eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa telefonii stacjonarnej



Ogłoszenie z dnia 2008-10-01

Warszawa: Usługa telefonii stacjonarnej
Numer ogłoszenia: 245199 - 2008; data zamieszczenia: 01.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga w Warszawie , ul. Bródnowska 13/15, 03-439 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5114861, fax. 022 5114729.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa telefonii stacjonarnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: LOKALIZACJE 1. Siedziby Prokuratur: 1. Prokuratura Okręgowa - ul. Bródnowska 13/15 w Warszawie 2. Prokuratura Rejonowa Praga Północ ul. Jagiellońska 5 w Warszawie 2. Opis przedmiotu zamówienia: Dostarczenie i instalacja centrali telefonicznej w Prokuraturze Okręgowej i Placówce Rejonowej. Świadczenie usług telekomunikacyjnych poprzez dwa niezależne łącza. Przedmiot zamówienia obejmuje serwis central, sieci i aparatów telefonicznych. 3. Nomenklatura Operator - w rozumieniu Prawa Zamówień Publicznych - Wykonawca Abonent - w rozumieniu Prawa Zamówień Publicznych - Zamawiający 4. Specyfikacja lokalizacji: - ul. Bródnowska 13/15 w Warszawie W obiekcie dzierżawiona jest centrala telefoniczna wraz systemem bilingowym. Z centrali wyodrębnionych jest 170 analogowych linii wewnętrznych oraz 23 cyfrowe linie telefoniczne oraz systemowymi aparatami będącymi własnością Zamawiającego. Połączenia są realizowane poprzez 2 niezależne łącza ISDN PRA. Wykonawca zapewni i zainstaluje centralę telefoniczną z systemem bilingowym wraz z komputerem PC do natychmiastowego odczytu danych na żądanie Zamawiającego. Centrala powinna być podłączona poprzez dwa niezależne trakty ISDN PRA podłączone różnymi drogami. - ul. Jagiellońska 5 w Warszawie W obiekcie dzierżawiona jest centrala telefoniczna wraz z systemem bilingowym i z wyodrębnionymi 42 analogowymi liniami wewnętrznymi i 6 liniami cyfrowymi oraz systemowymi aparatami, które są własnością Zamawiającego. Wykonawca zapewni centralę telefoniczną podłączoną poprzez 1 trakt ISDN PRA oraz drugie niezależne łącze ISDN BRA w ilości 4 szt. lub ISDN PRA w ilości 1 szt. oraz system bilingowy wraz z komputerem PC do natychmiastowego odczytu danych na żądanie Zamawiającego. 5. Integracja systemu łączności powinna polegać na: Dostarczeniu odpowiedniej ilości łączy ISDN i łączy backupowych ISDN BRA lub PSTN wraz: a) z zachowaniem dotychczasowej numeracji w jednostce centralnej Prokuratury Okręgowej tj. 5114700 - 5114899; b) z zachowaniem istniejącej numeracji we wszystkich jednostkach rejonowych Prokuratury Okręgowej tj. - Prokuratura Rejonowa Praga Północ 5113200 - 5113299. 6. Realizacja połączeń telefonicznych (ilość minut) Zamawiający informuje, że do obliczenia oferty (Załącznik nr 3, tabela 1 i tabela 2) należy uwzględnić miesięczną ilość połączeń (w minutach). Prokuratura Okręgowa - ul. Bródnowska 13/15 LOKALNE 21900 KOMÓRKOWE 11100 MIĘDZYMIASTOWE 2400 INNE 450 MIĘDZYNARODOWE 1 Prokuratura Rejonowa Praga Północ ul. Jagiellońska 5 LOKALNE 14089 KOMÓRKOWE 5560 MIĘDZYMIASTOWE 1580 INNE 276 Połączenia taryfikowane sekundowo od pierwszej sekundy trwania połączenia bez opłat inicjacyjnych za połączenie. Do kalkulacji ceny brutto oferty (Formularz Cenowy Załącznik Nr 3 do Opisu Przedmiotu Zamówienia) należy przyjąć ceny jednostkowe połączeń według taryf Operatora pomnożone przez podane przez Zamawiającego ilości. 7. W zakres pracy serwisu wchodzą: 7.1. Zakres Serwisu central telefonicznych - Zamiana linii cyfrowej na analogową - Zamiana linii analogowej na cyfrową - Zmiana aparatu - Zmiana klasy uprawnień za każdy numer - Zmiana ustawień aparatu systemowego za każdą funkcję - Zmiana numeru końcowego urządzenia abonenckiego na życzenie abonenta - Przekierowanie połączeń - Blokada połączeń - Billing szczegółowy na każdy numer - Dedykowany przedstawiciel Dostawcy do obsługi - Przeszkolenie osób pracujących na stanowisku telefonistek. Serwis central telefonicznych obejmuje zabezpieczenie centrali przed awariami. Wykonawca zapewnia wszystkie części zapasowe do centrali z możliwością wymiany ich w max. 24 h na własny koszt we wszystkich lokalizacjach. 7.2. Zakres Serwisu sieci - naprawa, konserwacja i serwis sieci - usunięcie usterki - wymiana uszkodzonego gniazda - wykonanie pomiarów wadliwie działającej linii - identyfikacja linii - prowadzenie dokumentacji sieci - rozbudowa sieci do 20 m od istniejącego punktu dystrybuującego lub niewykorzystanego zakończenia sieci. 7.3. Serwis aparatów - zapewnienie aparatów zastępczych o takiej samej funkcjonalności na czas naprawy starych lub zakup nowych. Koszty naprawy i zakupu aparatów po stronie Zamawiającego. 7.4. Serwis i obsługa lokalnego systemu bilingowego - administrowanie systemu bilingowego, - aktualizacja bazy danych, - generowanie bilingu elektronicznego dotyczącego każdego nr wewnętrznego z lokalnego systemu na żądanie Zamawiającego, - wydruk miesięcznego bilingu na żądanie Zamawiającego na miejscu z protokolarnym przekazaniem przez osoby upoważnione, - bieżące informowanie o wszelkich zmianach w zakresie usług telekomunikacyjnych z wyprzedzeniem pozwalającym na podjęcie ewentualnych działań ze strony Prokuratury, - doradztwo techniczne oraz ofertowe przez osobę wyznaczoną do bezpłatnych kontaktów ze strony Wykonawcy. 8. Wymagania techniczne Zachowanie dotychczasowej numeracji i możliwość rozbudowy centrali o min. 20% w trakcie trwania umowy. Koszty ewentualnej rozbudowy, po stronie wykonawcy. Możliwość zdalnego nadzoru systemu przez serwis. Bezpieczeństwo sprawności działania systemu min. 4 godz. w przypadku awarii zasilania elektrycznego: a) centrali b) aparatów - cyfrowych i analogowych c) systemu bilingowego Urządzenie lokalne umożliwiające taryfikacje przy naliczaniu sekundowym. Lokalny system taryfikacyjny umożliwiający wykonywanie pełnych raportów na miejscu, wraz z nagrywaniem bilingów szczegółowych na nośnik CD/DVD. Zapewnienie łącza backupowego w lokalizacjach poprowadzonego niezależną drogą od łącza podstawowego. 9. Wymagana funkcjonalność Centrali telefonicznej oraz aparatów cyfrowych - System centrali musi posiadać zasilanie z możliwością podłączenia bezobsługowych akumulatorów gwarantujących wymagany czas pracy w trybie awaryjnym . - Wykonawca musi posiadać certyfikację ISO9001-2000 w zakresie świadczenia usług telekomunikacyjnych. Stosowne certyfikaty muszą być dołączone do oferty. - Umożliwiać instalację z okablowaniem pod podłogą techniczną w pomieszczeniach nie wyższych niż 220 cm lub instalację z okablowaniem bez podłogi technicznej w pomieszczeniach nie wyższych niż 235 cm - System musi posiadać budowę modułową. - System musi posiadać wyposażenie w urządzenia umożliwiające archiwizację bazy danych bilingowych. - System musi posiadać oprogramowanie umożliwiające wybór abonenta docelowego w sieci. - W przypadku awarii zasilania, po przywróceniu zasilania system musi startować automatycznie. - System musi charakteryzować się elastycznością, co do rozmieszczenia interfejsów. Każdy typ interfejsu (systemowych, analogowych, łączy miejskich i, cyfrowych, analogowych) musi mieć możliwość instalacji w dowolnej części półki. - System musi posiadać możliwość kopiowania bazy danych (archiwizacji) i zdalnego jej wgrywania (odtwarzania) np. po dokonaniu aktualizacji oprogramowania - Abonenci analogowi i systemowi muszą być dołączani za pomocą pojedynczej pary okablowania miedzianego. - Wbudowane funkcje wysyłania tonów DTMF do sieci publicznej. - Aparaty muszą mieć możliwość dołączenia modułów z dodatkowymi przyciskami funkcyjnymi, - Zapewnić ustawienia zapowiedzi głosowej - Możliwość tworzenia grup wspólnych dzwonków - Przekierowanie połączeń wewnętrznych w układzie dyrektorsko- sekretarskim - Płynna możliwość nadawania uprawnień dla danego numeru. - Przekierowanie połączeń bezpośrednio przy nieodbieraniu i przy zajętości - Identyfikacja numeru na aparatach cyfrowych - Możliwość włączenia / wyłączenia identyfikacji połączeń wychodzących dla poszczególnych numerów - W aparatach cyfrowych możliwość programowania klawiszy z podglądem stanu pracy numeru wewnętrznego. - Możliwość płynnego kierowania ruchem wyodrębnionym dla wszystkich łączy przyłączonych do centrali - Zróżnicowany sygnał dzwonków - Uprawnienia abonentów - Grupa poszukiwania (hunting) - tryb (nie przeszkadzać) - grupa przejmowania rozmów (pick-up group) - połączenie bezpośrednie (klawisze bezpośredniego monitorowania stacji końcowej) 10. Opis sposobu obliczenia oferty Przy obliczaniu ceny oferty wyszczególnić cenę netto, podatek VAT oraz cenę brutto, zgodnie z informacjami zawartymi w Formularzu cenowym załącznik nr 3 do Opisu Przedmiotu Zamówienia. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty, jakie Zamawiający poniesie w związku z realizacją zamówienia, w tym koszty dostawy, przeszkolenia pracowników Zamawiającego, instrukcjami telefonów systemowych w języku polskim. Pod pojęciem cena ofertowa brutto Zamawiający rozumie wszystkie koszty związane z świadczoną usługą przez Operatora w tym np.: - opracowania dokumentacji technicznej - musi być zawarty opis drogi kablowej od wejścia budynku do szafy krosowniczej w budynku Zamawiającego, rodzaj kabli z dokładnym opisem, - opracowania książki telefonicznej numeracji telefonów operatora i jej aktualizacji (co kwartał do końca trwania umowy tj: przez 12 miesięcy od dnia jej podpisania, - montaż telefonów systemowych, we wskazanych przez Zamawiającego pokojach - związane z usługą koszty jednorazowe jak transport centrali. - należy też ująć koszty opłat miesięcznych np. dzierżaw łączy do wykonania usługi, jeżeli Operator będzie musiał ponieść takie koszty. 10.1. cena serwisu i dzierżawy centrali. W cenie należy uwzględnić wszystkie prace związane z eksploatacją centrali, których koszty poniesie Zamawiający; 10.2. cena serwisu sieci wraz z aparatami telefonicznymi. W cenie należy uwzględnić wszystkie prace związane z siecią i aparatami telefonicznymi, których koszty poniesie Zamawiający; 10.3. cena połączeń lokalnych: należy podać cenę połączeń lokalnych dla wskazanych lokalizacji i wynikających z zapisów pkt 3 ilości minut do zrealizowania w strefie numerycznej (22), które poniesie Zamawiający w całym okresie trwania umowy. 10.4. cena połączeń międzymiastowych: należy podać cenę połączeń międzymiastowych dla wskazanych lokalizacji i wynikających z zapisów pkt 3 ilości minut do zrealizowania w całym okresie trwania umowy 10.5. cena połączeń komórkowych: należy podać cenę połączeń komórkowych dla wskazanych lokalizacji i wynikających z zapisów pkt 3 ilości minut do zrealizowania w całym okresie trwania umowy. 10.6. połączenia inne dla wskazanych lokalizacji i wynikających z zapisów pkt 3 ilości minut do zrealizowania w całym okresie trwania umowy. 10.7. cena abonamentu łączy: należy podać cenę abonamentu łączy: - cena podstawowego łącza cyfrowego ISDN 30B+D + opłaty dodatkowe ( DDI, MSN, itd.) - cena backupowego łącza analogowego PSTN + opłaty dodatkowe( prezentacja nr, itd.) - cena backupowego łącza cyfrowego ISDN 2B+D + opłaty dodatkowe ( DDI, MSN, itd.) 10.8. Opłaty jednorazowe: w opłatach jednorazowych powinny znaleźć się wszystkie koszty związane z instalacją centrali telefonicznej i łączy (numerów) w centrali w grupie numerów w celu zachowania istniejącej numeracji 11. Wymagania jakie musi spełniać Operator i Zamawiający a) Operator - Czas naprawy w przypadku awarii centrali telefonicznej do 24 godz. b) Operator - W przypadku awarii centrali Operator założy centralę o nie mniejszych parametrach technicznych w ciągu 24 godzin w uzgodnieniu z Zamawiającym. c) Operator - wystawiać musi jedną fakturę VAT, w układzie miesięcznym, okres rozliczeniowy od 1 do ostatniego dnia każdego miesiąca. Biling do faktury musi być sporządzony w formie papierowej i elektronicznej z wyszczególnieniem każdego numeru z podziałem na każdą jednostkę podległą Prokuraturze Okręgowej. d) Podział numeracji na centralach zostanie uzgodniony po zakończeniu postępowania. e) Montaż i uruchomienie central w lokalizacjach w ciągu 7 dni roboczych po udzieleniu zamówienia na usługi telekomunikacyjne..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy PLN 0/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ, łącznie ze wzorem umowy. 6. Wniosą w całości wymagane wadium. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów zawartych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, że: 1) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Powyższe oświadczenie należy potwierdzić, dołączając: - koncesję na świadczenie usług telekomunikacyjnych; - aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2). Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali lub wykonują 2 usługi telefonii stacjonarnej - Zamawiający wymaga by przedmiotowa usługa była świadczona przez okres co najmniej 12 miesięcy. W jednym budynku musi być zlokalizowanych min. 100 numerów obsługiwanych przez Wykonawcę. Warunek ten - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - będzie oceniany łącznie. Wykonawca złoży wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie usług telefonii stacjonarnej z podaniem nazw i adresów podmiotów na rzecz których usługi były wykonane, terminów wykonania usług, podać datę - dzień, miesiąc i rok rozpoczęcia i zakończenia świadczenia usług; w przypadku trwających usług należy podać datę zakończenia świadczenia usługi, wartości wykonanych usług oraz wskazaniem co było przedmiotem usługi. Z opisu musi jednoznacznie wynikać, że przedmiotem usługi było-jest świadczenie usług telefonii stacjonarnej. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zawarte w wykazie, o którym mowa powyżej zostały-są wykonane/wykonywane należycie. Dokumenty te należy oznaczyć liczbami porządkowymi odpowiadającymi pozycji, której dotyczą umieszczonej w wykazie. 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki wskazane w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Powyższe oświadczenie należy potwierdzić, dołączając: - zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert) potwierdzające brak występowania przesłanek z art. 24 ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7, 8 i 9 ww. ustawy w stosunku do wymienionych tam osób..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Cena opłaty instalacyjnej - 15
  • 3 - Czas reakcji na usterki i awarie - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga w Warszawie ul. Brónowska 13/15 03-439 Warszawa pokój 205 Ip.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 10:30, miejsce: Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga w Warszawie ul. Brónowska 13/15 03-439 Warszawa pokój 201 Ip.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.