eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DobczyceZimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych w przejezdności na terenie Gminy i Miasta Dobczyce w sezonie zimowym 2008/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-01

Dobczyce: Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych w przejezdności na terenie Gminy i Miasta Dobczyce w sezonie zimowym 2008/2009
Numer ogłoszenia: 244865 - 2008; data zamieszczenia: 01.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Dobczyce , ul. Rynek 26, 32-410 Dobczyce, woj. małopolskie, tel. 012 3721700, fax. 012 2712993.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobczyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych w przejezdności na terenie Gminy i Miasta Dobczyce w sezonie zimowym 2008/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie pn.: Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych w przejezdności na terenie Gminy i Miasta Dobczyce w sezonie zimowym 2008/2009 Zamówienie składa się z 3 zadań. ZADANIE NR 1: drogi i ulice gminne / odśnieżanie i usuwanie śliskości/ - 26,209 km wyszczególnione w załączniku nr 10 do SIWZ Zakres prac dla zadania nr 1: 1/ utrzymanie gotowości transportu i sprzętu potrzebnego do wykonania prac objętych zakresem zimowego utrzymania, pełnienie dyżurów dyspozytorskich związanych z zimowym utrzymaniem, jak również wykonywanie czynności związanych z bieżącym utrzymaniem przejezdności poprzez usuwanie śniegu i zwalczanie śliskości na nawierzchni dróg zgodnie z przyjętym standardem, patrolowanie dróg. Posypywanie jezdni dla usunięcia śliskości: na odcinkach decydujących o ruchu - spadkach powyżej 4 %, skrzyżowań z drogami o nawierzchni bitumicznej, niebezpiecznych łukach poziomych, oraz na całej długości jezdni w przypadkach wystąpienia gołoledzi. Pozimowego oczyszczenia ulic wraz z chodnikami objętych zimowym utrzymaniem. ZADANIE NR 2: drogi dojazdowe na terenie m. Skrzynka, Stadniki, Kędzierzynka i rejon ul. Stadnickiej w Dobczycach /odśnieżanie/ - 11,898 km wyszczególnione w załączniku nr 11 do SIWZ Zakres prac dla zadania nr 2: 1/ utrzymanie gotowości transportu i sprzętu potrzebnego do wykonania prac objętych zakresem zimowego utrzymania, wykonywanie czynności związanych z bieżącym utrzymaniem przejezdności poprzez usuwanie śniegu z jezdni zgodnie z przyjętym standardem, patrolowanie dróg . ZADANIE NR 3: drogi dojazdowe i ulice na terenie m. Dobczyce - rejon ul. Dębowej, Kornatka i Brzezowa /odśnieżanie/ - 17,035 km wyszczególnione w załączniku Nr 12 do SIWZ Zakres prac dla zadania nr 3: 1/ utrzymanie gotowości transportu i sprzętu potrzebnego do wykonania prac objętych zakresem zimowego utrzymania, wykonywanie czynności związanych z bieżącym utrzymaniem przejezdności poprzez usuwanie śniegu z jezdni zgodnie z przyjętym standardem, patrolowanie dróg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót zawarty jest w SZCZEGÓŁOWEJ SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ / SST / - załącznik nr 17 do SIWZ oraz w wykazach dróg i ulic załączonych do SIWZ - załącznik nr 10, 11, 12. Standard zimowego utrzymania dróg - wg standardów podanych w załączniku Nr 14 do SIWZ. Zadanie należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ, SST obowiązującymi przepisami oraz zasadami sztuki i wiedzy inżynierskiej. Oferent - Wykonawca ma przewidzieć wszystkie niezbędne czynności mogące wystąpić przy realizacji usługi i ująć je w cenie ofertowej. Lokalizacja - Teren Gminy i Miasta Dobczyce Oględziny miejsca robót. Oględziny miejsca wykonywania usługi ; Wykonawca na własną odpowiedzialność i ryzyko, jest zobowiązany obejrzeć miejsce wykonywania usług zimowego utrzymania dróg wg. załączonych wykazów dróg gminnych dla każdego zadania z osobna i zebrać wszystkie informacje, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy na wykonanie przedmiotowej usługi . Koszty oględzin ciągów drogowych ponosi Wykonawca..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności /są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem/; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a w szczególności; aa. dla zadania nr 1 - dysponują niżej wymienionym sprzętem: - pługo - piaskarka - 2 szt; - ładowarka - - 1 szt; - samochód wywrotka - 2 szt; bb. dla zadania nr 2 i 3 z osobna - dysponują niżej wymienionym sprzętem: - ciagnik z pługiem lub samochód z pługiem od szerokości pluga 3 mb - 1 szt; cc. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia wykonał usługi podobne pod względem zakresu przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy to za ten okres - należy przedstawić minimum jedną usługę odpowiadającą rodzajem, zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia wraz dokumentami potwierdzającymi, że usługa ta została wykonana należycie; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 - Ustawy Prawo Zamówień Publicznych; e) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 - Ustawy Prawo zamówień publicznych; f) zapoznali się z warunkami przetargu 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. IX A specyfikacji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wraz z pełnomocnictwem, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany w sposób inny, niż to wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub w ewidencji działalności gospodarczej; b) Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne /załącznik nr 5/. 2. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę warunków posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: a) Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres /załącznik nr 6/; b) Wykazanie, że Oferent w okresie ostatnich trzech lat wykonał usługi podobne pod względem zakresu przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy to za ten okres - należy przedstawić minimum jedną usługę odpowiadające rodzajem, zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia wraz dokumentami potwierdzającymi, że usługa te została wykonana należycie /załącznik nr 7/. c) Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda przedłożenia w ofercie : a) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1i2, - ustawa Prawo zamówień publicznych /załącznik nr 2/; 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 - ustawa Prawo zamówień publicznych /załącznik nr 3/; 6. Oswiadczenie wykonawcy, o terminie związania z ofertą, oraz że Wykonawca zapoznał się z warunkami udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia i je przyjmuje bez zastrzeżeń - /załacznik nr 4/; 7. W przypadku wykonawców będących podmiotami zagranicznymi obowiązuje załączenie dokumentów zgodnych z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. /Dz. U Nr 87, poz. 604/ w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane. 8. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy. Zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.wszystkie podmioty występujące wspólnie muszą złożyć oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych oraz udokumentowac w ofercie ich spełnienie. Zgodnie z art. 141 ustawy, wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarna odpowiedzialność przy realizacji zamówienia. Zamawiający informuje, że jeżeli oferta wykonawców zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. B) Oprócz dokumentów wymienionych w punkcie IX A do ofert należy załączyć: 1. Wypełniony formularz oferty na załączonym do SIWZ druku- załącznik nr 1 2. Podpisany załącznik /istotne warunki postanowienia umowy/ na znak akceptacji jej zapisów przez osoby uprawnione - załącznik nr 9; 3. Deklaracja wniesienia należytego wykonania umowy - załącznik nr 16 4. Informacja oferenta o podwykonawcach - załącznik nr 18 Dokumenty wymienione w specyfikacji, oraz inne dostarczone przez Wykonawcę w ofercie, a przedstawione w formie kserokopii - niezależnie od ilości kserokopii - muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenia kserokopii należy dokonać w sposób następujący, wpisać na każdej stronie kserokopii: Za zgodność z oryginałem, pieczątka i podpis osoby poświadczającej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobczyce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Dobczyce, 32 - 410 Dobczyce, ul. Rynek 26.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy i Miasta w Dobczycach 32-410 Dobczyce Rynek 26, Sekretariat Urzędu w pokoju nr 102, do dnia 08 października 2008r do godz. 10:00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych w przejezdności na terenie Gminy i Miasta Dobczyce w sezonie zimowym 2008/2009.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1: drogi i ulice gminne / odśnieżanie i usuwanie śliskości/ - 26,209 km wyszczególnione w załączniku nr 10 do SIWZ Zakres prac dla zadania nr 1: 1/ utrzymanie gotowości transportu i sprzętu potrzebnego do wykonania prac objętych zakresem zimowego utrzymania, pełnienie dyżurów dyspozytorskich związanych z zimowym utrzymaniem, jak również wykonywanie czynności związanych z bieżącym utrzymaniem przejezdności poprzez usuwanie śniegu i zwalczanie śliskości na nawierzchni dróg zgodnie z przyjętym standardem, patrolowanie dróg. Posypywanie jezdni dla usunięcia śliskości: na odcinkach decydujących o ruchu - spadkach powyżej 4 %, skrzyżowań z drogami o nawierzchni bitumicznej, niebezpiecznych łukach poziomych, oraz na całej długości jezdni w przypadkach wystąpienia gołoledzi. Pozimowego oczyszczenia ulic wraz z chodnikami objętych zimowym utrzymaniem..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych w przejezdności na terenie Gminy i Miasta Dobczyce w sezonie zimowym 2008/2009.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 2: drogi dojazdowe na terenie m. Skrzynka, Stadniki, Kędzierzynka i rejon ul. Stadnickiej w Dobczycach /odśnieżanie/ - 11,898 km wyszczególnione w załączniku nr 11 do SIWZ Zakres prac dla zadania nr 2: 1/ utrzymanie gotowości transportu i sprzętu potrzebnego do wykonania prac objętych zakresem zimowego utrzymania, wykonywanie czynności związanych z bieżącym utrzymaniem przejezdności poprzez usuwanie śniegu z jezdni zgodnie z przyjętym standardem, patrolowanie dróg ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych w przejezdności na terenie Gminy i Miasta Dobczyce w sezonie zimowym 2008/2009.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 3: drogi dojazdowe i ulice na terenie m. Dobczyce - rejon ul. Dębowej, Kornatka i Brzezowa /odśnieżanie/ - 17,035 km wyszczególnione w załączniku Nr 12 do SIWZ Zakres prac dla zadania nr 3: 1/ utrzymanie gotowości transportu i sprzętu potrzebnego do wykonania prac objętych zakresem zimowego utrzymania, wykonywanie czynności związanych z bieżącym utrzymaniem przejezdności poprzez usuwanie śniegu z jezdni zgodnie z przyjętym standardem, patrolowanie dróg..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.