eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa materiałów reklamowych dla Politechniki Rzeszowskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-14

Rzeszów: Dostawa materiałów reklamowych dla Politechniki Rzeszowskiej
Numer ogłoszenia: 245537 - 2011; data zamieszczenia: 14.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza , ul. W. Pola 2, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, faks 17 8651075, 865383.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów reklamowych dla Politechniki Rzeszowskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z nadrukiem następujących materiałów promocyjnych: 1. Pendrive 8GB w liczbie 300 szt. 2. Długopis w liczbie 300 szt. 3. Kalendarz biurkowy piramidka w liczbie 300 szt. 4. Kalendarz - notatnik książkowy A5 zabezpieczany gumką w liczbie 250 sztuk 5. Długopis ze wskaźnikiem laserowym oraz lampką (LED) w liczbie 50 szt. 6. Torba z paskiem na ramię w liczbie 300 szt. 7. Wizytownik (72 szt. wizytówek) w liczbie 100 szt. 8. Torba na materiały reklamowe kolor granatowy w liczbie 500 szt. 9. Torby podróżne w liczbie 30 szt. 10. Torby podróżne małe w liczbie 30 szt. 11. Torba na laptopa 100 szt. Szczegółowy opis powyższych materiałów został zawarty w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. ; Dostawa antystresów piankowych w kształcie samolotu 250 szt. z nadrukiem według dostarczonego wzoru. Szczegółowy opis powyższych materiałów został zawarty w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta wykonawcy wypełniona zgodnie z wzorem zamawiającego tj. zał. nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Do oferty należy dołączyć dokument z opisami oferowanych materiałów potwierdzający spełnienie wymagań określonych przez zamawiającego oraz fotografiami przedstawiającymi oferowane materiały, nazwami własnymi oferowanych materiałów i cenami jednostkowymi netto za poszczególne materiały.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 207, bud. A, ul. W. Pola 2, 35-959 Rzeszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2011 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 207, bud. A, ul. W. Pola 2, 35-959 Rzeszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie częściowe nr 1 - PROGRAMU OPERACYJNEGO INNOWACYJNA GOSPODARKA, Projekt Kluczowy pn. NOWOCZESNE TECHNOLOGIE MATERIAŁOWE STOSOWANE W PRZEMYSLE LOTNICZYM, nr umowy: POIG.0101.02-00-015/08 00. Zadanie częściowe nr 2 - projekt BUDOWA, ROZBUDOWA I MODERNIZACJA BAZY NAUKOWO-BADAWCZEJ POLITECHNIKI RZESZOWSKIEJ..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów reklamowych wraz z nadrukiem dostarczonym przez Zamawiającego dla Politechniki Rzeszowskiej zakupowanych w ramach projektu POIG pn. NOWOCZESNE TECHNOLOGIE MATERIAŁOWE STOSOWANE W PRZEMYSLE LOTNICZYM..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z nadrukiem następujących materiałów promocyjnych: 1. Pendrive 8GB w liczbie 300 szt. 2. Długopis w liczbie 300 szt. 3. Kalendarz biurkowy piramidka w liczbie 300 szt. 4. Kalendarz - notatnik książkowy A5 zabezpieczany gumką w liczbie 250 sztuk 5. Długopis ze wskaźnikiem laserowym oraz lampką (LED) w liczbie 50 szt. 6. Torba z paskiem na ramię w liczbie 300 szt. 7. Wizytownik (72 szt. wizytówek) w liczbie 100 szt. 8. Torba na materiały reklamowe kolor granatowy w liczbie 500 szt. 9. Torby podróżne w liczbie 30 szt. 10. Torby podróżne małe w liczbie 30 szt. 11. Torba na laptopa 100 szt. Szczegółowy opis powyższych materiałów został zawarty w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wraz z nadrukiem antystresów w kształcie samolotu, breloczków wraz z nadrukiem dostarczonym przez Zamawiającego dla Politechniki Rzeszowskiej zakupowanych w ramach projektu BUDOWA, ROZBUDOWA I MODERNIZACJA BAZY NAUKOWO-BADAWCZEJ POLITECHNIKI RZESZOWSKIEJ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa antystresów piankowych w kształcie samolotu 250 szt. z nadrukiem według dostarczonego wzoru. Szczegółowy opis powyższych materiałów został zawarty w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.