eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Święta Katarzyna › Wykonywanie badań laboratoryjnych i mikrobiologicznych na podstawie bieżących zleceń dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętej Katarzynie przy ul. St. Żeromskiego 1

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-26

Święta Katarzyna: Wykonywanie badań laboratoryjnych i mikrobiologicznych na podstawie bieżących zleceń dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętej Katarzynie przy ul. St. Żeromskiego 1
Numer ogłoszenia: 245272 - 2013; data zamieszczenia: 26.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 207903 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Świętej Katarzynie, ul. Żeromskiego 1, 55-010 Święta Katarzyna, woj. dolnośląskie, tel. 71 31 16 304, faks 71 31 16 304.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie badań laboratoryjnych i mikrobiologicznych na podstawie bieżących zleceń dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętej Katarzynie przy ul. St. Żeromskiego 1.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonywanie badań laboratoryjnych na podstawie bieżących zleceń dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętej Katarzynie przy ul. St. Żeromskiego 1, w zakresie podanym w załączniku nr 1 A, stanowiącym integralną część niniejszej specyfikacji. Badania powinny następować sukcesywnie w zależności od potrzeb na podstawie zleceń w okresie od 02.11.2012 r. do 30.09.2014 r. Integralną częścią niniejszej siwz jest wykaz zapotrzebowania na badania, będące przedmiotem przetargu. Wykaz zawiera nazwę badania i przybliżoną wielkość zapotrzebowania na okres jednego roku. Realizacja zamówienia będzie się odbywała w okresie podanym podpunkcie 3.1. zgodne z cenami jednostkowymi podanymi w załączniku 1 A, który będzie stanowił integralną część umowy. Wykonawca musi posiadać przeszkolonych kurierów, którzy będą odbierać materiał przez 5 dni w tygodniu w uzgodnionym wcześniej przedziale czasowym. Transport próbek do laboratorium odbywać się będzie zgodnie z zasadami przewożenia materiału biologicznego.Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania próżniowego systemu pobrań, sterylnych wymazówek do badań bakteriologicznych w ilości i asortymencie wynikającym z bieżącego zapotrzebowania. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania kodów kreskowych służących do znakowania próbek. Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania druków skierowań wraz z instrukcją stosowania. Wybrany wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu: Zasady wypełniania skierowań; ustalenia zasad pobierania materiału, odbioru materiału i dostarczania wyników; szczegółową instrukcję sposobu pobierania materiału do badań oraz wzór umowy dotyczący współpracy w zakresie usługi informacyjnej - dot. zakresu ppkt 3.12. siwz.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty częściowej na jedno lub kilka badań. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu zamówienia w trakcie realizacji zadania w oparciu o podane ceny jednostkowe poszczególnych elementów zamówienia.Zadanie finansowane jest ze środków własnych ZOZ.Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalenia kolejności, zakresu i etapowania realizacji elementów zamówienia.Odbiór materiałów oraz przekazywanie wyników odbywać się będzie na koszt Wykonawcy. Szczegółowe warunki określone są w istotnych postanowieniach umowy.Zamawiający w trakcie realizacji zadania będzie wymagał, na indywidualne żądanie Zamawiającego, udostępnianie informacji o wynikach badań diagnostycznych pacjentów Zamawiającego zgromadzonych w bazie danych Wykonawcy. Wymagania techniczne: połączenie z siecią internetową, przeglądarka internetowa, dostępność przeglądarki internetowej przez 24 godz. na dobę. Zamawiający wskaże upoważnione osoby do korzystania z przeglądarki, upoważnione osoby mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zadania. Korzystanie z internetowej bazy nie zwalnia Wykonawcę do dostarczania wyników badań w formie papierowej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Diagnostyka Sp. z o.o., ul. Olszańska 5, 31-513 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 84332,33

  • Oferta z najniższą ceną: 84332,33 / Oferta z najwyższą ceną: 84332,33

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.