To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-20
Rzeszów: Dostosowanie do wymogów przepisów p. poż. Domu Studenckiego ALCHEMIK zlokalizowanego w Rzeszowie przy
ul. Poznańskiej 2b
Numer ogłoszenia: 244973 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 221073 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza, ul. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, faks 17 8651075, 865383.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie do wymogów przepisów p. poż. Domu Studenckiego ALCHEMIK zlokalizowanego w Rzeszowie przy ul. Poznańskiej 2b.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie zakresu robót mającego na celu dostosowanie obiektu do obowiązujących wymogów z zakresu przepisów techniczno-budowlanych i przeciwpożarowych w Domu Studenckim Politechniki Rzeszowskiej D.S. ALCHEMIK. Jest to budynek 5-cio kondygnacyjny, składa się z 3 niezależnych segmentów, każdy z odrębnym wejściem i klatką schodową. Segment środkowy podpiwniczony. Klatki schodowe wydzielone od pozostałych pomieszczeń obiektu. Budynek nie jest wyposażony w windy. Na parterze znajdują się również pomieszczenia techniczne i biurowe. W piwnicach zlokalizowane są pomieszczenia techniczne i pralnia. W oparciu o zalecenia Państwowej Straży Pożarnej na zlecenie Zamawiającego powstał projekt wykonawczy dostosowania budynku do aktualnych przepisów. Proces dostosowania ze względu na duży zakres robót jak i wysoki koszt podzielony został na etapy. Niniejsze postępowanie ma na celu realizację jednego z nich i obejmuje roboty w zakresie: 1. Drzwi, okna, ścianki, klapy dymowe, daszki p. poż. m.in.: wymiana okien na certyfikowane EI 60 (8 szt.), wymiana drzwi na certyfikowane EI 30 (23 szt.), wymiana ścianek przeciwpożarowych przeszklonych EI 60 (3 szt.), montaż samozamykaczy do drzwi (45 szt.) 2. Odtworzenie tynków, malowania ścian, naprawa posadzek: uzupełnienie uszkodzonych przy robotach demontażowych tynków i posadzek, podmalowanie ścian. 3. Sterowanie drzwi przeciwpożarowych : montaż central alarmowych (3 szt.), samozamykaczy (45 szt.) trzymaczy drzwiowych (24 szt.). Uruchomienie i przetestowanie wykonanych instalacji. 4. Uszczelnienie przejść instalacyjnych - przez przegrody p. pożarowe - według kalkulacji własnej Warunki wykonania przedmiotu umowy: - Prace będą wykonywane w obiekcie użytkowanym - zamieszkania zbiorowego. - Zamówienie należy wykonać z własnych materiałów wykonawcy i według projektu wykonawczego załączonego do SIWZ . - Wymaga się aby ślusarka okienna i drzwiowa była zdemontowana z należytą starannością i przekazana do magazynu Zamawiającego (do 1 km). Przewiduje się jej dalsze wykorzystanie do montażu w obiektach Uczelni. - Wywóz i ewentualna utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki a nie nadających się do powtórnego wykorzystania przez Zamawiającego - w gestii Wykonawcy i według jego własnej kalkulacji. Szczegółowo zakres robót opisują: projekt wykonawczy oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. Przedmiary robót stanowią jedynie materiał pomocniczy. Wszystkie ww. dokumenty zawiera załącznik nr 7 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.24.10 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych oferujących miejsca noclegowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INVEMA Piotr Saniawa, Droga Męczenników Majdanka 74, Lublin, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 346387,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 306210,24
Oferta z najniższą ceną: 306210,24 / Oferta z najwyższą ceną: 354780,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej IX
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych oraz wędlin do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 6 w Rzeszowie w 2026r.
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 4 i 4A od 1.01.2026 r. do 31.12.2027 r
- Dostawa dwóch zestawów skuterów specjalistycznych, wodnych wraz z wyposażeniem
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu w ciągu dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie poprzez ustawienie barier energochłonnych stalowych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





