Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-17
Rzeszów: Dostosowanie do wymogów przepisów p. poż. Domu Studenckiego ALCHEMIK zlokalizowanego w Rzeszowie przy
ul. Poznańskiej 2b
Numer ogłoszenia: 221073 - 2012; data zamieszczenia: 17.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza , ul. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, faks 17 8651075, 865383.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie do wymogów przepisów p. poż. Domu Studenckiego ALCHEMIK zlokalizowanego w Rzeszowie przy ul. Poznańskiej 2b.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zakresu robót mającego na celu dostosowanie obiektu do obowiązujących wymogów z zakresu przepisów techniczno-budowlanych i przeciwpożarowych w Domu Studenckim Politechniki Rzeszowskiej D.S. ALCHEMIK. Jest to budynek 5-cio kondygnacyjny, składa się z 3 niezależnych segmentów, każdy z odrębnym wejściem i klatką schodową. Segment środkowy podpiwniczony. Klatki schodowe wydzielone od pozostałych pomieszczeń obiektu. Budynek nie jest wyposażony w windy. Na parterze znajdują się również pomieszczenia techniczne i biurowe. W piwnicach zlokalizowane są pomieszczenia techniczne i pralnia. W oparciu o zalecenia Państwowej Straży Pożarnej na zlecenie Zamawiającego powstał projekt wykonawczy dostosowania budynku do aktualnych przepisów. Proces dostosowania ze względu na duży zakres robót jak i wysoki koszt podzielony został na etapy. Niniejsze postępowanie ma na celu realizację jednego z nich i obejmuje roboty w zakresie: 1. Drzwi, okna, ścianki, klapy dymowe, daszki p. poż. m.in.: wymiana okien na certyfikowane EI 60 (8 szt.), wymiana drzwi na certyfikowane EI 30 (23 szt.), wymiana ścianek przeciwpożarowych przeszklonych EI 60 (3 szt.), montaż samozamykaczy do drzwi (45 szt.) 2. Odtworzenie tynków, malowania ścian, naprawa posadzek: uzupełnienie uszkodzonych przy robotach demontażowych tynków i posadzek, podmalowanie ścian. 3. Sterowanie drzwi przeciwpożarowych : montaż central alarmowych (3 szt.), samozamykaczy (45 szt.) trzymaczy drzwiowych (24 szt.). Uruchomienie i przetestowanie wykonanych instalacji. 4. Uszczelnienie przejść instalacyjnych - przez przegrody p. pożarowe - według kalkulacji własnej Warunki wykonania przedmiotu umowy: - Prace będą wykonywane w obiekcie użytkowanym - zamieszkania zbiorowego. - Zamówienie należy wykonać z własnych materiałów wykonawcy i według projektu wykonawczego załączonego do SIWZ . - Wymaga się aby ślusarka okienna i drzwiowa była zdemontowana z należytą starannością i przekazana do magazynu Zamawiającego (do 1 km). Przewiduje się jej dalsze wykorzystanie do montażu w obiektach Uczelni. - Wywóz i ewentualna utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki a nie nadających się do powtórnego wykorzystania przez Zamawiającego - w gestii Wykonawcy i według jego własnej kalkulacji. Szczegółowo zakres robót opisują: projekt wykonawczy oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. Przedmiary robót stanowią jedynie materiał pomocniczy. Wszystkie ww. dokumenty zawiera załącznik nr 7 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.24.10 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych oferujących miejsca noclegowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 10 000.00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie pdobnego zamówienia w okresie pieciu lat przed upływem terminu skladania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krotszy - wtym okresie) tj. zrealizował co najmniej jedną instalacje bezpieczenstwa pożarowego w tym montaż certyfikowanej ślusarki przeciwpożarowej o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w tym minimum jedną osobę z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń ; posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie rozumiane jako pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w uzyskanej specjalności lub odpowiadające im uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wzór oferty na roboty budowlane;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2012 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 424-1, bud. V, Al. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej IX
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych oraz wędlin do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 6 w Rzeszowie w 2026r.
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 4 i 4A od 1.01.2026 r. do 31.12.2027 r
- Dostawa dwóch zestawów skuterów specjalistycznych, wodnych wraz z wyposażeniem
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu w ciągu dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie poprzez ustawienie barier energochłonnych stalowych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





