eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żnin › Dostawa ambulansu ratunkowego typu C z wyposażeniem medycznym. Nr postępowania PCZ/II-ZP/19/2009.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-17

Żnin: Dostawa ambulansu ratunkowego typu C z wyposażeniem medycznym. Nr postępowania PCZ/II-ZP/19/2009.
Numer ogłoszenia: 243962 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pałuckie Centrum Zdrowia NZOZ Sp. z o.o. , ul. Szpitalna 30, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3031341 w. 181, faks 052 3031344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczznin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ambulansu ratunkowego typu C z wyposażeniem medycznym. Nr postępowania PCZ/II-ZP/19/2009..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ambulansu ratunkowego typu C z wyposażeniem medycznym dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. NZOZ w Żninie. Wymagania techniczne ambulansu ratunkowego z wyposażeniem medycznym: - ma być zgodny z wymaganiami określonymi w przepisach dotyczących warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. - Dz. U. z 2003 r. Nr 32 poz. 262), - ma odpowiadać wymaganiom określonym w Polskiej Normie PN-EN 1789 i PN-EN 1865 w zakresie odpowiednim do przedmiotu prowadzonego postępowania, a nie określonym w sposób odmienny w niniejszych wymaganiach, - sprzęt medyczny stanowiący wyposażenie ambulansu musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 90 poz. 896 z późn. zm.), - ma spełniać wymagania dodatkowe, określone w Formularzu - Wymagania techniczne ambulansu (Załącznik Nr 1 do specyfikacji)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.10 - Pojazdy ratownicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawców złożenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie odbywać się wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń, złożonych wraz z ofertami przez Wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 uPzp (Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych) - załączyć do oferty; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające prawo Wykonawcy do występowania w obrocie gospodarczym oraz wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 6 m.-cy przed upływem terminu składania ofert - załączyć do oferty; c) oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - załączyć do oferty; d) wykaz wykonanych dostaw (tożsamych z przedmiotem zamówienia, minimum trzy dostawy w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia), z podaniem dat wykonania, wartością oraz dokumentami potwierdzającymi (referencje), że dostawy zostały wykonane należycie (dokładny adres i nr telefonu zamawiających) - załączyć do oferty; e) opis i fotografie ambulansu oraz oferowanego sprzętu medycznego (np. foldery, zawierające wszystkie wymagane informacje wynikające z opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ); f) certyfikaty CE, deklaracje zgodności dotyczące oferowanego sprzętu medycznego stanowiącego wyposażenie medyczne ambulansu - załączyć do oferty. Uwaga ! Świadectwo homologacji pojazdu ratunkowego będzie wymagane wraz z dostawą ambulansu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pczznin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komórka d/s zamówień publicznych - Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o. o. NZOZ w Żninie - ul. Szpitalna 30, 88-400 Żnin..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat - Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o. o. NZOZ w Żninie - ul. Szpitalna 30, 88-400 Żnin..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. Priorytet XII Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia. Działanie 12.1. Rozwój systemu ratownictwa medycznego, na realizację projektu pt. Poprawa skuteczności udzielania pomocy Zespołów Ratownictwa Medycznego poprzez wymianę ambulansu wraz z wyposażeniem dla Pałuckiego Centrum Zdrowia..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.