Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-11
Wisznice: Usługa wymiany okien w budynku internatu przy Liceum Ogólnkształcącym im. Wł. Zawadzkiego w Wisznicach
Numer ogłoszenia: 246220 - 2012; data zamieszczenia: 11.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Liceum Ogólnokształcące im.Władysława Zawadzkiego , ul. Warszawska 44, 21-580 Wisznice, woj. lubelskie, tel. 083 378 20 10, faks 083 378 25 49.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lowisznice.dbv.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wymiany okien w budynku internatu przy Liceum Ogólnkształcącym im. Wł. Zawadzkiego w Wisznicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest demontaż istniejących okien, dostawa i montaż nowych okien wraz z obróbką oraz dostawa i wymiana podokienników zewnetrznych z blachy powlekanej w budynku internatu przy Liceum Ogólnokształcącym ul. Warszawska 44, 21-580 Wisznice w ilościach i zgodnie z danymi technicznymi okreslonymi w wykazie zakresu robót oraz zestawieniu i szkicami okien do wymiany(załącznik nr 2 i 3 do SIWZ). Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty sprawdził podane obmiary. W uzasadnionych przypadkach zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części robót. Roboty nie wykonane, nie podlegają fakturowaniu w ramach umowy. Wykonawca we własnym zakresie dostarcza niezbędny sprzęt, narzędzia oraz materiały do wykonania usługi. Do Wykonawcy należy również wywóz materiałów rozbiórkowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego - 50% na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp - przedmiot zamówień uzupełniających zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 24 ustawy Pzp. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ , b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 i 5 do SIWZ zgodnie z art. 44 ustawy Pzp, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę, której upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych każda zmiana umowy może nastąpic według określonych zasad i warunków: a) wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą byc dokonane wyłącznie w formie pisemnej, b) w sytuacji, gdy koniecznośc wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidziec w chwili zawarcia umowy lub gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lowisznice.dbv.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Warszawska 44, 21-580 Wisznice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Liceum Ogólnokształcace im. Wł. Zawadzkiego w Wisznicach ulica Warszawska 44 - sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI WISZNICE
więcej: przetargi WISZNICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe - rearanżacja sali Domu Kultury Śródmieście, Warszawa, ul. Smolna 9
- Remont elewacji budynku Szkoły Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie
- Remont oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku biurowo-szkoleniowym Ośrodka Szkolenia PIP we Wrocławiu przy ul. M. Kopernika 5
- Wykonanie remontu parkietów oraz malowanie ścian i sufitów w salach i na klatce schodowej w budynku Przedszkola nr 171 przy ul. Równej 2 w Warszawie.
- Wymiana stolarki otworowej w budynkach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania - Pakiet 5
- Robota budowlana polegająca na wykonaniu robót remontowo - adaptacyjnych na potrzeby Oddziału Urologii COZL oraz pomieszczeń przyległych.
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.