eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstantynów Łódzki › Menadżer projektu Miejska sieć szerokopasmowego dostępu do Internetu w Konstantynowie Łódzkim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-13

Konstantynów Łódzki: Menadżer projektu Miejska sieć szerokopasmowego dostępu do Internetu w Konstantynowie Łódzkim
Numer ogłoszenia: 244411 - 2011; data zamieszczenia: 13.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 196435 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Zgierska 2, 95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 2111173, faks 042 2111168.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Menadżer projektu Miejska sieć szerokopasmowego dostępu do Internetu w Konstantynowie Łódzkim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: świadczenie usług polegających na zarządzaniu oraz promocji podprojektu pn: Miejska sieć szerokopasmowego dostępu do Internetu w Konstantynowie Łódzkim realizowanego w ramach projektu Metropolitalna sieć szerokopasmowego dostępu do Internetu, w tym: w zakresie zarządzania podprojektem: 1. nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji projektu zgodnie z harmonogramem i budżetem; 2. nadzór nad bieżącą dokumentacją i zarządzaniem budżetem projektu; 3. zapewnienia, aby zakres podprojektu, był zgodny z zakresem rzeczowym, określonym w zbiorczym studium wykonalności w zakresie dotyczącym Zamawiającego; 4. dołożenia wszelkich starań, by podprojekt został zrealizowany zgodnie z harmonogramem oraz zgodnie z zaleceniami wydanymi przez Instytucję Zarządzającą i innymi wymogami dotyczącymi przygotowania i realizacji Podprojektu, które wynikają z RPO WŁ na lata 2007-2013; 5. nadzór strategiczny i operacyjny nad realizacją projektu w szczególności w zakresie cyklicznego raportowania do Instytucji Zarządzającej, osiągania zakładanych wskaźników, sposobu zawierania i realizacji umów oraz sposobu rozliczania projektu; 6. przegląd i opiniowanie dokumentacji związanej z realizacją projektu; 7. świadczenie usług doradczych związanych ze sposobem prowadzenia dokumentacji projektowej; 8. gotowość do poddania się zewnętrznemu audytowi zarządczemu oraz dostosowanie się do uwag poaudytowych w tym zakresie podczas okresu realizacji umowy, 9. świadczenie usług doradczych związanych z kontrolami projektu przez organy do tego uprawnione; 10. wsparcie w zakresie wprowadzania zmian do projektu w oparciu o obowiązujące zapisy w procedurach RPO WŁ 2007-2013, uchwałę o warunkach realizacji projektu oraz inne dokumenty związane z wdrażaniem RPO WŁ 2007-2013; 11. wsparcie merytoryczne w zakresie procedur oraz sposobu prowadzenia projektu; 12. .wsparcie merytoryczne w zakresie przeprowadzania i udzielania zamówień publicznych związanych z realizacją projektu, poprzez: - przygotowywanie projektów specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - przygotowanie projektów umów i aneksów z Wykonawcami, - uczestnictwo w procedurze wyboru Wykonawców w charakterze eksperta na wniosek Zamawiającego, 13. doradztwo w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych w ramach projektu wraz z opracowywaniem niezbędnych opinii i innych dokumentów; 14. wsparcie przy odbiorze produktów wynikających z realizacji zadań- przeprowadzanych zamówień publicznych; 15. wsparcie w zakresie prowadzenia prac związanych z monitoringiem realizowanego projektu; 16. przekazywanie Zamawiającemu wszelkich opinii, dokumentów, informacji czy analiz związanych z realizacją umowy dotyczącej projektu w wersji elektronicznej w postaci otwartej i niekodowanej; 17. reprezentowanie wraz z Kierownikiem Projektu interesów projektu w kontaktach z Instytucją Zarządzającą i innymi instytucjami lub organizacjami zaangażowanymi bezpośrednio lub pośrednio w realizację zintegrowanego projektu; 18. udzielania Zamawiającemu pisemnych odpowiedzi na zapytania w możliwie najkrótszym terminie lub w terminie określonym w tych zapytaniach oraz udzielania informacji i wyjaśnień na temat przygotowania i realizacji podprojektu, w tym także do przedkładania wymaganych dokumentów; 19. dostarczania sprawozdań kwartalnych, rocznych i końcowego w terminie 7 dni od zakończenia okresu sprawozdawczego; 20. aktualizacji harmonogramów płatności; 21. przygotowywania i przekazywania wniosków o płatności częściowe i końcową wraz z niezbędnymi załącznikami, dokumentami i opracowaniami na czas trwania projektu; 22. przygotowywania dla Zamawiającego rekomendacji w zakresie procedur i dokumentacji niezbędnej do wyboru Wykonawców podprojektu; 23. opiniowanie projektów umów dla Wykonawców podprojektu, współpracy i konsultowaniu z Zamawiającym zapisów tych umów; 24. kontrolowaniu realizowanych prac pod względem terminowości, poprawności oraz zgodności prac z zawartymi umowami z Wykonawcami podprojektu; 25. bezzwłocznym informowaniu Zamawiającego o zauważonych nieprawidłowościach i zagrożeniach w rozumieniu art. 2 pkt 7 Rozporządzenia Rady (WE) Nr 1083/2006 z uwzględnieniem Wytycznych Ministra Rozwoju Regionalnego; 26. wskazywaniu sposobów uniknięcia lub usunięcia nieprawidłowości. w zakresie promocji podprojektu: 1. zaprojektowanie plakietki informacyjnej przeznaczonej do oznaczenia składników majątkowych sfinansowanych w ramach podprojektu, zgodnie z obowiązującymi w RPO WŁ na lata 2007-2013 znakami graficznymi i logotypami; 2. zaprojektowanie i wykonanie informacji zawierającej krótki opis podprojektu wraz z informacją o finansowaniu podprojektu, w formie umożliwiającej zamieszczenie jej na stronie internetowej Zamawiającego; 3. zaprojektowanie i wykonanie prezentacji multimedialnej o podprojekcie zawierającej opis podprojektu oraz informację o współudziale UE w finansowaniu podprojektu; 4. zaprojektowanie, wykonanie i opublikowanie w prasie lokalnej artykułu informacyjnego o realizowanym przez Zamawiającego podprojekcie zawierającego informację o współudziale Unii Europejskiej w finansowaniu podprojektu; 5. zaprojektowanie, wykonanie i zainstalowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego pamiątkowej tabliczki informacyjnej z przejrzystą i czytelną informacją o współudziale Unii Europejskiej w finansowaniu podprojektu. W celu właściwej realizacji projektu wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w spotkaniach roboczych w siedzibie Zamawiającego w terminach uzależnionych od potrzeb, lecz nie częściej niż 2 razy w tygodniu i nie rzadziej niż 1 raz na dwa tygodnie. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może zwolnic czasowo wykonawcę z tego obowiązku bądź zażądać częstszych wizyt, o czym poinformuje pisemnie wykonawcę. Koszt dojazdu i ewentualnego zakwaterowania pokrywa Wykonawca..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie jest realizowane w ramach podprojektu pn: Miejska sieć szerokopasmowego dostępu do Internetu w Konstantynowie Łódzkim (zwanego dalej podprojektem) realizowanego w ramach projektu Metropolitalna sieć szerokopasmowego dostępu do Internetu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 (Oś Priorytetowa IV Społeczeństwo Informacyjne - działanie IV. 1 Infrast.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EF Consultancy Sp. z o. o., Wódka ul. Pszeniczna 19, 92-701 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25207,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6027,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6027,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60270,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.