eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Korfantów › Dostawa wyposażenia Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w ramach realizacji projektu Podniesienie standardu Zespołu Szkół w Korfantowie poprzez wykonanie modernizacji tej placówki oraz jej wyposażenie - Etap II.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-05

Korfantów: Dostawa wyposażenia Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w ramach realizacji projektu Podniesienie standardu Zespołu Szkół w Korfantowie poprzez wykonanie modernizacji tej placówki oraz jej wyposażenie - Etap II.
Numer ogłoszenia: 233802 - 2011; data zamieszczenia: 05.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Korfantów , ul. Rynek 4, 48-317 Korfantów, woj. opolskie, tel. 077 4343820 w. 44, faks 077 4343817.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.korfantow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w ramach realizacji projektu Podniesienie standardu Zespołu Szkół w Korfantowie poprzez wykonanie modernizacji tej placówki oraz jej wyposażenie - Etap II..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem, montażem i ustawieniem w salach lekcyjnych budynku Gimnazjum w Korfantowie, ul. Mickiewicza wyposażenia meblowego i sprzętowego oraz pomocy naukowych do pracowni dydaktycznych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części, oznaczonych jako zadania. Zadanie nr 1 - Dostawa wyposażenia mebli modułowych do pracowni chemicznej Gimnazjum W ramach realizacji zadania Nr 1 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia materiałów ujętych w załączniku nr 1 do SIWZ - Tabela nr 1. Zadanie nr 2 - Dostawa wyposażenia mebli modułowych do pracowni fizycznej Gimnazjum W ramach realizacji zadania Nr 2 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia materiałów ujętych w załączniku nr 1 do SIWZ - Tabela nr 2. Zadanie nr 3 - Dostawa wyposażenia i mebli modułowych do pracowni językowej Gimnazjum W ramach realizacji zadania Nr 3 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia materiałów ujętych w załączniku nr 1 do SIWZ - Tabela nr 3. Zadanie nr 4 - Dostawa wyposażenia i mebli do pracowni szkolnych W ramach realizacji zadania Nr 4 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia materiałów ujętych w załączniku nr 1 do SIWZ - Tabela nr 4. Zadanie nr 5 - Dostawa pomocy naukowych do pracowni chemicznej W ramach realizacji zadania Nr 5 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia materiałów ujętych w załączniku nr 1 do SIWZ - Tabela nr 5. Zadanie nr 6 - Dostawa pomocy naukowych do pracowni biologicznej W ramach realizacji zadania Nr 6 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia materiałów ujętych w załączniku nr 1 do SIWZ - Tabela nr 6. Zadanie nr 7 - Dostawa pomocy naukowych do pracowni fizycznej W ramach realizacji zadania Nr 7 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia materiałów ujętych w załączniku nr 1 do SIWZ - Tabela nr 7. UWAGA: 1. Zamawiający informuje, że wskazane w opisie przedmiotu zamówienia: typy i symbole materiałów lub urządzeń oraz ewentualne nazwy ich producentów i zdjęcia zostały określone w celu sprecyzowania parametrów i warunków techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych niż określone przez Zamawiającego. W przypadku zastosowania innych niż podane rozwiązań, udowodnienie równoważności proponowanych rozwiązań spoczywa na Wykonawcy. Nie wykazanie materiałów lub urządzeń równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja dostarczenia materiałów i urządzeń wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia. (Należy załączyć dokument/dokumenty potwierdzające, że oferta równoważna spełnia żądane parametry). 2. Rozmiary mebli szkolnych zostały określone na podstawie normy PN-EN 1729-1:2007 - Meble - Krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych - Część 1: Wymiary funkcjonalne. 3. Podane w opisie przedmiotu zamówienia parametry są parametrami minimalnymi sprzętu. 4. Jeśli do właściwego funkcjonowania przedmiotu zamówienia wymagane są materiały eksploatacyjne, cena podawana w ofercie powinna uwzględniać wymagane materiały eksploatacyjne. Zamawiający wymaga, żeby oferowane materiały eksploatacyjne były fabrycznie nowe, oryginalne i zalecane przez producenta sprzętu. 5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie braki i wady przedmiotu zamówienia, w tym za powstałe w czasie transportu. 6. Wykonawca przekaże Zamawiającemu na dostarczone wyposażenie gwarancje producentów. Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny w dniu odbioru przedmiotu dostawy. Dokument ten winien określić warunki serwisowania gwarancyjnego, pogwarancyjnego, wykaz punktów serwisowych, okres gwarancji, terminy usunięcia stwierdzonych wad i usterek, a także wskazywać całość świadczeń gwaranta na rzecz Zamawiającego. 7. Wyposażenie określone w przedmiocie zamówienia musi spełniać określone innymi przepisami wymogi jakościowe i bezpieczeństwa. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w stosunku do jednej, kilku lub wszystkich części przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza jednak dzielenia zamówienia w ramach pojedynczej części, co będzie traktowane, jako złożenie oferty niepełnej i spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią SIWZ. 9. Wszystkie składniki wyposażenia muszą być fabrycznie nowe oraz spełniać wymagania, wynikające z odrębnych przepisów w zakresie ich stosowania w obiektach szkolnych (jeżeli dotyczy). Materiały użyte do wykonania mebli muszą posiadać świadectwa jakości, atesty dopuszczające do użytku w placówkach szkolnych oraz odpowiadać Europejskim i Polskim Normom. 10. Zamawiający wymaga załączenia do ofert zdjęć lub katalogów ze wskazaniem konkretnych oferowanych mebli oraz ich opisów technicznych. Na oferowane krzesła, stoły szkolne i tablice szkolne należy załączyć do oferty aktualne certyfikaty zgodności z odpowiednimi normami wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą wyroby. 11. Jeśli w opisach występują zdjęcia konkretnego produktu, należy je traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. Przedstawione zdjęcia, rysunki, modele i wizualizacje w niniejszej SIWZ mają jedynie charakter przykładowy i wzorcowy. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów i kolorów. 12. W przypadku gdy Wykonawca zastosuje materiały inne niż w opisie, zobowiązany jest do dołączenia do oferty próbek zaoferowanych materiałów oraz pełną paletę kolorów odpowiednią dla danego rodzaju wykończenia. Dostarczony sprzęt winien być nowy, nieużywany, bez wad i uszkodzeń. 13. W przypadku Zadań (części) nr 5,6,7, Zamawiający po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej, a przed podpisaniem umowy z Wykonawcą zastrzega sobie prawo do rezygnacji z maksymalnie 50% części składników danego zadania w przypadku, gdy wartość tego zadania przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, wynikające m.in. z wniosku o dofinansowanie projektu, w ramach którego dokonuje się zamówienia. 14. Dostawy obejmują także: rozładunek, rozstawienie, montaż i usytuowanie w salach lekcyjnych Gijmnazjum na ul. Mickiewicza. 15. Rozmieszczenie mebli i osprzętu do pracowni pozostawione jest w gestii Wykonawcy, zapewniające prawidłowe użytkowanie sprzętu. Wykonawcy przed złożeniem oferty winni zapoznać się z rzeczywistym wyglądem sal lekcyjnych, po wcześniejszym uzgodnieniu wizyty z Zamawiającym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 39.16.00.00-1, 39.15.13.00-8, 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.16.00.00-1, 39.11.11.00-4, 39.11.20.00-0, 39.11.36.00-3, 39.12.10.00-6, 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 26.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium w niniejszym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób dokonywania oceny ww. warunków będzie odbywał się wg zasady (spełnia/nie spełnia) na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w Dziale XI SIWZ, składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób dokonywania oceny ww. warunków będzie odbywał się wg zasady (spełnia/nie spełnia) na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w Dziale XI SIWZ, składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje zmianę umowy w przypadku: aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny, zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, zmianę terminów dostaw, w przypadku wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych i technicznych uniemożliwiających wykonanie zamówienia, lub przedłużających się terminów produkcji zamawianych materiałów, z uwagi na specyfikę ptrzedmiotu zamówienia, zmiany personelu Wykonawcy lub Zamawiającego, zmianę terminów dostaw w przypadku konieczności wykonania dodatkowych prac w zakresie dostawy, wystąpienia siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.korfantow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Korfantowie, ul. Rynek 4, 48 - 317 Korfantów, pokój nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Korfantowie, ul. Rynek 4, 48 - 317 Korfantów, pokój nr 8 - sekretariat Urzędu Miejskiego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego województwa Opolskiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wyposażenia mebli modułowych do pracowni chemicznej Gimnazjum.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia materiałów ujętych w załączniku nr 1 do SIWZ - Tabela nr 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 39.16.00.00-1, 39.15.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 26.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wyposażenia mebli modułowych do pracowni fizycznej Gimnazjum.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji zadania Nr 2 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia materiałów ujętych w załączniku nr 1 do SIWZ - Tabela nr 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 39.16.00.00-1, 39.15.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 26.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa wyposażenia i mebli modułowych do pracowni językowej Gimnazjum.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji zadania Nr 3 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia materiałów ujętych w załączniku nr 1 do SIWZ - Tabela nr 3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 39.16.00.00-1, 39.15.13.00-8, 39.16.21.10-9, 32.34.21.00-3, 32.34.24.00-6, 32.33.16.00-8, 32.33.23.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 26.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa wyposażenia i mebli do pracowni szkolnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji zadania Nr 4 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia materiałów ujętych w załączniku nr 1 do SIWZ - Tabela nr 4..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.16.00.00-1, 39.11.11.00-4, 39.11.20.00-0, 39.11.36.00-3, 39.12.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 26.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa pomocy naukowych do pracowni chemicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji zadania Nr 5 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia materiałów ujętych w załączniku nr 1 do SIWZ - Tabela nr 5..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 26.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa pomocy naukowych do pracowni biologicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji zadania Nr 5 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia materiałów ujętych w załączniku nr 1 do SIWZ - Tabela nr 5..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 26.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa pomocy naukowych do pracowni fizycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji zadania Nr 7 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia materiałów ujętych w załączniku nr 1 do SIWZ - Tabela nr 7..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 26.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.