eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CelestynówWYKONYWANIE BANKOWEJ OBSŁUGI BUDŻETU GMINY ORAZ JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-01-16

Celestynów: WYKONYWANIE BANKOWEJ OBSŁUGI BUDŻETU GMINY ORAZ JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Numer ogłoszenia: 18323 - 2009; data zamieszczenia: 16.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 244107 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Celestynów, ul. Regucka 3, Celestynów, woj. mazowieckie, tel. 022 7897060 w. 119; 7897060, faks 022 7897011.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE BANKOWEJ OBSŁUGI BUDŻETU GMINY ORAZ JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.5. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu gminy Celestynów oraz jej jednostek organizacyjnych wymienionych w Załączniku Nr 4 do SIWZ. Bankowa obsługa, na ustalonych w postępowaniu warunkach, obejmować będzie również nowo powstałe w trakcie realizacji zamówienia jednostki organizacyjne gminy. Obsługa bankowa polegać będzie na: 1.5.1. otwieraniu i prowadzeniu rachunków bankowych, 1.5.2. bezpłatnej realizacji poleceń przelewów wewnętrznych między rachunkami w tym samym banku, 1.5.3. realizacji przelewów zewnętrznych do obcych banków, 1.5.4. przyjmowaniu wpłat gotówkowych, 1.5.5. dokonywaniu wypłat gotówkowych, 1.5.6. udostępnieniu systemu elektronicznej bankowości wraz z oprogramowaniem i właściwą konfiguracją oraz aktualizacją, serwisem i szkoleniem użytkowników, 1.5.7. codziennym przygotowywaniu wyciągów bankowych w formie elektronicznej i papierowej; wyciągi elektroniczne muszą być odzwierciedleniem wyciągów papierowych, 1.5.8. przenoszeniu przez bank na rachunek budżetu gminy w ostatnim dniu roku kalendarzowego środków pozostałych na rachunkach bieżących jednostek budżetowych gminy, 1.5.9. wydawaniu opinii i zaświadczeń o prowadzonych rachunkach bankowych na potrzeby Zamawiającego, 1.5.10. pobieraniu prowizji bankowych z jednego rachunku bieżącego danej jednostki - raz w miesiącu, 1.5.11. automatycznym lokowaniu wolnych środków na lokatach overnight i weekendowych, 1.5.12. przyjmowaniu innych negocjowanych każdorazowo lokat, 1.5.13. automatycznym przekazywaniu na rachunki bankowe, w dniu kapitalizacji, odsetek od zgromadzonych środków, 1.5.14. uruchamianiu kredytu w rachunku bieżącym do wysokości określonej upoważnieniem w uchwale budżetowej na każdy rok budżetowy. 1.6. Dodatkowe warunki i objaśnienia: 1.6.1. zamawiający wymaga, aby stanowiska do bankowości elektronicznej funkcjonowały z dniem obowiązywania umowy, 1.6.2. wykonawca w ramach złożonej oferty jest zobowiązany do zapewnienia kompleksowej obsługi elektronicznej w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo, zgodnie z przepisami prawa w zakresie bankowej obsługi finansowej budżetu gminy, 1.6.3. realizacji dyspozycji pieniężnych w dniu ich przyjęcia, 1.6.4. możliwość umieszczania wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych, 1.6.5. możliwość zaciągania kredytów w rachunku bieżącym, oprocentowanie kredytów w rachunku bieżącym oparte na stawce WIBOR S 1M, marża banku wynosi 0% 1.6.6. zamawiający informuje, że wszystkie materiały dotyczące budżetu gminy są zamieszczone na stronie internetowej www.bip.celestynow.pl , 1.6.7. wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą posiadać oddział lub filię w Celestynowie lub utworzyć powyższe w terminie nie dłuższym niż 30 dni od daty podpisania umowy bankowej z zamawiającym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 50000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy, ul.Kołłątaja 1 B, 05-400 Otwock, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 45000
  • Oferta z najniższą ceną: 45000 oferta z najwyższą ceną: 0
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.