Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-20
Łódź: Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi do badań wraz z dzierzawą czytnika do OB
Numer ogłoszenia: 244966 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Łodzi , ul. Północna 42, 91-425 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6341270, faks 042 6341254.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz - mswia-lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi do badań wraz z dzierzawą czytnika do OB.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi do badań wraz z dzierzawą czytnika do OB - 16 pozycji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunki szczegółowe: Warunek opisany w pkt. 2 Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom tożsamym z przedmiotem zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Warunek opisany w pkt. 3 i 4 Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, oraz wszystkie dokumenty wymagane w pkt. 5 siwz. Zamawiający zastosuje formułę spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które należy dostarczyć celem potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków: a.oświadczenie o spełnianiu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 3 do specyfikacji), b.aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], c.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert] d.wykaz zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia - poparty załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że dostawy ujęte w wykazie zostały wykonane należycie. min 2 - załącznik nr 5 do SIWZ Do oferty winien być także dołączony: Zaakceptowany i wypełniony formularz umowy - załącznik Nr 4. Podpisany i wypełniony formularz oferty i cenowy - załącznik Nr 1 oraz 2. Dokumenty potwierdzające, iż oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do stosowania w placówkach służby zdrowia stosownie do zapisów Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93 poz. 896). Próbki do przetestowania do każdej pozycji oraz statyw do OB - załącznik nr 6 (formularz złożonych próbek). Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom oświadczenie zawierające wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Walory użytkowe - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-mswia-lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 91-425 Łódź, ul. Północna 42 Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Budynek Administracji, piętro I.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
- Usługa eksperta ds. oceny biznesplanów w ramach projektu własnego: "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 2023 - 2029 poprzez wsparcie rozwoju przedsiębiorczości".
- Remont systemu interkomowego w oddziałach mieszkalnych B1 oraz B3 w Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi oraz innych materiałów laboratoryjnych
- Dostawy wyrobów medycznych, akcesoriów laboratoryjnych i akcesoriów do aparatury medycznej w podziale na 34 części
- Dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi i mikroprobówek preparowanych do pobierania krwi włośniczkowej wraz z dzierżawą automatycznego czytnika do OB
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla Wielkopolskiego Ośrodka Reumatologicznego im. dr. Wiesława Romanowskiego w Śremie
- Dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi wraz z dzierżawą automatycznego czytnika do OB
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





