To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-16
Łódź: Dostawa systemu holterowskiego (analizator holterowski EKG z akcesoriami, stanowisko komputerowe, rejestratory holterowskie) i kardiomonitorów dla SP ZOZ Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4 UM w Łodzi przy ulicy Spornej 36/50
Numer ogłoszenia: 244516 - 2011; data zamieszczenia: 16.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 210648 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 4 im. M. Konopnickiej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, ul. Sporna 36/50, 91-738 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 61 77 777, faks (042) 61 77 917.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu holterowskiego (analizator holterowski EKG z akcesoriami, stanowisko komputerowe, rejestratory holterowskie) i kardiomonitorów dla SP ZOZ Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4 UM w Łodzi przy ulicy Spornej 36/50.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa systemu holterowskiego (analizator holterowski EKG z akcesoriami, stanowisko komputerowe, rejestratory holterowskie) i kardiomonitorów dla SP ZOZ Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4 UM w Łodzi przy ulicy Spornej 36/50 Szacunkowa wartość zamówienia jest mniejsza od wyrażonej w złotych równowartości kwoty 125 000 euro.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii 33.19.51.00 - Monitory .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet Nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OXFORD POL Sp. z o.o., Pl.Zwycięstwa 2, Łódź, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57189,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59859,00
Oferta z najniższą ceną: 59859,00 / Oferta z najwyższą ceną: 59859,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet Nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BiaMediTek Sp. z o.o., ul. Składowa 12, Białystok, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32680,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33023,16
Oferta z najniższą ceną: 33023,16 / Oferta z najwyższą ceną: 33023,16
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont pomieszczeń w budynku D bursy Zespołu Szkół Oświatowych Województwa Łódzkiego w Sieradzu przy ul. 3 Maja 7
- "Dostawa pierwszego wyposażenia pawilonu zakwaterowania osadzonych oraz dostawa wraz z montażem zabudowy meblowej do 20 pomieszczeń administracyjnych na terenie Aresztu Śledczego w Łodzi"
- Dostawa sprzętu IT dla Muzeum Sztuki w Łodzi
- Świadczenie usług gastronomicznych w zakresie całodobowego żywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Sierakowskiego 65 w 2026 roku"
- Usługi doręczania środków pieniężnych, osobom uprawnionym do otrzymania świadczeń z pomocy społecznej oraz drukowanie dowodów ich przekazania
- Sukcesywne dostawy ryb dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego w ramach Projektu Grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23
- Zakup monitorów ergonomicznych w ramach projektu "Starostwo Powiatowe w Poddębicach stawia na pracowników" FELD.08.04-IZ.00-0097/24
- ZP.271.18.2025 "Nowa jakość i większa dostępność edukacji przedszkolnej w Gminie Pruszcz"
- Dostawa urządzeń medycznych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- "Zakup i dostawa zestawów komputerowych (23 szt.), drukarki fotograficznej (1 szt.) oraz kart pamięci (4 szt.)"
- Dostawa aparatów EKG, cykloergometru oraz holterów dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.