eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgierzBudowa społeczeństwa informacyjnego poprzez rozwój technologii informacyjnych sprzyjających zdalnej obsłudze spraw obsługiwanych w Starostwie Powiatowym w Zgierzu - inspektor nadzoru przy przebudowie sieci elektrycznej i teleinformatycznej wraz z przebudo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-16

Zgierz: Budowa społeczeństwa informacyjnego poprzez rozwój technologii informacyjnych sprzyjających zdalnej obsłudze spraw obsługiwanych w Starostwie Powiatowym w Zgierzu - inspektor nadzoru przy przebudowie sieci elektrycznej i teleinformatycznej wraz z przebudową serwerowni
Numer ogłoszenia: 245349 - 2009; data zamieszczenia: 16.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Zgierskiego , ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7190885, faks 042 7190816.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa społeczeństwa informacyjnego poprzez rozwój technologii informacyjnych sprzyjających zdalnej obsłudze spraw obsługiwanych w Starostwie Powiatowym w Zgierzu - inspektor nadzoru przy przebudowie sieci elektrycznej i teleinformatycznej wraz z przebudową serwerowni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego nad pracami budowlanymi w zakresie przebudowy sieci elektrycznej i teleinformatycznej wraz z przebudową serwerowni Starostwa Powiatowego w Zgierzu. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany : 1) zapewnić techniczny, finansowy i organizacyjny nadzór inwestorski nad przebudową sieci elektrycznej i teleinformatycznej wraz z przebudową serwerowni w Starostwie Powiatowym w Zgierzu - budynki przy ul. Sadowej 6A oraz ul. Długiej 49 w Zgierzu, 2) jako przedstawiciel Zamawiającego za kontrolę ilościową i jakościową wykonanych robót oraz za kontrolę pod względem zgodności wykonywania robót z warunkami technicznymi opisanymi w dokumentacji technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, sztuką budowlaną oraz zasadami BHP, 3) zapewnić nadzór inwestorski w następujących specjalnościach: a) telekomunikacyjnej, b) instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 4) do świadczenia usługi nadzoru inwestorskiego w zakresie realizacji uprawnień Zamawiającego wynikających z udzielonej gwarancji jakości na roboty budowlane objęte usługą nadzoru inwestorskiego. 3. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym nadzorem oraz zapoznali się z dokumentacją techniczną dotyczącą inwestycji objętej usługą nadzoru. Przedmiotowa dokumentacja dostępna jest na stronie Zamawiającego: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi (postępowanie na: Wykonanie projektu wraz z wykonaniem przebudowy sieci elektrycznej i teleinformatycznej wraz z przebudową serwerowni w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013). 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był przedsiębiorcą w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 155, poz. 1095 ze zm.). 5. Zamawiający zastrzega, że umowa na wykonanie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta dopiero po wyłonieniu wykonawcy na roboty budowlane. 6. Zmawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego, nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. UWAGA: z przyczyn technicznych w pkt II.2) Zamawiający wskazal termin realizacji robót budowlanych objętych usługą nadzoru inwestorskiego, natomiast Zamawiający wymaga, aby Wykonawca świadczył usługę nadzoru inwestorskiego: 1) od dnia rozpoczęcia robót budowlanych objętych usługą nadzoru inwestorskiego, 2) do dnia zakończenia i odbioru wszystkich robót budowlanych objętych usługa nadzoru inwestorskiego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 100.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie tj. : w specjalności telekomunikacyjnej - minimum 1 osoba, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - minimum 1 osoba. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania (zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy). Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę, wg wymogów zawartych w dziale X SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien przedłożyć niżej wymienione świadczenia i dokumenty: 1. W celu spełnienia warunków określonych w dziale III.2) pkt 1 SIWZ należy przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu spełnienia warunków określonych w dziale III.2). pkt 2 należy przedłożyć: 1) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg. załącznika Nr 4 do SIWZ, wymagana: minimum 1 osoba w specjalności telekomunikacyjnej, minimum 1 osoba w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Spośród osób wymienionych w wykazie Wykonawca wyznaczy koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego. 2) dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt 1, zgodnie z wymaganymi specjalnościami, 3) aktualne dokumenty potwierdzające przynależność osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt 1 do właściwej izby samorządu zawodowego, 4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ust. 1 Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował. 3. W celu spełnienia warunków określonych w dziale V. pkt 1 i pkt 4 SIWZ należy przedłożyć oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia oraz, że nr 3 do SIWZ. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaję się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Szczegółowe wymagania formalne, jakie powinny spełniać dokumenty, o których mowa w ust. 4 i 5 zostały określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 4,60 zł +5,80 zł koszty wysyłki można odebrać w siedzibie Zamawiającego w godzinach od 8:00-16:00 pok. 314 lub za zali. pocztowym znak rej. OR.343-120/09 fax. 0427175484.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Starostwie Powiatowym w Zgierzu; 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A w pok. 112 - Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.