Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-20
Warszawa: Dostawa teczek skórzanych i toreb na laptopy dla jednostek UDT. Znak sprawy ZP-AL-87/12
Numer ogłoszenia: 245091 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Dozoru Technicznego , ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5722100, faks 022 5722388.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa teczek skórzanych i toreb na laptopy dla jednostek UDT. Znak sprawy ZP-AL-87/12.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Urząd Dozoru Technicznego w skrócie UDT w Warszawie, ul. Szczęśliwicka 34, zwany dalej Zamawiającym, zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na: Dostawa teczek skórzanych, toreb na laptopy dla jednostek UDT, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ, 2.1 Wykonawca powinien dostarczyć asortyment zgodny z opisem z załącznika nr 7 do SIWZ, odpowiednio dla danej części zamówienia: - zadanie nr 1 - dostawa teczek skórzanych aktowych (teczka aktowa - 150 szt, teczka aktowa - kufer - 35 szt) - zadanie nr 2 - dostawa toreb na laptopy (torba na laptopa - 210 szt, torba z kółkami na laptopa - 3 szt) 2.2 Wszystkie oferowane artykuły, o których mowa w pkt 2.1 muszą być fabrycznie nowe, nie mogą nosić śladów uszkodzeń zewnętrznych, uprzedniego używania oraz muszą spełniać wszystkie wymogi określone w SIWZ. 2.3 Dostarczony przedmiot zamówienia musi być zgodny z wymaganymi oraz normami w zakresie oznakowania wyrobów. 2.4 Wykonawca zapewni personel do wniesienia przedmiotu zamówienia do miejsc docelowych dystrybucji. Wykaz jednostek oraz adresy miejsca dostarczenia przedmiotu umowy zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. 2.5 Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą i dostarczyć na własny koszt do siedziby Zamawiającego - przed upływem terminu składania ofert- próbkę każdego rodzaju asortymentu wraz z małym kawałeczkiem skór o wymiarach minimum 2 cm x 2 cm, z których będą wykonane teczki/torby. tj. wykonaną jedną sztukę/egzemplarz danego rodzaju teczki/ torby, w kolorze czarnym, który będzie podlegał ocenie pod względem jakości. Próbka każdego spośród artykułów, o których mowa w pkt 2.1 musi być wykonana zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ, odpowiednio dla części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę, tj., jeśli Wykonawca składa ofertę na pierwszą część zamówienia, składa z nią próbkę teczki aktowej i teczki aktowej - kufer. Jeśli Wykonawca składa ofertę na drugą część zamówienia, składa z nią jedynie próbkę torby na laptopa. W przypadku złożenia oferty na obie części zamówienia, Wykonawca zobligowany jest złożyć próbki zarówno teczek jak i toreb na laptopy, analogicznie jak dla części pierwszej oraz drugiej. Próbka zaoferowanego asortymentu musi być kompletna. Załączone do oferty próbki artykułów zostaną zwrócone Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek (zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy). 3. Miejsce dostawy zamówienia: Oddziały Urzędu Dozoru Technicznego na terenie całego kraju - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ, z godnie z podziałem na części zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7, 18.93.90.00-0, 30.23.72.70-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zmawaiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- w zakresie części pierwszej: Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum trzy zamówienia o wartości co najmniej 30.000,00 PLN brutto lub jedno zamówienie o wartości co najmniej 90.000,00 PLN brutto odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. dostawa teczek skórzanych). W przypadku, gdy Wykonawca nadal wykonuje dostawę, wartość już wykonanej dostawy na dzień składania ofert musi wynosić, co najmniej 30.000,00 PLN brutto (w przypadku, gdy Wykonawca chciałby wykazać 3 zamówienia) lub 90.000,00 PLN brutto (w przypadku, gdy Wykonawca chciałby wykazać 1 zamówienie). - w zakresie części drugiej: Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum trzy zamówienia o wartości co najmniej 15.000,00 PLN brutto lub jedno zamówienie o wartości co najmniej 45.000,00 PLN brutto odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. dostawa toreb na laptopy). W przypadku, gdy Wykonawca nadal wykonuje dostawę, wartość już wykonanej dostawy na dzień składania ofert musi wynosić, co najmniej 15.000,00 PLN brutto (w przypadku, gdy Wykonawca wskazuje 3 zamówienia) lub 45.000,00 PLN brutto (w przypadku, gdy Wykonawca wskazuje 1 zamówienie).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Jakość - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie w następujących przypadkach: przedłużenie terminu wykonania: 1) w przypadku, gdy zaprzestana zostanie produkcja danego wzoru, modelu teczki lub torby na laptopa Zamawiający będzie mógł odstąpić od umowy w tym zakresie lub wyrazić zgodę na zastąpienie tego wzoru, modelu innym, o parametrach nie gorszych niż określone w umowie i załączniku do umowy zwierającym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (z zachowaniem ceny pierwotnie zamówionego towaru, po uprzedniej akceptacji zmiany przez Zamawiającego); 2) przedłużenie terminu wykonania umowy będzie możliwe w przypadku: a) z przyczyn nie dających się przewidzieć w momencie podpisania umowy jeżeli opóźnienie będzie wynikało nie z winy Wykonawcy i zostanie pisemnie uzasadnione i zgłoszone do Zamawiającego, b) z powodu działania siły wyższej uzasadniające przesunięcie terminu realizacji umowy. 3) zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy; 4) w przypadku zmiany osób upoważnionych do kontaktów ze strony Wykonawcy, jak i Zamawiającego wynikających z umowy, zmiany te mogą być dokonywane w drodze pisemnego powiadomienia drugiej strony umowy, za potwierdzeniem odbioru; 5) wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udt.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: odpłatnie: Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02- 353 Warszawa - 21 zl
niodpłatnie ze strony internetowej www.udt.gov.pl, zakładka zamowienia publiczne.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2012 godzina 13:00, miejsce: Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02- 353 Warszawa pok nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa teczek skórzanych aktowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Urząd Dozoru Technicznego w skrócie UDT w Warszawie, ul. Szczęśliwicka 34, zwany dalej Zamawiającym, zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na: Dostawa teczek skórzanych, toreb na laptopy dla jednostek UDT, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ, 2.1 Wykonawca powinien dostarczyć asortyment zgodny z opisem z załącznika nr 7 do SIWZ- zadanie nr 1 - dostawa teczek skórzanych aktowych, - zadanie nr 1 - dostawa teczek skórzanych aktowych, - zadanie nr 2 - dostawa toreb na laptopy. 2.2 Wszystkie oferowane artykuły, o których mowa w pkt 2.1 muszą być fabrycznie nowe, nie mogą nosić śladów uszkodzeń zewnętrznych, uprzedniego używania oraz muszą spełniać wszystkie wymogi określone w SIWZ. 2.3 Dostarczony przedmiot zamówienia musi być zgodny z wymaganymi oraz normami w zakresie oznakowania wyrobów. 2.4 Wykonawca zapewni personel do wniesienia przedmiotu zamówienia do miejsc docelowych dystrybucji. Wykaz jednostek oraz adresy miejsca dostarczenia przedmiotu umowy zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. 2.5 Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą i dostarczyć na własny koszt do siedziby Zamawiającego - przed upływem terminu składania ofert- próbkę każdego rodzaju asortymentu wraz z małym kawałeczkiem skór o wymiarach minimum 2 cm x 2 cm, z których będą wykonane teczki/torby. tj. wykonaną jedną sztukę/egzemplarz danego rodzaju teczki/ torby, w kolorze czarnym, który będzie podlegał ocenie pod względem jakości. Próbka każdego spośród artykułów, o których mowa w pkt 2.1 musi być wykonana zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ, odpowiednio dla części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę, tj., jeśli Wykonawca składa ofertę na pierwszą część zamówienia, składa z nią próbkę teczki aktowej i teczki aktowej - kufer. Jeśli Wykonawca składa ofertę na drugą część zamówienia, składa z nią jedynie próbkę torby na laptopa. W przypadku złożenia oferty na obie części zamówienia, Wykonawca zobligowany jest złożyć próbki zarówno teczek jak i toreb na laptopy, analogicznie jak dla części pierwszej oraz drugiej. Próbka zaoferowanego asortymentu musi być kompletna. Załączone do oferty próbki artykułów zostaną zwrócone Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek (zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy). 3. Miejsce dostawy zamówienia: Oddziały Urzędu Dozoru Technicznego na terenie całego kraju - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ, z godnie z podziałem na części zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7, 18.93.90.00-0, 30.23.72.70-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa toreb na laptopy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Urząd Dozoru Technicznego w skrócie UDT w Warszawie, ul. Szczęśliwicka 34, zwany dalej Zamawiającym, zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na: Dostawa teczek skórzanych, toreb na laptopy dla jednostek UDT, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ, 2.1 Wykonawca powinien dostarczyć asortyment zgodny z opisem z załącznika nr 7 do SIWZ- zadanie nr 1 - dostawa teczek skórzanych aktowych, - zadanie nr 1 - dostawa teczek skórzanych aktowych, - zadanie nr 2 - dostawa toreb na laptopy. 2.2 Wszystkie oferowane artykuły, o których mowa w pkt 2.1 muszą być fabrycznie nowe, nie mogą nosić śladów uszkodzeń zewnętrznych, uprzedniego używania oraz muszą spełniać wszystkie wymogi określone w SIWZ. 2.3 Dostarczony przedmiot zamówienia musi być zgodny z wymaganymi oraz normami w zakresie oznakowania wyrobów. 2.4 Wykonawca zapewni personel do wniesienia przedmiotu zamówienia do miejsc docelowych dystrybucji. Wykaz jednostek oraz adresy miejsca dostarczenia przedmiotu umowy zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. 2.5 Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą i dostarczyć na własny koszt do siedziby Zamawiającego - przed upływem terminu składania ofert- próbkę każdego rodzaju asortymentu wraz z małym kawałeczkiem skór o wymiarach minimum 2 cm x 2 cm, z których będą wykonane teczki/torby. tj. wykonaną jedną sztukę/egzemplarz danego rodzaju teczki/ torby, w kolorze czarnym, który będzie podlegał ocenie pod względem jakości. Próbka każdego spośród artykułów, o których mowa w pkt 2.1 musi być wykonana zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ, odpowiednio dla części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę, tj., jeśli Wykonawca składa ofertę na pierwszą część zamówienia, składa z nią próbkę teczki aktowej i teczki aktowej - kufer. Jeśli Wykonawca składa ofertę na drugą część zamówienia, składa z nią jedynie próbkę torby na laptopa. W przypadku złożenia oferty na obie części zamówienia, Wykonawca zobligowany jest złożyć próbki zarówno teczek jak i toreb na laptopy, analogicznie jak dla części pierwszej oraz drugiej. Próbka zaoferowanego asortymentu musi być kompletna. Załączone do oferty próbki artykułów zostaną zwrócone Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek (zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy). 3. Miejsce dostawy zamówienia: Oddziały Urzędu Dozoru Technicznego na terenie całego kraju - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ, z godnie z podziałem na części zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7, 18.93.90.00-0, 30.23.72.70-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup telefonów VoIP, nr postępowania 105/BŁiI/25/MR
- Dostawa ręczników papierowych, papieru toaletowego
- Druk i dostawa książki pt.: "Miejskie ścieżki wokół Muzeum Warszawy"
- Wymiana dźwigu osobowego "E" w budynku szpitalnym w formule "zaprojektuj i wybuduj", 33-W-R-05-2025
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
- Usługi w zakresie przeglądu, usuwania awarii (pogotowie serwisowe) i utrzymania w pełnej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacyjnych oraz central wentylacji mechanicznej, w obiektach CBA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNA DOSTAWA WORKÓW NA ODPADY KOMUNALNE Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Sukcesywna dostawa środków czystości
- "Sukcesywne dostawy artykułów do sprzątania, mydła w płynie, papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz worków na śmieci".
- Dostawy środków czystości i artykułów gospodarczych.
- Sukcesywna dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych w podziale na zadania
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków przeznaczonych do gromadzenia odpadów segregowanych oraz zmieszanych odpadów komunalnych
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.