To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-18
Białystok: AZP/261/D/91/TIN/SWI/A22/2015 - dostawa zestawu składającego się z 2 regałów z klatkami.
Numer ogłoszenia: 244946 - 2015; data zamieszczenia: 18.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 216398 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, faks 085 7485627.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AZP/261/D/91/TIN/SWI/A22/2015 - dostawa zestawu składającego się z 2 regałów z klatkami..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu składającego się z 2 regałów z klatkami - 1 zestaw, wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem, zainstalowaniem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu Użytkownika. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SIWZ dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również: pełną i bezwarunkową gwarancję, serwis gwarancyjny, w tym wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi, tj. koszty dojazdu, koszty załatwiania wszelkich formalności celnych związanych z importem części zamiennych, przesyłek kurierskich, koszty robocizny, materiałów etc. Szczegółowy opis i wymagane warunki dotyczące gwarancji i serwisu zawierają OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (wymagania ogólne) - Załącznik Nr 2 do SIWZ oraz Załącznik nr 3 - Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego. 4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek: znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno -eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu (podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy Pzp). 5. W przypadku złożenia oferty, w której zostanie zaoferowany przedmiot zamówienia o parametrach równoważnych - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że oferta jest równoważna z opisem przedmiotu zamówienia (wg Załącznika Nr 8 do SIWZ). Wykonawca powinien wskazać (podać) dokumenty potwierdzające równoważność rozwiązań. Zamawiający korzystając ewentualnie z opinii rzeczoznawców dokona oceny zaproponowanych rozwiązań oraz zdecyduje o ich równoważności. W przypadku wątpliwości obowiązek udowodnienia równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANIMA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ANIMA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- ANIMA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowo - akcyjna, ul. Lewartowskiego 18 lok. 4, 00-169 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59229,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 72851,88
Oferta z najniższą ceną: 72851,88 / Oferta z najwyższą ceną: 72851,88
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. Waldemara Kikolskiego w Białymstoku
- Remont chodnika w m. Łapy Kołpaki w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 681 Roszki Wodźki- Łapy- Poświętne- Brańsk- Ciechanowiec w km od 8+544 do km 8+850 strona prawa
- Przygotowanie i przeprowadzenie dwóch szkoleń online dla nauczycieli akademickich UMB realizujących zajęcia z wychowania fizycznego
- "Dostawa środków kontrastowych na potrzeby Pracowni Tomografii Komputerowej"
- Modernizacja istniejących schodów terenowych na działce o nr ewid. gr. 1848/13 obręb 0011 Śródmieście w Białymstoku.
- Dostawa zestawów, odczynników i materiałów zużywalnych do badań HLA, HPA, HIT, KIR.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu jednorazowego dla Szpitala w Dębnie im. Św. Matki Teresy z Kalkuty - 2025.1
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby PCM Sp. z o.o.
- Dostawa urządzeń medycznych
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia dla Szpitala Nowowiejskiego
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Piezochirurgia, Wyroby medyczne dla pracowni żywienia, neurochirurgia
- Realizacja projektu grantowego FENX.06.01-IP.03-001/23 - Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) w zakresie dostawy sprzętu medycznego i komputerowego
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.