eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice"Zakup sprzętu pomiarowego i informatycznego oraz oprogramowania" dla powiatu polkowickiego w ramach umowy dotacji z budżetu Województwa Dolnośląskiego



Ogłoszenie z dnia 2025-09-08

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
"Zakup sprzętu pomiarowego i informatycznego oraz oprogramowania"
dla powiatu polkowickiego w ramach umowy dotacji z budżetu Województwa Dolnośląskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Polkowicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647239

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: św. Sebastiana 1

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: SEKRETARIAT@POWIATPOLKOWICKI.PL

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatpolkowicki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Starostwo Powiatowe w Polkowicach

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 692 21 24 216

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: św. Sebastiana 1

1.11.4.) Miejscowość: Polkowice

1.11.5.) Kod pocztowy: 59-100

1.11.6.) Województwo: dolnośląskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.11.9.) Numer telefonu: 767461500

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: SEKRETARIAT@POWIATPOLKOWICKI.PL

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://samorzad.gov.pl/web/powiat-polkowicki

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Zakup sprzętu pomiarowego i informatycznego oraz oprogramowania"
dla powiatu polkowickiego w ramach umowy dotacji z budżetu Województwa Dolnośląskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4efa2fbb-6630-450f-86ec-5bc2a5516675

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00411811

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045083/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.15 "Zakup sprzętu pomiarowego i informatycznego oraz oprogramowania" dla powiatu polkowickiego w ramach umowy dotacji z budżetu Województwa Dolnośląskiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4efa2fbb-6630-450f-86ec-5bc2a5516675

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. 19. Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej (nie dotyczy to składania ofert wraz z załącznikami) na adres e-mail Zamawiającego podany w pkt. I niniejszej SWZ oraz adresy e-mail Wykonawców podane jako wiążące do komunikacji w toku postępowania (e-mail zwrotny lub e-mail do kontaktu określony w ofercie).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. 10. Dokumenty elektroniczne (oferta, oświadczenia oraz wszelkie dokumenty przekazywane Zamawiającemu w postępowaniu), o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. poz. 773), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
2. 11. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. poz. 773), (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
3. 13. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
5. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 20MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozp.Parl. Europej.i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27. 04.2016 r. w sprawie ochr.osób fiz. w związku z przetw. danych osob. i w sprawie swobod. przepł. takich danych oraz uchyl.dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”)informujemy, że: 1) admin. Pani/Pana danych osob. jest Starosta Polkowicki z siedzibą ul. św. Sebastiana 1, 59-100 Polkowice, 2)admin. wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adr.email:iod@powiatpolkowicki.pl bądź ul. św. Sebastiana 1, 59-100 Polkowice,3) Pani/Pana dane osob.przetwarzane będą na podst. art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związ. z przedm. postęp. udz. zamów. publ. prowadz. trybie podst. bez negocjacji,4) odbiorcami Pani/Pana danych osob. będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokument. postęp. w oparciu o art. 18 i 74 ustawy p.z.p. Panią / Pana dane udostępniane będą podm. świadczącym Administr. usługi, które dla realizacji celów są niezbędne, w tym w szczególności podmiotom świadcz. usługi inform., wsparcia technicznego i organizacyjnego, 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechow. przez okres wynikający z Rozporz. w sprawie instrukcji kanc., jedn. rzecz. wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osob. jest wymogiem ustaw. określ.w przepisach ustawy p.z.p., związanym z udziałem w postęp. o udziel. zamów. pub. 7) w odnies.do Pani/Pana danych osob. decyzje nie będą podejm.e w sposób zautomatyz., stosownie do art. 22 RODO, 8) posiada Pani/Pan: a) na podst. art. 15 RODO prawo dostępu do danych osob. Pani/Pana dot. (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administ. niewspół.dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobow. do wskazania dodat. inf. mających na celu sprecyz. żądania, w szczegól. podania nazwy lub daty postęp. o udziel. zamów.publ. lub
konkursu albo sprecyz.nazwy lub daty zakończ.postępowania o udzielenie zamówienia), b) na podstawie art. 16 RODO prawo do spros. Pani/Pana danych osob. (skorzyst. z prawa do spr. nie może skutkować zmianą wyniku postęp.o udziel. zamów.publ.ani zmianą postan. umowy w zakresie niezg. z ustawą p.z.p. oraz nie może naruszać integral. protokołu oraz jego załączn., c) na podst.art. 18 RODO prawo żądania od admin. ogran. przetwarz. danych osob. z zastrzeż. okresu trwania postęp. o udz.zamów.publ. oraz przyp. o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarz. nie ma zastos. w odniesieniu do przechow., w celu zapewn. korzystania ze środków ochr.praw. lub w celu ochrony praw innej osoby fiz. lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publ. UE lub państwa członk., d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna Pani/Pan, że przetw.danych os.
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osob., o którym mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetw.danych osob. gdyż podst.prawną przetwarz.Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, 10) przysługuje Pani/Panu prawo wnies. skargi do organu nadzor. na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osob. przez admin. Organem właściwym dla przedm. skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 2.Jednocześnie Zamaw. informuje, że Wykonawca jest zobow.wypełnić obow.
inform.przewidz. w art. 13 lub art. 14 RODO (rozporz.Parl.Europ. i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w spr.ochrony osób fiz.w związku z przetwarz.danych osob. i w sprawie swobod.przepływu takich danych oraz uchylenia dyr. 95/46/WE (ogólne rozporz.o ochr.danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) wobec osób fiz., od których dane osob. bezpośr.lub pośred. pozyskał w celu ubieg. się o udz. zamów.publi. w niniej. postęp.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DG.GN.272.6.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu pomiarowego i informatycznego oraz oprogramowania dla powiatu polkowickiego w ramach umowy dotacji z budżetu Województwa Dolnośląskiego,
w tym: część 1: Ploter.
Zakup w ramach dotacji celowej na zadanie rekultywacyjne „Zakup sprzętu pomiarowego i informatycznego oraz oprogramowania", przyznanej przez Sejmik Województwa Dolnośląskiego zgodnie z Uchwałą nr XIII/318/25 z dnia 27.03.2025 r.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak w ust. 1 obejmuje:
Część 1: Ploter:
Drukarka w ilości 1 szt. o minimalnych parametrach:
Technologia druku: termiczna atramentowa;
Typ: wielkoformatowa;
Prędkość druku: 116 stron A1 na godzinę;
Pamięć: 128 GB (wirtualna + RAM);
Dysk twardy: samoszyfrujący o pojemności 500 GB;
Rozdzielczość wydruku: 2400 x 1200 dpi;
Typ atramentów: barwnikowe i pigmentowe;
Podawanie dokumentów: podajnik arkuszy, podajnik rolek;
Wykańczanie dokumentów: automatyczna gilotyna pozioma;
Standardowe arkusze: A4, A3, A2, A1, A0;
Gramatura papieru: od 60 do 328 g/m2;
Języki drukowania: HP-GL/2, TIFF, JPEG, URF, CALS G4;
Zainstalowane porty komunikacyjne: USB, Ethernet;
Wyposażenie: głowice drukujące, wkłady atramentowe, kable zasilające, jezdna podstawa drukarki;
Przeznaczenie drukarki: Rysunki liniowe, Mapy, Ortofografie;
Gwarancja: 24 miesiące.

Parametry nie mogą być gorsze od podanych w specyfikacji.
W przypadku gdy w opisie do SWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych.
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30232140-7 - Plotery

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty na daną część Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena brutto - waga kryterium: 60 %
2) Termin dostawy – waga kryterium 40 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu pomiarowego i informatycznego oraz oprogramowania dla powiatu polkowickiego w ramach umowy dotacji z budżetu Województwa Dolnośląskiego, w tym: część 2: Komputer typu "all in one" wraz z dodatkowym monitorem (zestaw).
Zakup w ramach dotacji celowej na zadanie rekultywacyjne „Zakup sprzętu pomiarowego i informatycznego oraz oprogramowania", przyznanej przez Sejmik Województwa Dolnośląskiego zgodnie z Uchwałą nr XIII/318/25 z dnia 27.03.2025 r.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak w ust. 1 obejmuje:
Część 2: Komputer typu "all in one" wraz z dodatkowym monitorem (zestaw):
Fabrycznie nowy zestaw komputerowy typu all-in-one w ilości 1 szt. o minimalnych parametrach technicznych:
Procesor: Procesor wielordzeniowy, osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik min. 41500 punktów w Multithread rating (ocena wg rankingu https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php z dnia 31.07.2025 r.);
Pamięć RAM: 32 GB DDR5;
Dysk twardy: 512 GB SSD;
Wyświetlacz: 23,8”, 1920 x 1080 pikseli, matowy lub antyrefleksyjny;
Komunikacja: Ethernet 1 Gbps, Wifi 6, Bluetooth ;
Złącza: 1 x RJ-45, 2 x USB 3.2 gen 2 typ A, 1 x USB 3.2 gen 2 typ C, 2 x USB 3.2 gen 1 typ A, 1 x audio minijack, 2x HDMI, 1 x DisplayPort;
Dodatkowe szczegóły: wbudowane głośniki, wbudowany mikrofon, wbudowana kamera, szyfrowanie TPM 2.0, czytnik kart pamięci;
Dodatkowe wyposażenie: pełnowymiarowa klawiatura z wydzieloną klawiaturą numeryczną wraz z myszką komputerową USB – 1 szt., monitor komputerowy - 1 szt. o parametrach: przekątna ekranu 23,8”, powłoka przeciwodblaskowa lub matowa, rozdzielczość 1920 x 1080 pikseli, jasność 250 cd/m2, obsługa 16,7 mln kolorów,, złącza (HDMI oraz VGA);
Gwarancja: 36 miesięcy typu door to door, w przypadku awarii dysku twardego - pozostaje on u Zamawiającego;
Komputer musi mieć zainstalowany system operacyjny:
Oryginalny Windows 11 Pro PL 64-bit z dożywotnią licencją lub równoważny*
Parametry równoważności:
Zainstalowany system operacyjny nie wymaga aktywacji za pomocą telefonu
lub Internetu.
Pełna integracja z systemami el-Dok, Turboewid, Płatnik, Bestia, Office 2024.
Pełna obsługa ActiveX
Wszystkie w/w funkcjonalności nie mogą być realizowane z zastosowaniem
wszelkiego rodzaju emulacji i wirtualizacji Microsoft Windows 11.
Dożywotnia licencja pakietu oprogramowania biurowego typu Microsoft Office 2024 PL dla Użytkowników Domowych i Małych Firm lub równoważne.
Parametry nie mogą być gorsze od podanych w specyfikacji.
W przypadku gdy w opisie do SWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych.
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

30231300-0 - Monitory ekranowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty na daną część Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena brutto - waga kryterium: 60 %
2) Termin dostawy – waga kryterium 40 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu pomiarowego i informatycznego oraz oprogramowania dla powiatu polkowickiego w ramach umowy dotacji z budżetu Województwa Dolnośląskiego,
w tym: część 3: Zestaw komputerowy (laptop z dwoma monitorami i oprogramowaniem).
Zakup w ramach dotacji celowej na zadanie rekultywacyjne „Zakup sprzętu pomiarowego i informatycznego oraz oprogramowania", przyznanej przez Sejmik Województwa Dolnośląskiego zgodnie z Uchwałą nr XIII/318/25 z dnia 27.03.2025 r.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak w ust. 1 obejmuje:
3) Część 3: Zestaw komputerowy (laptop z dwoma monitorami i oprogramowaniem):
Fabrycznie nowy notebook w ilości 2 szt. o minimalnych wymaganiach technicznych:
Procesor: Procesor wielordzeniowy, osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik min. 24800 punktów w Multithread rating (ocena wg rankingu https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php z dnia 31.07.2025 r.);
Pamięć RAM: 32 GB DDR5;
Dysk twardy: 1000 GB SSD;
Wyświetlacz: 15,6”, 1920 x 1080 pikseli, matowy lub antyrefleksyjny;
Pamięć karty graficznej: 4 GB GDDR6;
Komunikacja: Bluetooth 5, Wi-Fi 6, Ethernet 1Gbps;
Pam
Złącza: 1x HDMI, 2 x USB 3.2 gen.1 typ A (w tym min. 1 z PowerShare), 2 x USB4 typ C z obsługą funkcji Thunderbolt, 1 x Audio mini-jack, 1 x RJ-45;
Dodatkowe szczegóły: wielodotykowy touchpad, podświetlana klawiatura z wydzieloną klawiaturą numeryczną, wbudowane głośniki, wbudowany mikrofon, wbudowana kamera Full HD, szyfrowanie TPM 2.0, czytnik kart pamięci, czytnik SmartCard, czytnik linii papilarnych;
Dodatkowe wyposażenie każdego notebooka: Mysz bezprzewodowa laserowa USB – 1 szt., dopasowana torba do notebooka z materiału odpornego na zachlapanie – 1 szt., monitor komputerowy - 2 szt. o parametrach: przekątna ekranu 23,8”, powłoka przeciwodblaskowa lub matowa, rozdzielczość 1920 x 1080 pikseli, jasność 250 cd/m2, obsługa 16,7 mln kolorów,, złącza (HDMI oraz VGA);
Gwarancja: 36 miesięcy typu door to door, w przypadku awarii dysku twardego - pozostaje on u Zamawiającego;
Komputer musi mieć zainstalowany system operacyjny: Oryginalny Windows 11 Pro PL 64-bit z dożywotnią licencją lub równoważny*
Parametry równoważności:
Zainstalowany system operacyjny nie wymaga aktywacji za pomocą telefonu
lub Internetu.
Pełna integracja z systemami el-Dok, Turboewid, Płatnik, Bestia, Office 2024.
Pełna obsługa ActiveX
Wszystkie w/w funkcjonalności nie mogą być realizowane z zastosowaniem
wszelkiego rodzaju emulacji i wirtualizacji Microsoft Windows 11.
Dożywotnia licencja pakietu oprogramowania biurowego typu Microsoft Office 2024 PL dla Użytkowników Domowych i Małych Firm lub równoważne.
Parametry nie mogą być gorsze od podanych w specyfikacji.
W przypadku gdy w opisie do SWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych.
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

30231300-0 - Monitory ekranowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty na daną część Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena brutto - waga kryterium: 60 %
2) Termin dostawy – waga kryterium 40 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu pomiarowego i informatycznego oraz oprogramowania dla powiatu polkowickiego w ramach umowy dotacji z budżetu Województwa Dolnośląskiego,
w tym: część 4: Drukarka biurkowa sieciowa.
Zakup w ramach dotacji celowej na zadanie rekultywacyjne „Zakup sprzętu pomiarowego i informatycznego oraz oprogramowania", przyznanej przez Sejmik Województwa Dolnośląskiego zgodnie z Uchwałą nr XIII/318/25 z dnia 27.03.2025 r.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak w ust. 1 obejmuje:
Część 4: Drukarka biurkowa sieciowa:
Drukarka w ilości 1 szt. o minimalnych parametrach:
Technologia druku: laserowa;
Szybkość druku A4 (str/min): 43 w czerni;
Automatyczny druk dwustronny: tak;
Złącza: USB, Ethernet;
Pojemność podajnika standardowego: 500 arkuszy;
Pojemność podajnika ręcznego: 100 arkuszy;
Wyświetlacz LCD: tak;
Pamięć zainstalowana: 512 MB;
Rozdzielczość wydruku: 1200 x 1200 dpi;
Obsługiwane języki druku: PCL6, PCL5, PDF;
Obsługa nośników o rozmiarach: A4, A5, B5, A6, 100x150mm, koperty: DL, C6, C5;
Obsługa typów nośników: koperty, folie do przezroczy, etykiety, papier zwykły, papier makulaturowy, papier z wstępnym nadrukiem;
Obciążenie miesięczne: 150000 stron;
Obsługiwane systemy operacyjne: Microsoft Windows 10 i 11;
Wyposażenie: toner startowy;
Gwarancja: 12 miesięcy.
Parametry nie mogą być gorsze od podanych w specyfikacji.
W przypadku gdy w opisie do SWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych.
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30232110-8 - Drukarki laserowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty na daną część Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena brutto - waga kryterium: 60 %
2) Termin dostawy – waga kryterium 40 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu pomiarowego i informatycznego oraz oprogramowania dla powiatu polkowickiego w ramach umowy dotacji z budżetu Województwa Dolnośląskiego,
w tym: część 5: Dyski zewnętrzne.
Zakup w ramach dotacji celowej na zadanie rekultywacyjne „Zakup sprzętu pomiarowego i informatycznego oraz oprogramowania", przyznanej przez Sejmik Województwa Dolnośląskiego zgodnie z Uchwałą nr XIII/318/25 z dnia 27.03.2025 r.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak w ust. 1 obejmuje:
Część 5: Dyski zewnętrzne:
Fabrycznie nowy dysk zewnętrzny w ilości 1 szt. o minimalnych parametrach technicznych:
Typ: SSD;
Pojemność: 8TB;
Interfejs: USB 3.2 typ C;
Prędkość interfejsu: 20 Gbit/s;
Szybkość odczytu: 1000 MB/s;
Szybkość zapisu: 1000 MB/s;
Wyposażenie: kabel USB typ A na C, dopuszczalny adapter z USB A na C z kablem USB C;
Gwarancja: 60 miesięcy

Parametry nie mogą być gorsze od podanych w specyfikacji.
W przypadku gdy w opisie do SWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych.
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30234000-8 - Nośniki do przechowywania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty na daną część Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena brutto - waga kryterium: 60 %
2) Termin dostawy – waga kryterium 40 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (warunek dla wszystkich części):
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (warunek dla wszystkich części):
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (warunek dla wszystkich części):
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej (warunek dla wszystkich części) :
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów,
w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;
2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu
Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymóg
dotyczy każdego z Wykonawców. Powyższy wymóg dotyczy także podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w
art. 118 ustawy.
3. Oświadczenia i dokumenty składane na wezwanie:
Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy, w tym również oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej lub w zakresie podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 8 i 10 – Załącznik nr 7 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

ZAMAWIAJĄCY WYMAGA ZŁOŻENIA WRAZ Z OFERTĄ NASTĘPUJĄCYCH PRZEDMIOTOWYCH ŚRODKÓW DOWODOWYCH na każdą część tj. DOKUMENTY PRODUCENTA z zaznaczonymi parametrami odpowiadającymi parametrom określonym w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy dokumentacja producenta odpowiada dla więcej niż 1 urządzenia – wykonawca zobowiązany jest to zaznaczyć i opisać. Dołączone do oferty dokumenty producenta muszą potwierdzać spełnianie przez oferowany asortyment minimalnych wymogów określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Dokumenty producenta wydane w języku obcym muszą być dostarczone wraz z ich tłumaczeniem na język polski.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeśli złożone przez Wykonawcę środki dowodowe okażą się niekompletne, Zamawiający umożliwi ich uzupełnienia w terminie 3 dni od dnia wezwania.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w tym także spółki cywilnej) składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, o którym mowa w Rozdziale X Pkt. A ust. 4 SWZ (jeżeli dotyczy);
2) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale X Pkt. A ust. 6 (jeżeli dotyczy);
3) Oświadczenie Podwykonawcy NIEBĘDĄCEGO podmiotem udostępniającym zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale X Pkt. A ust. 7 (jeżeli dotyczy);
4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,
o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
2. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-16 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę na Platformie e-Zamówienia. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na Platformie e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-16 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-10-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.