eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja budynku Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy przy Al. Solidarności 90 w Warszawie związana z organizacją Wydziału Obsługi Mieszkańców - roboty dodatkowe.



Ogłoszenie z dnia 2008-11-17

Warszawa: Modernizacja budynku Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy przy Al. Solidarności 90 w Warszawie związana z organizacją Wydziału Obsługi Mieszkańców - roboty dodatkowe.
Numer ogłoszenia: 246174 - 2008; data zamieszczenia: 17.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5048588, faks 022 5048592.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy przy Al. Solidarności 90 w Warszawie związana z organizacją Wydziału Obsługi Mieszkańców - roboty dodatkowe..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Modernizacja budynku Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy przy Al. Solidarności 90 w Warszawie związana z organizacją Wydziału Obsługi Mieszkańców - roboty dodatkowe na: 1. zmianę konstrukcji i systemu z którego wykonany zostanie dach z pokryciem części dobudowywanej sali obsługi mieszkańców, 2. wymianę drzwi drewnianych na p. poż. o wytrzymałości ogniowej EI 30 w pomieszczeniu rottomatów i ochrony, 3. wykonanie i montaż podestu za istniejącymi stanowiskami obsługi mieszkańców , 4. remont istniejącego ogrodzenia od strony szpitala, 5. montaż dodatkowego oświetlenia w pomieszczeniu biblioteki w którym zmniejszono okno. 6. remont wejścia głównego do budynku Urzędu, 7. wykonanie wentylacji w remontowanej łazience.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 57046.08 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma RUTKOWSKI Tadeusz Rutkowski, ul. Rzewuskiego 50, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 56201.05
  • Oferta z najniższą ceną: 56201.05 oferta z najwyższą ceną: 56201.05
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.