Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-01
Celestynów: WYKONYWANIE BANKOWEJ OBSŁUGI BUDŻETU GMINY ORAZ JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Numer ogłoszenia: 244107 - 2008; data zamieszczenia: 01.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Celestynów , ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów, woj. mazowieckie, tel. 022 7897060 w. 119; 7897060, fax. 022 7897011.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE BANKOWEJ OBSŁUGI BUDŻETU GMINY ORAZ JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu gminy Celestynów oraz jej jednostek organizacyjnych wymienionych w Załączniku Nr 4 do SIWZ. Bankowa obsługa, na ustalonych w postępowaniu warunkach, obejmować będzie również nowo powstałe w trakcie realizacji zamówienia jednostki organizacyjne gminy. Obsługa bankowa polegać będzie na: 1.1.1.otwieraniu i prowadzeniu rachunków bankowych, 1.1.2.bezpłatnej realizacji poleceń przelewów wewnętrznych między rachunkami w tym samym banku, 1.1.3.realizacji przelewów zewnętrznych do obcych banków, 1.1.4.przyjmowaniu wpłat gotówkowych, 1.1.5.dokonywaniu wypłat gotówkowych, 1.1.6.udostępnieniu systemu elektronicznej bankowości wraz z oprogramowaniem i właściwą konfiguracją oraz aktualizacją, serwisem i szkoleniem użytkowników, 1.1.7.codziennym przygotowywaniu wyciągów bankowych w formie elektronicznej i papierowej; wyciągi elektroniczne muszą być odzwierciedleniem wyciągów papierowych, 1.1.8.przenoszeniu przez bank na rachunek budżetu gminy w ostatnim dniu roku kalendarzowego środków pozostałych na rachunkach bieżących jednostek budżetowych gminy, 1.1.9.wydawaniu opinii i zaświadczeń o prowadzonych rachunkach bankowych na potrzeby Zamawiającego, 1.1.10.pobieraniu prowizji bankowych z jednego rachunku bieżącego danej jednostki - raz w miesiącu, 1.1.11.automatycznym lokowaniu wolnych środków na lokatach overnight i weekendowych, 1.1.12.przyjmowaniu innych negocjowanych każdorazowo lokat, 1.1.13.automatycznym przekazywaniu na rachunki bankowe, w dniu kapitalizacji, odsetek od zgromadzonych środków, 1.1.14.uruchamianiu kredytu w rachunku bieżącym do wysokości określonej upoważnieniem w uchwale budżetowej na każdy rok budżetowy. 1.2.Dodatkowe warunki i objaśnienia: 1.2.1.zamawiający wymaga, aby stanowiska do bankowości elektronicznej funkcjonowały z dniem obowiązywania umowy, 1.2.2.wykonawca w ramach złożonej oferty jest zobowiązany do zapewnienia kompleksowej obsługi elektronicznej w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo, zgodnie z przepisami prawa w zakresie bankowej obsługi finansowej budżetu gminy, 1.2.3.realizacji dyspozycji pieniężnych w dniu ich przyjęcia, 1.2.4.możliwość umieszczania wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych, 1.2.5.możliwość zaciągania kredytów w rachunku bieżącym, oprocentowanie kredytów w rachunku bieżącym oparte na stawce WIBOR dla 3-miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych wyliczonej jako średnia z 10 ostatnich dni poprzedzających okres obrachunkowy, marża banku wynosi 0%, zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat bankowych od zaangażowania kredytu to jest od salda nie wykorzystanej części kredytu, 1.2.6.zamawiający informuje, że wszystkie materiały dotyczące budżetu gminy są zamieszczone na stronie internetowej www.bip.celestynow.pl , 1.2.7.wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą posiadać oddział lub filię w Celestynowie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1.O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1-3 ustawy pzp i nie wykluczony na podstawie art. 24 ustawy pzp. Zamawiający uzna warunek zawarty w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp za spełniony w odniesieniu do Wykonawców posiadających uprawnienia do wykonywania czynności bankowych. 1.2.Zamawiający uzna warunek zawarty w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy pzp za spełniony w odniesieniu do Wykonawców wykazujących należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień polegających na kompleksowym prowadzeniu rachunków bankowych dla jednostek samorządu terytorialnego. 1.3.Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił. 1.4.Dysponować przez cały okres trwania umowy siedzibą oddziału lub filią banku na terenie miejscowości Celestynów lub bez dodatkowych opłat codziennie odbierać gotówkę z kasy urzędu i podległych jednostek, a także zasilać kasę Urzędu i kasy podległych jednostek..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.O zamówienie mogą ubiegać się banki, które są uprawnione do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 72, poz. 665, z późn. zm.). 1.2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp, Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: 1.2.1.aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2.2.koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 1.2.3.oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp według Załącznika Nr 2 do SIWZ, 1.2.4.oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania według Załącznika Nr 3 do SIWZ. 1.3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy następujących dokumentów: 1.3.1.wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i odbiorców. 1.3.2.wykazu oddziałów lub filii zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ. 1.4.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1.4.1.Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, 1.4.2.formularz stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ (Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania) każdy z Wykonawców podpisuje oddzielnie, 1.4.3.formularz stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ (Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp) podpisuje pełnomocnik. 1.5.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.celestynow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Obsługi Mieszkańca
Urząd Gminy Celestynów
ul. Regucka 3
05-430 Celestynów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Gmina Celestynów 05-430 Celestynów, ul. Regucka 3, I piętro, pokój 19 - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI CELESTYNÓW
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Celestynów z podziałem na części.
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Celestynów do szkół, przedszkoli i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
- ,,Przebudowa zjazdów do posesji wraz z wymianą przepustów pod zjazdami i umocnieniem rowów na ul. Poniatowskiego w Celestynowie na odcinku od ul. Kolejowej do posesji nr 13".
- Budowa sieci kanalizacyjnej w m. Pogorzel:
więcej: przetargi CELESTYNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Najem samochodu osobowego typu VAN z pełną obsługą serwisową oraz ubezpieczeniem komunikacyjnym.
- Leasing samochodu 5 osobowego
- UDZIELENIE GMINIE MIASTA GDYNI KREDYTU DŁUGOTERMONOWEGO DO KWOTY 90 000 000 PLN NA REALIZACJĘ INWESTYCJI I FINANSOWANIE WYDATKÓW NIE ZNAJDUJĄCYCH POKRYCIA W ZAPLANOWANYCH DOCHODACH.
- wykonywanie obsługi bankowej gminy Legnica i jej jednostek organizacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.