eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno Odrzańskie › REMONTY KAPITALNE DRÓG POWIATOWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-27

POZYCJA 24428

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Krosno Odrzańskie: REMONTY KAPITALNE DRÓG POWIATOWYCH: NR 1149F NA ODCINKU DYCHÓW - BOBROWICE ORAZ 2619F ULICA PIASTOWSKA W GUBINIE Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Powiatowych, do kontaktów: Monika Szafraniec, Piotr Petryk, ul. Obrońców Stalingradu 43, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 3836098, fax 068 3836098, e-mail: zdpkrosnoo@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pow.krosno-odrz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONTY KAPITALNE DRÓG POWIATOWYCH: NR 1149F NA ODCINKU DYCHÓW - BOBROWICE ORAZ 2619F ULICA PIASTOWSKA W GUBINIE. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: DROGA POWIATOWA NR 1149F NA ODCINKU DYCHÓW - BOBROWICE ORAZ DROGA POWIATOWA NR 2619F - ULICA PIASTOWSKA W GUBINIE. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont kapitalny dróg powiatowych: nr 1149F na odcinku Dychów - Bobrowice oraz nr 2619F ulica Piastowska w miejscowości Gubin. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania: Zadanie nr 1 Odnowa dywanikowa drogi powiatowej nr 1149F na odcinku Dychów - Bobrowice w km 4+515 - 5+375, o długości 0,86 km. Zadanie nr 2 Remont kapitalny drogi powiatowej nr 2619F - ulica Piastowska w Gubinie w km 0+720 - 1+260, o długości 0,54 km. Zakres robót obejmuje: ZADANIE NR 1 (droga powiatowa nr 1149F Dychów - Bobrowice) I. ROBOTY NAWIERZCHNIOWE 1. Ręczne czyszczenie nawierzchni bitumicznej - 1 093,0 m2 2. Skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową 55 m2 + 3 010 m2 - 3 065,0 m2 3. Ręczne profilowanie istniejącej nawierzchni masą mineralno - asfaltową(zaniżenia nawierzchni oraz zjazdy) (42m2 + 45m2) x 0,1 t/m2 - 8 t 4. Regulacja pionowa kratek ściekowych ulicznych - 2 szt. 5. Regulacja pionowa włazów kanałowych - 1 szt. 6. Mechaniczne profilowanie nawierzchni masą mineralno- asfaltową 3 010 m2 x 0,05 t/m2 - 150 t 7. Wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno- asfaltowej o grubości 3 cm (3 010 m2 + 55 m2)- 3 065,0 m2 ZADANIE NR 2 (ulica Piastowska w Gubinie) I. CHODNIK 1. Ręczna rozbiórka chodnika z płytek betonowych - 414,60 m2 2. Ręczna rozbiórka chodnika z płytek betonowych 50x50x7 - 355,50 m2 3. Ręczna rozbiórka chodnika z płyt kamiennych o grubości 7cm - 44,50 m2 4. Ręczna rozbiórka krawężników betonowych o wymiarach 15x30 - 20,0 mb 5. Ręczna rozbiórka krawężników kamiennych o wymiarach 20x25 - 621,70 mb 6. Wywóz płyt kamiennych pochodzących z rozbiórki samochodami samowyładowczymi na odległość do 3 km (Obwód Drogowy Gubin)- 3,12 m3 7. Wywóz materiałów betonowych pochodzących z rozbiórki samochodami samowyładowczymi(płytki betonowe, krawężniki betonowe) - 46,52 m3 8. Regulacja pionowa studni telekomunikacyjnych - 11szt. 9. Regulacja pionowa zaworów wodnych - 5 szt. 10. Rowki pod krawężniki kamienne o wymiarach 30x30, w gruncie kat. I-II - 621,7 mb 11. Ustawienie krawężników kamiennych pochodzacych z rozbiórki o wymiarach 20x25 na podsypce cementowo -piaskowej - 621,7 mb 12. Rowki pod krawężniki betonowe o wymiarach 15x30 , w gruncie kat. I-II - 20,0 mb 13. Ławy betonowe z oporem pod krawężniki betonowe (0,0575 m3/mb x 20 mb)- 1,15 m3 14. Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 na podsypce cementowo - piaskowej - 20,0 mb 15. Wykonanie nawierzchni z prefabrykatów betonowych o grubości 6cm, na podsypce piaskowej- 814,6 m2 II. ZJAZDY 1. Ręczne rozebranie nawierzchni na zjazdach z kostki kamiennej na podsypce piaskowej przy wysokości kostki średnio 8 cm - 33,80 m2 2. Ręczne rozebranie nawierzchni na zjazdach z mieszanek mineralno-asfaltowych grubości 3cm - 14,0 m2 3. Ręczne rozebranie nawierzchni na zjeździe z betonowej kostki brukowej (polbruk) - 15,2 m2 4. Ręczne rozebranie nawierzchni na zjazdach z płytek betonowych o wymiarach 50x50x7 - 4,5m2 5. Wywóz kostki kamiennej oraz betonowej kostki brukowej pochodzacych z rozbiórki samochodami samowyładowczymi na odległość do 3 km - 3,92 m3 6. Wywóz materiałów pochodzacych z rozbiórki samochodami samowyładowczymi(płytki betonowe + masa mineralno - asfaltowa)- 0,74 m3 6. Mechaniczne wykonanie koryta na zjazdach w gruncie kat. I-IV na głębokość do 20 cm - 52,30 m2 7. Roboty ziemne wykonane koparkami z transportem urobku na odl. do 4,5 km samochodami samowyładowczymi po drogach utwardzonych (urobek z koryta - 92,62 m2 x 0,2 m2)- 10,46 m3 8. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego na zjazdach gr. 15 cm - 52,3 m2 9. Wykonanie nawierzchni na zjazdach z prefabrykatów betonowych gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej - 52,3 m2 III. NAWIERZCHNIA 1. Mechaniczne rozebranie nawierzchni bitumicznej grubości 3cm(wykonanie wcięcia)- 151,8 m2 2. Ręczne czyszczenie nawierzchni bitumicznej 560 m x 0,8 m - 448,0 m2 3. Skropienie nawierzchni emulsją asfaltową 3 910,7 m2 + 201,9 m2 - 4 112,6 m2 4. Ręczne profilowanie istniejącej nawierzchni masą mineralno- asfaltową - 15 t 5. Mechaniczne profilowanie nawierzchni masą mineralno- asfaltową 3 910,7m2 x 0,04 t/m2 - 156,42 t 6. Wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno asfaltowej grubości 3cm - 4 112,6 m2 7. Regulacja pionowa włazów kanałowych - 6 szt. 8. Regulacja pionowa zaworów wodnych - 61 szt. 9. Regulacja pionowa kratek ściekowych ulicznych - 15 szt. UWAGI DOTYCZĄCE ZADANIA NR 2: 1. Materiały betonowe, czyli płytki chodnikowe o wymiarach 35x35x5 oraz 50x50x7 w ilości 45,94 m3 i krawężniki betonowe 15x30 w ilości 0,9 m3 oraz masa mineralno - asfaltowa w ilości 0,42 m3 pochodzące z rozbiórki nawierzchni chodników i zjazdów ulicy Piastowskiej w Gubinie stanowia własność Wykonawcy. 2. Materiały kamienne, czyli płyty kamienne o grubości 7 cm w ilości 3,12 m3 i kostka kamienna o grubości średnio 8 cm w ilości 2,7 m3 oraz betonowa kostka brukowa (polbruk) w ilości 1,22 m3 pochodzące z rozbiórki nawierzchni chodników i zjazdów ulicy Piastowskiej w Gubinie należy przetransportować na teren Obwodu Drogowego w Gubinie przy ulicy Poleskiej 42 (odległość 3 km). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dokumenty wyszczególnione w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia tak jak w pkt. II.1.5 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 60

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności związanej z budową dróg kołowych. W celu potwierdzenia posiadania przedmiotowego uprawnienia do wykonywania niniejszej działalności, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia niniejszego faktu, Wykonawca zobowiązany jest podpisać załączone do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oświadczenie; 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali z należytą starannością przynajmniej 2 roboty zbliżone zakresem do robót objętych przedmiotem zamówienia, czyli związane z budową, przebudową lub remontem dróg lub ulic, o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 190.000,0 zł każda. Na potwierdzenie spełniania przedmiotowego warunku Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do przedmiotowego wykazu należy przedłożyć dokumenty, które potwierdzą, że zawarte w wykazie roboty zostały należycie wykonane - np. referencje, listy rekomendacyjne, protokoły odbioru prac itd.; 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. O zamówienie może się ubiegać Wykonawca, który dysponuje osobą posiadającą uprawnienia do realizacji zamówienia tj. kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej drogowej. Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku należy załączyć uzupełniony wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do niniejszego wykazu należy załączyć dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej drogowej oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiadaniu ważnego, wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej; 5) dysponują potencjałem technicznym, czyli narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, tj.: - Koparką lub koparko - ładowarką - 1 szt.; - Skrapiarką do bitumu - 1 szt.; - Układarką mas bitumicznych (z podgrzewaną ławą)- 1 szt.; - Zagęszczarką wibracyjną - 1 szt.; - Walcem stalowym gładkim - 1 szt.; - Walcem ogumionym - 1 szt.; - Samochodami ciężarowymi o ładowności od 5 do 15 ton - 2 szt; - Samochodami ciężarowymi o ładowności od 15 do 25 ton - 4 szt. 6) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokumentem potwierdzającym spełnienie tego warunku jest polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 7) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami; 8) spełniają wymagania określone ustawą - Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wskazanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z zasadą spełnia / nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć: 1) Formularz oferty; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 2) Oświadczenie Wykonawcy o możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; W przypadku składania oferty wspólnej ww. wykaz składają ci z Wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie warunku. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 4) Wypełnioną i podpisaną kartę gwarancyjną; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 5) Informacja o tej części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, z podaniem nazw (firm) proponowanych podwykonawców; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 6) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz kadry. 7) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 8) Formularz cenowy; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 9) Podpisany wzór umowy; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 10) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 11) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - tj. kserokopię uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej drogowej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadaniu ważnego, wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej; 12) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1 lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w określonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. Wykonawcy zagraniczni. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 10) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Przedmiotowy dokument lub dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przedmiotowy dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Oferty wspólne. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia albo reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo, z którego powinien wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy załączyć do oferty. Wszelka korespondencja między Zamawiającym a Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika ze skutkiem dla mocodawców. 6. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania przetargu) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum (list intencyjny), zawierającą co najmniej: a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia; b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy; c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena oferty 90 2. okres gwarancji 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krosno-odrz.pl. Opłata: 40 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W siedzibie Zamawiającego, płatne w kasie lub za zaliczeniem pocztowym, płatne przy odbiorze. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.05.2007, godzina 10:30, Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Obrońców Stalingradu 43, 66-600 Krosno Odrzańskie, Dział Techniczno - Ekonomiczny.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.