To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-19
Pruszcz Gdański: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz projektorów multimedialnych i tablicy interaktywnej na potrzeby projektu Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w Powiecie Gdańskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 244567 - 2013; data zamieszczenia: 19.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 224155 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego, ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6834999, faks 058 6834899.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz projektorów multimedialnych i tablicy interaktywnej na potrzeby projektu Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w Powiecie Gdańskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz projektorów multimedialnych i tablicy interaktywnej na potrzeby projektu Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w Powiecie Gdańskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, wg. asortymentu określonych w formularzach cenowych stanowiących załącznik nr 6A, 6B, 6C, 6D do niniejszej specyfikacji. Zakres przedmiotu zamówienia: Sprzęt zakupiony zostanie w ramach czterech zadań, zgodnie z opisem w załączniku nr 8 - specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia, tj.: Zadanie nr 1 - Zakup i dostawa 5 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem tj. (3 komputery typu ultrabook, 1 komputer typu laptop, 1 zestaw komputerowy z drukarką) na potrzeby projektu Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w Powiecie Gdańskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zadanie nr 2 - Zakup i dostawa 1 tablicy interaktywnej na potrzeby projektu Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w Powiecie Gdańskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zadanie nr 3 - Zakup i dostawa 1 urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby projektu Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w Powiecie Gdańskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zadanie nr 4 - Zakup i dostawa 3 projektorów multimedialnych na potrzeby projektu Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w Powiecie Gdańskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Formularzu cenowym (zał. nr 6A, 6B, 6C, 6D do SIWZ) oraz w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia (zał. nr 8 do SIWZ). Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia spełniały wskazane w SIWZ normy lub były wykonane przez producentów posiadających wdrożony system zarządzania jakością: Dla zadania nr 1 - zestawy komputerowe, ISO 9001:2000 lub równoważny ( zestawy komputerowe ), ISO 14 001 lub równoważny ( zestawy komputerowe ), Deklaracja zgodności CE, (drukarka), TCO 99 lub równoważny( zestawy komputerowe ), TCO 03 - norma ekologiczna dla monitorów lub równoważny ( zestawy komputerowe ), Energy Star 4.0 - normy ekologiczne dla komputerów lub równoważny Dla zadania nr 2 - tablica interaktywna,: Deklaracja zgodności CE, Dla zadania nr 3 - urządzenie wielofunkcyjne: Deklaracja zgodności CE, Dla zadania nr 4 - projektory multimedialne Deklaracja zgodności CE, Deklaracja zgodności EnergyStar lub równoważna. Wszystkie wymagalne certyfikaty, oświadczenia, świadectwa muszą być w języku polskim lub przetłumaczone na język polski przez Wykonawcę, za wyjątkiem dokumentów wymaganych w pkt. 4, które mogą być w języku angielskim. Przeglądy okresowe urządzeń, wymagane przez producenta, będą świadczone nieodpłatnie, przez okres gwarancji, od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. Zamawiający ponosi tylko koszty części, których wymiana jest wymagana podczas okresowego przeglądu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.19.52.00 - Tablice do elektronicznego kopiowania lub akcesoria 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w Powiecie Gdańskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz projektorów multimedialnych i tablicy interaktywnej na potrzeby projektu Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w Powiecie Gdańskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,zadanie nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MENTOR Zdzisław Sabat, Ul. Modra 26, 71-220 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6666,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1700,00
Oferta z najniższą ceną: 1700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2400,81
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz projektorów multimedialnych i tablicy interaktywnej na potrzeby projektu Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w Powiecie Gdańskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego-zadanie nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MENTOR Zdzisław Sabat, Ul. Modra 26, 71-220 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6829,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6015,00
Oferta z najniższą ceną: 6015,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Zakup i dostawa zarządzalnych urządzeń sieciowych
- Dostawa wraz z montażem klimatyzatorów w pomieszczeniach Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Pruszczu Gdańskim
- Rozbiórka budynku jałownika wraz z istniejącą infrastrukturą oraz uporządkowanie dz. nr 3/15, obręb Karżnica, miejscowość Rębowo, gmina Potęgowo, powiat słupski, woj. pomorskie
- Świadczenie usługi codziennego sprzątania budynku Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Pruszczu Gdańskim
- Przebudowa pasa drogowego ul. Łukasiewicza oraz budowa oświetlenia fragmentu ul. Nowowiejskiego, Dworcowej oraz doświetleń kładek K4 i K5 nad rzeką Radunia w Pruszczu Gdańskim
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania "Przebudowa drogi powiatowej nr 2248G na odcinku Trutnowy - Wocławy"
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i doposażenie Domu Kultury w Komarowie-Osadzie
- Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego i wyposażenia dla SPZOZ w Garbowie zgodnie z projektem "Poprawa dostępności i dostępu do świadczeń POZ w Garbowie" z podziałem na 3 części.
- TP.D.DI.35.25 Zakup z dostawą 170 szt. zestawów komputerowych mini PC, monitorów, klawiatur, myszy, czytników kart inteligentnych"
- Zakup sprzętu komputerowego, serwerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego"
- Dostawa sprzętu komputerowego dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach
- Dostawa infrastruktury serwerowej i sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
więcej: Tablice do elektronicznego kopiowania lub akcesoria »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.