eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rabka-ZdrójUsługi żywieniowe dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowego w Rabce-Zdroju

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-07

Rabka-Zdrój: Usługi żywieniowe dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowego w Rabce-Zdroju
Numer ogłoszenia: 243809 - 2010; data zamieszczenia: 07.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 219705 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląskie Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowe im. dr. Adama Szebesty, ul. Dietla 5, 34-700 Rabka-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 018 2677469, faks 018 2677469.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi żywieniowe dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowego w Rabce-Zdroju.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Usługi żywieniowe dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowego w Rabce-Zdroju. Wspólny Słownik Zamówień: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków Usługi żywieniowe dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowego w Rabce-Zdroju: całodzienne wyżywienie pacjentów w wieku od 3 do 18 lat (dzieci), pacjentów dorosłych i opiekunów pacjentów, przygotowywanie posiłków regeneracyjnych dla pracowników Zamawiającego, wykonywane w pomieszczeniach Zamawiającego udostępnionych Wykonawcy z wyposażeniem kuchennym na podstawie umowy najmu i dzierżawy wraz z obowiązkiem przejęcia na zasadach art. 231 Kodeksu pracy 15 byłych pracowników Zamawiającego (zatrudnianych przez aktualnego wykonawcę). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 1.3. Miejsce realizacji: Śląskie Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowe im. dr. Adama Szebesty w Rabce-Zdroju. 1.4. Kompleksowe żywienie pacjentów obejmuje: a) Sporządzanie posiłków w ilościach wynikających z dziennych stanów pacjentów b) Wydawanie posiłków na stołówkach. c) Szacunkowa wielkość zamówienia wynosi 40 500 osobodni i obejmuje: całodzienne wyżywienie pacjentów w wieku od 3 do 18 lat (dzieci), pacjentów dorosłych i opiekunów pacjentów. W zakresie wyżywienia dzieci w wieku od 3 do 18 lat - Wykonawca będzie wydawał 5 posiłków, natomiast w zakresie żywienia osób dorosłych - Wykonawca będzie wydawał 3 posiłki z zachowaniem postanowień punktu 5.1.1) i 5.1.2) oraz zastrzeżeniem postanowień punktu 3.4.d. d) Realizacja zamówienia w zakresie wyżywienia pacjentów dorosłych (w ramach ilości osobodni określonej w punktu 3.4.c) uzależniona jest od zawarcia przez Zamawiającego umowy o udzielanie świadczeń z zakresu uzdrowiskowego oraz rehabilitacyjnego leczenia dorosłych z Narodowym Funduszem Zdrowia. 1.5. Posiłki regeneracyjne dla pracowników Zamawiającego: 500 sztuk. 2. Wyżywienie uczestników kolonii, zielonych szkół, innych grup zorganizowanych lub innych osób wg osobnego rozliczenia, które opisano w § 3 ust. 9 wzoru umowy (załącznika nr 4 do SIWZ). 3. Obligatoryjna wartość surowców użytych do sporządzania posiłków dla jednego pacjenta w ciągu jednego dnia ma być nie mniejsza niż równowartość 45% stawki jednego osobodnia liczonej według jej wartości netto. 3.1. Podstawą do sporządzania posiłków dla pacjentów będą: 1) Wykaz dziennych wartości odżywczych racji pokarmowych dla pacjentów w wieku do 6 lat wynosi 2 000 kalorii to jest, 63 g. białka, 70 g. tłuszczy, 280 g. węglowodanów. Wykaz dziennych wartości odżywczych racji pokarmowych dla pacjentów innych niż określonych w punkcie 1) wynosi 3 150 kalorii, 100 g. białka, 110 g. tłuszczy, 440 g. węglowodanów. 2) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 28.05.1996 r. w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów (Dz. U. Nr 60 poz. 279) oraz Zarządzenie Wewnętrzne nr 29 Dyrektora GORD z dnia 12 lipca 2006 r., zgodnie z którymi ciepły posiłek profilaktyczny dla jednego pracownika Działu Obsługi Gospodarczej powinien zawierać nie mniej niż 1 000 kalorii. Obligatoryjna wartość surowców użytych do sporządzania posiłków dla jednego posiłku profilaktycznego ma być nie mniejsza niż 3,00 zł. netto. 3) Diety stosowane przez Zamawiającego, za wyjątkiem diety podstawowej, będą ustalane przez lekarzy Zamawiającego działających w porozumieniu z Pełnomocnikiem ds. Żywienia Zamawiającego indywidualnie dla każdego pacjenta. Do diet stosowanych przez Zamawiającego, za wyjątkiem diety podstawowej, Zamawiający może wymagać dodatku wody mineralnej w wysokości ustalanej przez lekarzy Zamawiającego. Wykaz diet stosowanych przez Zamawiającego: a) Dieta podstawowa. b) Dieta lekkostrawna. c) Dieta niskokaloryczna (odchudzająca). d) Dieta cukrzycowa. e) Dieta bezglutenowa. f) Dieta niskocholesterolowa. g) Indywidualne diety wg wskazań lekarzy. 3.2. Zamawiający dopuszcza odpłatne świadczenie usług przez Wykonawcę na rzecz pracowników, gości Zamawiającego. 3.3. Zamawiający dopuszcza odpłatne świadczenie usług dla osób trzecich po uzyskaniu przez Wykonawcę pisemnej zgody Zamawiającego. 3.4. Świadczenie usług, o których mowa w ust. 5.2 i 5.3 nie może zakłócić harmonogramu żywienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania. 3.5. Wykonawca przygotowywać będzie posiłki z produktów własnych a Zamawiający będzie miał prawo kontroli czy produkty wykorzystywane przez Wykonawcę odpowiadają potrzebom żywienia Zamawiającego. Pełnomocnik Dyrektora ds. Żywienia Zamawiającego ma prawo kontroli pomieszczeń, terminów ważności produktów oraz technologii przygotowywania posiłków przez Wykonawcę. 3.6. Wszelkie posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa oraz wewnętrznymi przepisami Zamawiającego. 3.7. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu jadłospisu obowiązującego przez 7 kolejnych dni - najpóźniej na 3 dni robocze przed terminem obowiązywania jadłospisu. Jadłospis będzie podlegał kontroli ze strony Zamawiającego a Wykonawcę zobowiązuje się do przedstawienia Pełnomocnikowi Dyrektora ds. Żywienia jadłospisów zawierających poza nazwami posiłków ich wartości odżywcze określające ilość kalorii, białka, tłuszczy, węglowodanów w składnikach produktów żywnościowych. 3.8. Wykonawca w uzasadnionych przypadkach zobowiązany będzie na wniosek Zamawiającego do natychmiastowej zmiany zakwestionowanego jadłospisu. 3.9. Wykonawca wyjątkowo i tylko w uzasadnionych przypadkach będzie mógł dokonać zmian w jadłospisie pod warunkiem, że nie spowoduje to zmiany wartości odżywczej ani kalorycznej posiłku. 3.10. Przygotowane przez Wykonawcę posiłki wydawane będą na stołówkach W2, W3 oraz, jeśli zaistnieje taka konieczność, pacjentom przebywającym w izolatkach oddziałowych i na Oddziale Rehabilitacyjnym. 3.11. Przy wydawaniu posiłków Wykonawca zapewni obsługę kelnerską, transport posiłków z kuchni W3 na stołówkę W2 i Oddział III b, oraz, jeśli zaistnieje taka konieczność, pacjentom przebywającym w izolatkach oddziałowych i na Oddziale Rehabilitacyjnym, zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi zapewniając właściwą temperaturę posiłków przy pomocy środków transportu przystosowanych do przewozu posiłków. Wykonawca zobowiązuje się wydzielić na stołówkach oznakowane stoliki, do których będą donoszone diety dla pacjentów, natomiast Zamawiający przyjmuje na siebie obowiązek pisemnego przygotowania list z wykazem pacjentów podlegających określonej diecie. Na podstawie raportów dziennych sporządzanych przez Pielęgniarki Oddziałowe Zamawiającego listy z wykazem pacjentów przygotowywał będzie Pełnomocnik ds. Żywienia, w co najmniej dwóch kopiach, jednej dla Wykonawcy i jednej Zamawiającego. 3.12. Zamawianie posiłków odbywać się będzie na podstawie pisemnych zleceń wystawianych przez Zamawiającego, gdzie podany będzie oddział, rodzaj posiłku, liczba pacjentów i rodzaj diet. Zlecenia będą składane Wykonawcy do godziny 1200 dnia poprzedniego. W pojedynczych przypadkach (w sytuacji podyktowanej stanem chorobowym pacjenta) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zamówienia do godziny 800 dnia, w którym obowiązuje dieta. 3.13. Harmonogram wydawania posiłków dla dzieci: Śniadanie - 7:30, drugie śniadanie - 10:00, obiad - 13:30, podwieczorek - 16:00, kolacja - 18:30, posiłek nocny - od 21:00. 3.14. Harmonogram wydawania posiłków dla dorosłych (przy założeniu 3 posiłków dziennie) Zamawiający i Wykonawca, określą w drodze aneksu do umowy spełnieniu warunku określonego w punkcie 3.4.d. 3.15. W przypadkach uzasadnionych, Pełnomocnik Zamawiającego ds. Żywienia ustali porcje zwiększone do 50% kalorii do śniadania i, lub kolacji dla pacjentów wskazanych pisemnie przez Pielęgniarki Oddziałowe Zamawiającego. Pełnomocnik Zamawiającego ds. Żywienia przekaże Wykonawcy listę osób wymagających dodatkowego żywienia nie później niż do godziny 800 dnia poprzedniego. Dodatkowe wyżywienie wliczane są w koszty śniadania i / lub kolacji oraz nie podnoszą ceny osobodnia. Porcje zwiększone o 50% kalorii do śniadania i, lub kolacji dla pacjentów mogą odnosić się tylko do 35% całkowitej ilości osobodni będącej przedmiotem zamówienia, to jest 14 175 osobodni. 1) W zależności od zapotrzebowania, Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania tzw. suchego prowiantu, w postaci kanapek, owoców, ciastek lub drożdżówek oraz soków i, lub wody mineralnej. Suchy prowiant sporządzany jest dla dzieci, które w ramach pobytu w zakładzie Zamawiającego wyjeżdżają na wycieczki. Suchy prowiant wlicza się w koszt osobodnia. 2) W ramach osobodnia, dwa razy w roku, to jest na Dzień Dziecka oraz w Dzień Świętego Mikołaja, Wykonawca przygotuje dla dzieci przebywających w tym czasie w zakładzie Zamawiającego upominki, których rodzaj i wielkość każdorazowo ustalane będą z Pełnomocnikiem Zamawiającego ds. Żywienia. 3.16. Wykonawca zapewni (z zastrzeżeniem postanowień pkt. 5.2.2) niezbędne do spożywania posiłków naczynia stołowe i sztućce oraz maszyny i urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia i na własny koszt będzie je uzupełniał. 3.17. Wykonawca zapewni we własnym zakresie odpowiednie mycie i dezynfekcję naczyń stołowych i kuchennych zgodnie z zasadami i przepisami sanitarnymi i mikrobiologicznymi określonymi w aktualnych przepisach sanitarnych z wykorzystaniem sprzętu oraz środków myjących i dezynfekujących dopuszczonych do stosowania w żywieniu szpitalnym przez PHZ i Instytut Matki i Dziecka. 3.18. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania we własnym zakresie odpadów pokonsumpcyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3.19. Do realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy Najmu i dzierżawy, której wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wykazy przeznaczonych do wynajęcia pomieszczeń kuchni, magazynów żywnościowych i pomieszczeń biurowych wraz z powierzchnią stanowią załącznik nr 8 i 9 do SIWZ. Stawka miesięcznego czynszu najmu = 6,02 zł/m2 + VAT. Miesięczny czynsz dzierżawy = 500 zł. + VAT. 3.20. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek przeprowadzania prób środowiskowych (pobierania wymazów sprzętu kuchennego i środków transportu wykorzystywanych w procesie produkcji posiłków) w terminie i zakresie odpowiadającym odpowiednim przepisom oraz przedstawienia wyników tych badań na żądanie Zamawiającego. 3.21. Wykonawca zobowiązany będzie do przejęcia na zasadach art. 231 Kodeksu pracy 15 byłych pracowników Zamawiającego, zatrudnionych przy świadczeniu usług żywieniowych przez aktualnego Wykonawcę. Informacja na temat pracowników przewidzianych do przejęcia na zasadach art. 231 Kodeksu pracy (wykaz stanowisk, wysokość i składniki wynagrodzenia, fundusz płac, niewykorzystane urlopy wypoczynkowe) stanowi załącznik nr 14 do SIWZ. Odnośnie byłych pracowników Zamawiającego w przypadku upływu okresu, na który zostanie zawarta umowa o świadczenie usług żywieniowych, jej wcześniejszego rozwiązania, wygaśnięcia, odstąpienia od umowy lub likwidacji Zamawiającego, strony będą działały zgodnie z art. 231 § 1 Kodeksu pracy. 3.22. W celu realizacji zamówienia Zamawiający udostępni Wykonawcy część niezbędnego wyposażenia kuchennego określonego w załącznikach nr 10, 11, 12 i 13 do SIWZ. Pozostałą część niezbędnego wyposażenia kuchennego, w tym: Kotły elektryczne - 5 sz., Maszyna-Wilk do mięsa -1 szt, Zmywarki - 2 szt, Chłodnia - 1 szt, Wózki kelnerskie - 2 szt, Termosy na potrawy, Regały nierdzewne - 3 szt, Maszyna wieloczynnościowa - 1 szt, Zlewozmywaki - 2 szt, Kompletne wyposażenie stołówki, Zastawa stołowa, Mieszarka planetarna - 1 szt, Środek transportu (samochód) - 1 szt., zapewnia na własny koszt wyłoniony Wykonawca. 3.23. Obecna liczba pracowników niezbędna do realizacji wyżywienia pacjentów Zamawiającego wynosi 28 osób. Średniomiesięczne koszty eksploatacji związane z obsługą Zamawiającego: odpady komunalne -714,00 zł netto, gaz - 3 796,00 zł netto, energia elektryczna - 4 447,14 zł netto, woda zimna: 1 690,04 zł netto, ścieki: 1 603,29 zł netto.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CATERMED Sp. z o. o., ul. K. Galla 25, 30-053 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 671865,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 718895,55

  • Oferta z najniższą ceną: 718895,55 / Oferta z najwyższą ceną: 718895,55

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.