eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Korfantów › Dostawa wyposażenia Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w ramach realizacji projektu Podniesienie standardu Zespołu Szkół w Korfantowie poprzez wykonanie modernizacji tej placówki oraz jej wyposażenie - Etap II..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-14

Korfantów: Dostawa wyposażenia Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w ramach realizacji projektu Podniesienie standardu Zespołu Szkół w Korfantowie poprzez wykonanie modernizacji tej placówki oraz jej wyposażenie - Etap II..
Numer ogłoszenia: 244551 - 2011; data zamieszczenia: 14.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 233802 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Korfantów, ul. Rynek 4, 48-317 Korfantów, woj. opolskie, tel. 077 4343820 w. 44, faks 077 4343817.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w ramach realizacji projektu Podniesienie standardu Zespołu Szkół w Korfantowie poprzez wykonanie modernizacji tej placówki oraz jej wyposażenie - Etap II...

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem, montażem i ustawieniem w salach lekcyjnych budynku Gimnazjum w Korfantowie, ul. Mickiewicza wyposażenia meblowego i sprzętowego oraz pomocy naukowych do pracowni dydaktycznych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części, oznaczonych jako zadania. Zadanie nr 1 - Dostawa wyposażenia mebli modułowych do pracowni chemicznej Gimnazjum W ramach realizacji zadania Nr 1 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia materiałów ujętych w załączniku nr 1 do SIWZ - Tabela nr 1. Zadanie nr 2 - Dostawa wyposażenia mebli modułowych do pracowni fizycznej Gimnazjum W ramach realizacji zadania Nr 2 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia materiałów ujętych w załączniku nr 1 do SIWZ - Tabela nr 2. Zadanie nr 3 - Dostawa wyposażenia i mebli modułowych do pracowni językowej Gimnazjum W ramach realizacji zadania Nr 3 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia materiałów ujętych w załączniku nr 1 do SIWZ - Tabela nr 3. Zadanie nr 4 - Dostawa wyposażenia i mebli do pracowni szkolnych W ramach realizacji zadania Nr 4 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia materiałów ujętych w załączniku nr 1 do SIWZ - Tabela nr 4. Zadanie nr 5 - Dostawa pomocy naukowych do pracowni chemicznej W ramach realizacji zadania Nr 5 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia materiałów ujętych w załączniku nr 1 do SIWZ - Tabela nr 5. Zadanie nr 6 - Dostawa pomocy naukowych do pracowni biologicznej W ramach realizacji zadania Nr 6 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia materiałów ujętych w załączniku nr 1 do SIWZ - Tabela nr 6. Zadanie nr 7 - Dostawa pomocy naukowych do pracowni fizycznej W ramach realizacji zadania Nr 7 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia materiałów ujętych w załączniku nr 1 do SIWZ - Tabela nr 7. UWAGA: 1. Zamawiający informuje, że wskazane w opisie przedmiotu zamówienia: typy i symbole materiałów lub urządzeń oraz ewentualne nazwy ich producentów i zdjęcia zostały określone w celu sprecyzowania parametrów i warunków techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych niż określone przez Zamawiającego. W przypadku zastosowania innych niż podane rozwiązań, udowodnienie równoważności proponowanych rozwiązań spoczywa na Wykonawcy. Nie wykazanie materiałów lub urządzeń równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja dostarczenia materiałów i urządzeń wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia. (Należy załączyć dokument/dokumenty potwierdzające, że oferta równoważna spełnia żądane parametry). 2. Rozmiary mebli szkolnych zostały określone na podstawie normy PN-EN 1729-1:2007 - Meble - Krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych - Część 1: Wymiary funkcjonalne. 3. Podane w opisie przedmiotu zamówienia parametry są parametrami minimalnymi sprzętu. 4. Jeśli do właściwego funkcjonowania przedmiotu zamówienia wymagane są materiały eksploatacyjne, cena podawana w ofercie powinna uwzględniać wymagane materiały eksploatacyjne. Zamawiający wymaga, żeby oferowane materiały eksploatacyjne były fabrycznie nowe, oryginalne i zalecane przez producenta sprzętu. 5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie braki i wady przedmiotu zamówienia, w tym za powstałe w czasie transportu. 6. Wykonawca przekaże Zamawiającemu na dostarczone wyposażenie gwarancje producentów. Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny w dniu odbioru przedmiotu dostawy. Dokument ten winien określić warunki serwisowania gwarancyjnego, pogwarancyjnego, wykaz punktów serwisowych, okres gwarancji, terminy usunięcia stwierdzonych wad i usterek, a także wskazywać całość świadczeń gwaranta na rzecz Zamawiającego. 7. Wyposażenie określone w przedmiocie zamówienia musi spełniać określone innymi przepisami wymogi jakościowe i bezpieczeństwa. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w stosunku do jednej, kilku lub wszystkich części przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza jednak dzielenia zamówienia w ramach pojedynczej części, co będzie traktowane, jako złożenie oferty niepełnej i spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią SIWZ. 9. Wszystkie składniki wyposażenia muszą być fabrycznie nowe oraz spełniać wymagania, wynikające z odrębnych przepisów w zakresie ich stosowania w obiektach szkolnych (jeżeli dotyczy). Materiały użyte do wykonania mebli muszą posiadać świadectwa jakości, atesty dopuszczające do użytku w placówkach szkolnych oraz odpowiadać Europejskim i Polskim Normom. 10. Zamawiający wymaga załączenia do ofert zdjęć lub katalogów ze wskazaniem konkretnych oferowanych mebli oraz ich opisów technicznych. Na oferowane krzesła, stoły szkolne i tablice szkolne należy załączyć do oferty aktualne certyfikaty zgodności z odpowiednimi normami wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą wyroby. 11. Jeśli w opisach występują zdjęcia konkretnego produktu, należy je traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. Przedstawione zdjęcia, rysunki, modele i wizualizacje w niniejszej SIWZ mają jedynie charakter przykładowy i wzorcowy. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów i kolorów. 12. W przypadku gdy Wykonawca zastosuje materiały inne niż w opisie, zobowiązany jest do dołączenia do oferty próbek zaoferowanych materiałów oraz pełną paletę kolorów odpowiednią dla danego rodzaju wykończenia. Dostarczony sprzęt winien być nowy, nieużywany, bez wad i uszkodzeń. 13. W przypadku Zadań (części) nr 5,6,7, Zamawiający po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej, a przed podpisaniem umowy z Wykonawcą zastrzega sobie prawo do rezygnacji z maksymalnie 50% części składników danego zadania w przypadku, gdy wartość tego zadania przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, wynikające m.in. z wniosku o dofinansowanie projektu, w ramach którego dokonuje się zamówienia. 14. Dostawy obejmują także: rozładunek, rozstawienie, montaż i usytuowanie w salach lekcyjnych Gijmnazjum na ul. Mickiewicza. 15. Rozmieszczenie mebli i osprzętu do pracowni pozostawione jest w gestii Wykonawcy, zapewniające prawidłowe użytkowanie sprzętu. Wykonawcy przed złożeniem oferty winni zapoznać się z rzeczywistym wyglądem sal lekcyjnych, po wcześniejszym uzgodnieniu wizyty z Zamawiającym...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.15.13.00 - Meble modułowe 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.36.00 - Ławki 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego województwa Opolskiego na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa wyposażenia mebli modułowych do pracowni chemicznej Gimnazjum

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fabryka Pomocy Naukowych Sp. z o.o., ul. Słowiańska 7, 48-200 Nysa, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21707,04

  • Oferta z najniższą ceną: 21707,04 / Oferta z najwyższą ceną: 21707,04

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa wyposażenia mebli modułowych do pracowni fizycznej Gimnazjum

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fabryka Pomocy Naukowych Sp. z o.o., ,, ul. Słowiańska 7, 48-200 Nysa, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13600,11

  • Oferta z najniższą ceną: 13600,11 / Oferta z najwyższą ceną: 13600,11

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa wyposażenia i mebli modułowych do pracowni językowej Gimnazjum

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fabryka Pomocy Naukowych Sp. z o.o., ,, ul. Słowiańska 7, 48-200 Nysa, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13613,64

  • Oferta z najniższą ceną: 13613,64 / Oferta z najwyższą ceną: 13613,64

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa wyposażenia i mebli do pracowni szkolnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fabryka Pomocy Naukowych Sp. z o.o., ,, ul. Słowiańska 7, 48-200 Nysa, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47062,26

  • Oferta z najniższą ceną: 47062,26 / Oferta z najwyższą ceną: 66707,65

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa pomocy naukowych do pracowni chemicznej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MSI Multimedialne Systemy Interaktywne, ,, ul. Powstańców Śląskich 25, 45-086 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34716,00

  • Oferta z najniższą ceną: 34716,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34716,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Dostawa pomocy naukowych do pracowni fizycznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fabryka Pomocy Naukowych Sp. z o.o.,, ul. Słowiańska 7,, 48-300 Nysa, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17678,11

  • Oferta z najniższą ceną: 17678,11 / Oferta z najwyższą ceną: 18109,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Dostawa pomocy naukowych do pracowni biologicznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • UNITRON s.c. M. Góreczny, T. Robaszewski, ul. Matejki 9, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29634,39

  • Oferta z najniższą ceną: 29634,39 / Oferta z najwyższą ceną: 29634,39

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.