To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-12-15
Szczecinek: Utrzymanie porządku i czystości na terenach nieruchomości stanowiących własność Spółki oraz własność Miasta, zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwo Społecznego Sp. z o.o. ul. Cieślaka 6b w Szczecinku łącznie z transportem nieczystości na wysypisko i opłatą za składowanie
Numer ogłoszenia: 244465 - 2009; data zamieszczenia: 15.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 188343 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o, ul. W. Cieślaka 6B, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 374 12 25, faks .
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie porządku i czystości na terenach nieruchomości stanowiących własność Spółki oraz własność Miasta, zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwo Społecznego Sp. z o.o. ul. Cieślaka 6b w Szczecinku łącznie z transportem nieczystości na wysypisko i opłatą za składowanie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Utrzymanie porządku i czystości na terenach nieruchomości stanowiących własność Spółki oraz własność Miasta, zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwo Społecznego Sp. z o.o. ul. Cieślaka 6b w Szczecinku zakres usług obejmuje : - letnie i zimowe utrzymanie porządku i czystości na terenach nieruchomości stanowiących własność Spółki oraz własność Miasta, zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwo Społecznego Sp. z o.o. ul. Cieślaka 6b w Szczecinku łącznie z transportem nieczystości na wysypisko i opłatą za składowanie, - wykonywanie deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji w budynkach stanowiących własność Spółki oraz własność Miasta, zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwo Społecznego Sp. z o.o. ul. Cieślaka 6b w Szczecinku. Zestawienie powierzchni terenów ogółem wynosi - 133.564,25m2 w tym: 1) pow. biura 880,86 m2 2) tereny utwardzone 2.431,60 m2 3) powierzchnie podwórek 40.907,13 m2 4) powierzchnie chodników 10.064,40 m2 5) dojścia do budynków 3.114,82 m2 6) tereny zielone( trawniki , żywopłoty ) 72.330,24 m2 7) parkingi i drogi 3.835,20 m2 Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmiany przedmiotu zamówienia, w następujących przypadkach: - przekazanie terenu dla innego zarządcy, - oddania terenów w dzierżawę, - zmiany właściciela terenu, - przyjęcia nowych terenów w zarząd, - wyłączenia terenu w przypadku prowadzenia inwestycji, robót budowlanych, - zmiany związanej z rozbiórką budynku. Określenie zakresu prac będących przedmiotem zamówienia rozliczanych stawką ryczałtową: 1.1 utrzymanie zimowe, które obejmuje: a) zimowe utrzymanie chodników i dróg polega na usuwaniu śniegu i lodu oraz posypywaniu ich piaskiem w celu zapobiegania ich śliskości. Wykonawca zapewnia wszystkie materiały potrzebne do zwalczania śliskości zimowej, których odpowiednia ilość powinna być zgromadzona przed rozpoczęciem sezonu zimowego, b) przyjmuje się, że utrzymanie zimowe dróg ,chodników prowadzone będzie w miesiącach styczeń, luty, marzec oraz listopad i grudzień, w przypadku konieczności również w innych miesiącach, c) utrzymanie zimowe polegać będzie na zapewnieniu bezpiecznych warunków poruszania się pojazdów i pieszych po drogach i chodnikach w okresie zimy poprzez: - usuwanie świeżego opadu śniegu (opad nocny - do godz. 6:00 rano, w ciągu dnia niezwłocznie po jego powstaniu), - usuwanie gołoledzi i śliskości zimowej (powstałej w nocy - do godz. 6:00 rano, w ciągu dnia niezwłocznie po jej powstaniu), - uprzątnięcie błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z chodników i dojść do budynków minimum raz dziennie, - oczyszczenie chodników oraz dojść do budynków z piasku użytego do likwidacji śliskości. 1.2 utrzymanie letnie, które obejmuje: a) utrzymanie letnie prowadzone jest w okresie umownym od miesiąca kwietnia do miesiąca października włącznie, a w razie konieczności wynikającej z warunków atmosferycznych również w innych terminach. b) przedmiotem zamówienia w tym zakresie jest: zamiatanie w miarę potrzeb dróg, chodników,plewienie terenów zielonych z chwastów, koszenie trawy nie dopuszczając do jej przerostu powyżej 10 cm, grabienie terenów zielonych po koszeniu trawy i po obcinaniu żywopłotu z transportem na wysypisko i opłatą za składowanie,sadzenie uzupełniające żywopłotów, przycinanie żywopłotów 1 raz w roku i 4- ro krotne obcinanie odrostów, grabienie liści opadłych z drzew w okresie jesiennym z transportem na wysypisko i opłatą za składowanie. c) dowóz piasku do piaskownic i jego wymiana ( przed sezonem letnim ) około 15 piaskownic. 1.3 utrzymanie letnie i zimowe, które obejmuje: a) sprzątanie posesji, placów przy pojemnikach na śmieci łącznie ze zgromadzonym sprzętem agd., mebli, itp. oraz wsypów piwnicznych łącznie z transportem nieczystości na wysypisko i opłatą za składowanie, b) sprzątanie korytarzy piwnicznych, strychów, bram wjazdowych i innych części wspólnych budynków łącznie z wywozem nieczystości na wysypisko (sprzątanie nie obejmuje kl. schodowych), c) opróżnianie, sprzątanie pustostanów oraz lokali po eksmisji, z piwnicami oraz przynależnymi pomieszczeniami, łącznie z transportem do miejsca wskazanego przez ABiN (załadunek, przewóz, rozładunek), d) przekwaterowania najemców ze względu na zły stan techniczny budynków/ lokali z piwnicami oraz przynależnymi pomieszczeniami łącznie z transportem do miejsca wskazanego przez ABiN (załadunek, przewóz, rozładunek), e) dbanie o czystość i estetykę tablic informacyjnych znajdujących się na klatce schodowej /mycie/, f) utrzymanie porządku i czystości obiektów biurowych Spółki wraz z zapleczem socjalno-bytowym i w. c - codziennie (tj. od poniedziałku do piątku), mycie okien wg. potrzeb (minimum 2 razy w roku) oraz zapewnienie środków czystości (m.in. papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, płyn do mycia naczyń, kostka wc.). Cieślaka 6b : biura - 711,34m2, trawniki - 1.892,30m2, powierzchnie utwardzone - 1.693m2, Kard. St. Wyszyńskiego 72 : biura - 169,52m2,powierzchnie utwardzone - 738,60m2. 1.4 wykonywanie deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji, które obejmuje: a) wykonywanie deratyzacji w budynkach ( około 146 nieruchomości ) , b) zmywanie i dezynfekcja korytarzy piwnicznych po niedrożnej (zapchanej) kanalizacji, c) dezynfekcję ubikacji podwórzowych ( 2 szt. ) , d) opróżnianie, sprzątnie oraz dezynfekcję lokali mieszkalnych wraz z przynależną piwnicą po zmarłych lokatorach, łącznie z transportem do miejsca wskazanego przez ABiN (załadunek, przewóz, rozładunek), e) zwalczanie owadów latających - gniazda os, szerszeni. 1.4.1 Termin wykonywania deratyzacji dwa razy w roku: termin wiosenny od dnia 20 marca do dnia 31 marca, termin jesienny od dnia 20 października do dnia 31 października. Termin wykonywania dezynsekcji i dezynfekcji ustalany każdorazowo z ABiN w przypadku zaistnienia potrzeby. 1.4.2 Wykonawca oświadcza, że deratyzację, dezynsekcję i dezynfekcję będzie wykonywał przy użyciu środków dopuszczonych do użytkowania na terenie RP. 1.4.3 Wykonawca oświadcza, że środki deratyzacyjne, dezynsekcyjne, dezynfekcyjne nie są szkodliwe dla ludzi, zwierząt domowych, produktów oraz powierzchni, na których będzie przeprowadzana deratyzacja, dezynsekcja i dezynfekcja. 1.4.4 Każda przeprowadzona deratyzacja na nieruchomości zostanie potwierdzona protokołem. Protokół ma zawierać, co najmniej następujące informacje: datę przeprowadzenia deratyzacji, wskazanie miejsc, w których deratyzacja została przeprowadzona, stwierdzenie, że deratyzacja została przeprowadzona prawidłowo, nazwy środków, które zostały użyte do deratyzacji, podpisy przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego (ABiN). Administracja Budynków i Nieruchomości dokona wyrywkowej kontroli wykonanej deratyzacji. 1.4.5 Wykonawca zobowiązany jest do wyłożenie trutek, w szczególności w narożnikach pomieszczeń i wzdłuż ścian oraz na ścieżkach przemieszczania się gryzoni i w miejscach ich żerowania w ilości tacka (75-80g) na 4-5mb ścieżki. 1.4.6 Wykonawca zobowiązany jest w terminie uzgodnionym z ABiN do posprzątania tacek. 1.4.7 Wykonawca oświadcza, że osoby, które będą wykonywały deratyzację, dezynsekcję, dezynfekcję posiadają odpowiednie kwalifikacje i będą przestrzegały zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych obowiązujących u Zamawiającego. 2. W przedmiocie zamówienia są również roboty nie objęte ryczałtem takie jak np. oczyszczanie terenu z resztek gruzu, śmieci łącznie z wywiezieniem zanieczyszczeń na wysypisko (nie dotyczy rozbiórek), zlecane każdorazowo wg. potrzeb przez Zamawiającego . 3. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia przy użyciu własnego sprzętu i urządzeń oraz własnych materiałów, środkówczystości, środków deratyzacyjnych, dezynsekcyjnych i dezynfekcyjnych. 4. Szczegółowy wykaz terenów do utrzymania porządku i czystości stanowią załączniki Nr 1, Nr 2, Nr 3, Nr 4, stanowiące integralną część SIWZ. 5. Szczegółowy wykaz budynków objętych deratyzacją, dezynsekcją i dezynfekcją stanowią załączniki Nr 5, Nr 6, stanowiące integralną część SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.67.00.00 - Usługi w zakresie dezynfekcji oraz tępienia szkodników na obszarach miejskich lub wiejskich .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 795073 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.A.B. FIRMA ADMINISTRACYJNO-BUDOWLANA ROBERT KOWALEWSKI
- F A B Firma Administracyjno - Budowlana Robert Kowalewski, ul. Piłsudskiego 27B/2, 78-400 Szczecinek, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: ryczałt za1m2 pow.-0,248zł; wartość r-g - 27,60zł
- Oferta z najniższą ceną: ryczałt za1m2 pow.-0,248zł; wartość r-g - 27,60zł oferta z najwyższą ceną: ryczałt za1m2 pow.-0,248zł; wartość r-g - 27,60zł
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINKA
- DOSTAWA - ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, CHEMII GOSPODARCZEJ I ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH II
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Szczecinku i jednostek organizacyjnych Powiatu Szczecineckiego.
- Dostawa wyrobów jednorazowych
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026 z podziałem na dwie części (urządzenia elektryczne)
więcej: przetargi w Szczecinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2025/2026 w Gminie Turawa z podziałem na 6 części
- Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie gminy Żyraków w sezonie zimowym 2025/2026
- Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków oraz terenów otaczających nieruchomości komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM Spółka z o. o.
- Zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników na terenie Miasta i Gminy Lidzbark w sezonie zimowym 2025/2026
- Zwalczanie śliskości na drogach gminnych w sezonie 2025 - 2026
- Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Łomża w sezonie 2025 - 2026
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





