach nr a Specyfikacja wymagań dla kompleksowego systemu ochrony informacji i nr b System centralnego logowania i raportowania do ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ Zakres dostawy. Zamawiający wymaga złożenia: - oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści: Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczam, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - Opisy towarów, które Wykonawcy oferują Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego. Uwaga: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: a) Opisy muszą dotyczyć towarów oferowanych przez Wykonawcę jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego w ZAŁĄCZNIKU NR 4 do SIWZ Zakres Dostawy. b) Opisy towarów oferowanych przez Wykonawcę jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego należy umieścić w kolumnie Opis ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ WYCENA DOSTAWY - CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA. Opisy towarów oferowanych przez Wykonawcę jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego umieszczone w kolumnie Opis ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ WYCENA DOSTAWY - CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA muszą odpowiadać liczbie porządkowej pozycji towaru z ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ Zakres Dostawy. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: c) Opisy muszą dotyczyć towarów oferowanych przez Wykonawcę jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego w ZAŁĄCZNIKU NR 4 do SIWZ Zakres Dostawy. d) Opisy towarów oferowanych przez Wykonawcę jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego należy umieścić w kolumnie Opis ZAŁĄCZNIKA NR 6 do SIWZ WYCENA DOSTAWY - CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA. Opisy towarów oferowanych przez Wykonawcę jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego umieszczone w kolumnie Opis ZAŁĄCZNIKA NR 6 do SIWZ WYCENA DOSTAWY - CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA muszą odpowiadać liczbie porządkowej pozycji towaru z ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ Zakres Dostawy. - Na wezwanie Zamawiającego opisy albo próbki tj. opisy użytego oprogramowania testującego, próbki porównywanych zestawów komputerowych podlegających testowaniu, dokładne opisy użytych testów i procedur użytych do testowania, opisy wyników przeprowadzonych testów, dla oferowanych towarów równoważnych do opisanych przez Zamawiającego. Uwaga: a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy opisów albo próbek dla oferowanych towarów równoważnych do opisanych przez Zamawiającego - na wezwanie Zamawiającego. Wykonawca musi dostarczyć opisy albo próbki Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż trzy dni od otrzymania przez Wykonawcę takiego wezwania. b) Opisy albo próbki muszą dotyczyć towarów oferowanych przez Wykonawcę jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego w ZAŁĄCZNIKU NR 4 do SIWZ Zakres Dostawy. c) Złożone opisy albo próbki muszą być opisane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej pozycji z ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ Zakres Dostawy oraz zawierać podpis, nazwę i adres Wykonawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.50.00-9, 32.42.00.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 5 000, 00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 Ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 95116022020000000061913418 w Banku Millennium S.A. O / Elbląg Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w sekretariacie Wydziału Finansowo - Budżetowego Urzędu Miejskiego w Elblągu 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 2, 3, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: 5. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 1 000, 00 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 Ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 95116022020000000061913418 w Banku Millennium S.A. O / Elbląg Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w sekretariacie Wydziału Finansowo - Budżetowego Urzędu Miejskiego w Elblągu 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 7. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 2, 3, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia na CZĘŚĆ I lub na CZĘŚĆ II lub na CZĘŚĆ I i II mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) osiągnięcie średniego rocznego przychodu netto ze sprzedaży za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 1) a) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 6.2. SIWZ 2. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2) Zamawiający dokona na podstawie składanej oferty i oświadczeń. 3. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 3) a) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 6.4. SIWZ Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. 4. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 4) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie składanej oferty i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dostarczenia: - zgodnie z pkt 6.1. SIWZ - Oświadczeń wynikających z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z pkt 6.2. SIWZ - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - zgodnie z pkt 6.3. SIWZ - Wykazu podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności. Uwaga: a) Wykaz składają tylko Wykonawcy, którzy powierzą wykonanie części zamówienia podwykonawcom. b) W wykazie podmiotów należy wskazać części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. - zgodnie z pkt 6.4. SIWZ - Części sprawozdania finansowego, tj. Rachunek zysków i strat, a jeżeli ta część podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią dla tej części sprawozdania finansowego, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Uwaga: Wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają za ostatnie 3 lata obrotowe, za które Wykonawcy mają sporządzone sprawozdanie finansowe i które byli zobligowani wykonać. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 6.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. UWAGI zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych pokój 125 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2007 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Elblągu, Wydział Zamówień Publicznych 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1, pokój nr 125.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania. TERMIN WYKONANIA: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: 7 dni (od dnia podpisania umowy) CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: 7 dni (od dnia podpisania umowy)

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu i oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: Dostawa sprzętu i oprogramowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ Zakres dostawy - pozycje od 1 do 44. Miejsce dostawy: Urząd Miejski w Elblągu, ul. Łączności 1, Wydział Organizacyjny, Referat Informatyki. przedmiot CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA: przedmiot główny: CPV: 30.21.50.00 - 9 Nazewnictwo wg CPV: urządzenia i oprogramowanie do komputerów zminiaturyzowanych 1. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt i oprogramowanie były fabrycznie nowe, a systemy operacyjne i pakiety biurowe muszą być zainstalowane zgodnie z indywidualnym numerem licencyjnym. 2. Zamawiający wymaga przystąpienia do naprawy gwarancyjnej w siedzibie Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od przyjęcia zgłoszenia. 3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy w przypadku konieczności dokonania naprawy poza siedzibą Zamawiającego, do odbioru i dostarczenia po naprawie przedmiotu dostawy od i do Zamawiającego na własny koszt. 4. Zamawiający wymaga dostarczenia Zamawiającemu równoważnego sprzętu zastępczego na czas trwania naprawy, w przypadku dokonywania naprawy sprzętu objętego przedmiotowym zamówieniem w czasie dłuższym niż 5 dni. 5. W pozycjach opisanych poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie niższych niż przedmioty wskazane przez Zamawiającego. 6. Zamawiający informuje, że zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który złoży ofertę zawierającą rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ZAŁĄCZNIKU NR 5 do SIWZ WYCENA DOSTAWY - CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA w kolumnie Opis wskazał i opisał towary, które oferuje Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego - zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 6.6. SIWZ. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy złożenia , w terminie nie dłuższym niż trzy dni od otrzymania wezwania przez Wykonawcę, dla oferowanych towarów równoważnych do opisanych przez Zamawiającego opisów albo próbek tj, opisów użytego oprogramowania testującego, próbek porównywanych zestawów komputerowych podlegających testowaniu, dokładnych opisów użytych testów i procedur użytych do testowania, opisów wyników przeprowadzonych testów - zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 6.7. SIWZ. Powyższa procedura ustanowiona zostaje w związku z koniecznością dochowania najwyższych standardów obiektywizmu przy prowadzeniu niniejszego postępowania. 7. Zamawiający wymaga: - udzielenia przez Wykonawcę minimum 36 miesięcy gwarancji na komputery wszystkich typów, monitory i urządzenia sieciowe, - udzielenia przez Wykonawcę minimum 24 miesięcy gwarancji na odrębne podzespoły i urządzenia preferencyjne (m.in. drukarki wszystkich typów, zasilacze awaryjne wraz z bateriami i na baterie), - gwarancji producenta oprogramowania na oprogramowanie. 8. Zamawiający nie określa w SIWZ, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Zakres CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA: Zakres Części I zamówienia obejmuje dostawę sprzętu i oprogramowania. Szczegółowy zakres zamówienia i ilość zamawianego sprzętu i oprogramowania zawiera ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ Zakres dostawy pozycje od 1 do 44..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.50.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa, montaż i uruchomienie urządzenia sieciowego wraz ze szkoleniem dwóch użytkowników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: Dostawa, montaż i uruchomienie urządzenia sieciowego wraz ze szkoleniem dwóch użytkowników. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Opis urządzenia sieciowego zawiera pozycja 45 ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ Zakres dostawy oraz załączniki nr a Specyfikacja wymagań dla kompleksowego systemu ochrony informacji i nr b System centralnego logowania i raportowania do ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ Zakres dostawy. b) Szkolenie dla 2 osób z obsługi modułów powinno odbyć się w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy Urzędu Miejskiego. c) System ma pracować w istniejącej lokalnej sieci Urzędu Miejskiego w Elblągu w środowisku systemu operacyjnego Microsoft Windows 2000/XP. Miejsce dostawy: Urząd Miejski w Elblągu, ul. Łączności 1, Wydział Organizacyjny, Referat Informatyki. przedmiot główny: CPV: 32.42.00.00 - 3 Nazewnictwo wg CPV: urządzenia sieciowe 1. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt i oprogramowanie były fabrycznie nowe, a systemy operacyjne i pakiety biurowe muszą być zainstalowane zgodnie z indywidualnym numerem licencyjnym. 2. Zamawiający wymaga przystąpienia do naprawy gwarancyjnej w siedzibie Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od przyjęcia zgłoszenia. 3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy w przypadku konieczności dokonania naprawy poza siedzibą Zamawiającego, do odbioru i dostarczenia po naprawie przedmiotu dostawy od i do Zamawiającego na własny koszt. 4. Zamawiający wymaga dostarczenia Zamawiającemu równoważnego sprzętu zastępczego na czas trwania naprawy, w przypadku dokonywania naprawy sprzętu objętego przedmiotowym zamówieniem w czasie dłuższym niż 5 dni. 5. W pozycjach opisanych poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie niższych niż przedmioty wskazane przez Zamawiającego. 6. Zamawiający informuje, że zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który złoży ofertę zawierającą rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ZAŁĄCZNIKU NR 6 do SIWZ WYCENA DOSTAWY - CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA w kolumnie Opis wskazał i opisał towary, które oferuje Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego - zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 6.6. SIWZ. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy złożenia, w terminie nie dłuższym niż trzy dni od otrzymania wezwania przez Wykonawcę, dla oferowanych towarów równoważnych do opisanych przez Zamawiającego opisów albo próbek tj, opisów użytego oprogramowania testującego, próbek porównywanych zestawów komputerowych podlegających testowaniu, dokładnych opisów użytych testów i procedur użytych do testowania, opisów wyników przeprowadzonych testów - zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 6.7. SIWZ. Powyższa procedura ustanowiona zostaje w związku z koniecznością dochowania najwyższych standardów obiektywizmu przy prowadzeniu niniejszego postępowania. 7. Zamawiający wymaga: - udzielenia przez Wykonawcę minimum 36 miesięcy gwarancji na komputery wszystkich typów, monitory i urządzenia sieciowe, - gwarancji producenta oprogramowania na oprogramowanie. 8. Zamawiający nie określa w SIWZ, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Zakres CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA: Zakres Części II zamówienia obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie urządzenia sieciowego wraz ze szkoleniem dwóch użytkowników. Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w pozycji 45. ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ Zakres dostawy oraz w załącznikach nr a Specyfikacja wymagań dla kompleksowego systemu ochrony informacji i nr b System centralnego logowania i raportowania do ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ Zakres dostawy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.