eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiewierzDostawa sprzętu informatycznego na potrzeby Nadleśnictwa Sieweirz w 2008 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-01

Siewierz: Dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby Nadleśnictwa Sieweirz w 2008 r.
Numer ogłoszenia: 244709 - 2008; data zamieszczenia: 01.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Siewierz , Łysa Góra 6, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 032 6742957, 6742958, fax. 032 6741160.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/siewierz

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby Nadleśnictwa Sieweirz w 2008 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt informatycznego na potrzeby Nadleśnictwa Siewierz w 2008r. Przedmiot zamówienia składa się z trzech zadań częściowych: 1)zadanie częściowe nr 1: komputery PC (5 szt.) wraz z oprogramowaniem, laptopy (2 szt.) ze stacją dokującą i oprogramowaniem ; monitory LCD 19 (7 szt.) 2)zadanie częściowe nr 2: Drukarki laserowe monochromatyczne (3 szt.) 3)zadanie częściowe nr 3: Drukarka termiczna (4 szt.) współpracująca z rejestratorem leśniczego z wbudowanym portem Bluetooth Szczegółowy opis zadań zawierają załączniki do SIWZ nr: 1.1 -1.3. W załącznikach tych opisano szczegółowo minimalne wymagania warunków technicznych zamawianego sprzętu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 33.19.51.00 - Monitory .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości odpowiednio: - dla zadania częściowego nr 1 : 900,00 zł. (słownie: dziewięćset złotych). - dla zadania częściowego nr 2 : nie ustala się wadium - dla zadania częściowego nr 3 : 300,00 zł (słownie: trzysta złotych) Jeżeli oferta obejmuje zadania nr 1 i nr 3 wartość wadium wynosi sumę wskazanych powyżej wartości. Szczegóły dotyczące formy wadium i sposobu jego wniesienia opisane zostały w dokumentacji SIWZ dostępnej na stronie internetowej Nadleśnictwa Siewierz.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał dostawy sprzętu informatycznego odpowiadającego swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia a ponadto ich wartość brutto wyniosła minimum 30 000 zł 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełniania w.w. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w. warunki wykonawca spełnił. 2. Nie spełnienie chociażby jednego z w.w. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku- zał. nr 2.1 - 2.3 do SIWZ, 2) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (zał. nr 3 do SIWZ); 3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi?dencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły?wem terminu składania ofert), 4) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), dotycząca: a) osób fizycznych ( współwłaścicieli spółek, właścicieli firm ), b) urzędujących członków władz osób prawnych. 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skła?dania ofert); 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 7) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zale?ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, bądź zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 8) wykaz wykonanych dostaw w wymaganym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia stosownie do postanowień SIWZ w punkcie V.1. 2). Należy dołączyć dokumenty (opinie zaświadczenia itp.), z których jasno wynika: rodzaj dostarczanego sprzętu informatycznego, rozmiar dostaw, ich wartość, termin ich realizacji oraz to, że zostały one należycie wykonane. Dokumentowanie dotyczy również dostaw wykonanych dla Nadleśnictwa Siewierz.- wg zał. nr 4 do SIWZ; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się odpowiednie przepisy rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z 19 maja 2006 r (Dz. U. Nr 87 poz. 605 ) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich możne żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl w zakładce przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Siewierz; 42-470 Siewierz; ul. Łysa Góra 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2008 godzina 13:00, miejsce: Siedziba Nadleśnictwa Siewierz, pokój nr 10; Otwarcie ofert nastąpi 13. pażdziernika 2008r o godz. 13:30 w siedzibie zamawiającego pok. nr 6 (świetlica Nadleśnictwa).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: komputery PC (5 szt.) wraz z oprogramowaniem, laptopy (2 szt.) ze stacją dokującą i oprogramowaniem ; monitory LCD 19 (7 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: komputery PC (5 szt.) wraz z oprogramowaniem, laptopy (2 szt.) ze stacją dokującą i oprogramowaniem ; monitory LCD 19 (7 szt.) Szczegółowy opis zadań zawierają załączniki do SIWZ nr: 1.1. W załącznikach tych opisano szczegółowo minimalne wymagania warunków technicznych zamawianego sprzętu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: laserowe monochromatyczne (3 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: laserowe monochromatyczne (3 szt.) Szczegółowy opis zadań zawierają załączniki do SIWZ nr: 1.2 W załącznikach tych opisano szczegółowo minimalne wymagania warunków technicznych zamawianego sprzętu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drukarka termiczna (4 szt.) współpracująca z rejestratorem leśniczego z wbudowanym portem Bluetooth.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka termiczna (4 szt.) współpracująca z rejestratorem leśniczego z wbudowanym portem Bluetooth Szczegółowy opis zadań zawierają załączniki do SIWZ nr: 1.3. W załącznikach tych opisano szczegółowo minimalne wymagania warunków technicznych zamawianego sprzętu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.