Ogłoszenie z dnia 2009-07-17
Łęczyca: Szkolenie Magazynier z obsługą wózków jezdniowych z napędem silnikowym
Numer ogłoszenia: 243744 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy , ul. Sienkiewicza 31, 99-101 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. 024 7212914, faks 024 7213278.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pupleczyca.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie Magazynier z obsługą wózków jezdniowych z napędem silnikowym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla 10 osób uprawnionych do szkolenia zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łęczycy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej SIWZ mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.1. spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 -3 ustawy, 1.2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 1.3 posiadają aktualne zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych, wydane przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, 1.4. przedstawią oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w SIWZ ROZDZIAŁ VII, 1.5. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j: a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 usługi szkoleniowe dla minimum 10 osób każda. Każda z tych usług musiała zawierać blok tematyczny - kierowca operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym i obsługa urządzeń fiskalnych a także komputerowe systemy ewidencji gospodarki magazynowej, inwentaryzacja i fakturowanie. b) do prowadzenia zajęć dydaktycznych zaangażuje kadrę posiadającą odpowiednie kwalifikacje, przygotowanie pedagogiczne oraz minimum dwuletni staż zawodowy na przestrzeni ostatnich 3 lat, w prowadzeniu zajęć teoretycznych i praktycznych z zakresu tematycznego, określonego w SIWZ c) wykonają usługę szkoleniową w dostosowanych ilościowo i jakościowo pomieszczeniach, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki, zgodnie z rozporządzeniem MP i PS z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy ( Dz. U. Nr 169, poz. 1650 z późniejszymi zmianami ), d) przeprowadzą zajęcia dydaktyczne w pracowniach wyposażonych w odpowiedni sprzęt dydaktyczny i pomoce dydaktyczne, zapewnią samodzielne stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika, zapewnią samodzielne stanowisko do praktycznej nauki jazdy na wózkach a także samodzielne stanowisko do nauki na kasach fiskalnych. 1.6. zapewnią nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia, przez co należy rozumieć ustalenie opiekuna grupy, który jest do dyspozycji grupy w trakcie szkolenia i odpowiada za organizację i sprawny przebieg szkolenia, 1.7 zaangażują się w pozyskiwanie miejsc pracy dla uczestników szkolenia Magazynier jezdniowych obsługą wózków jezdniowych z napędem silnikowym. Wykonawca prześle do pracodawców informację, dotyczącą ukończenia przez osoby bezrobotne szkolenia Magazynier z obsługą wózków jezdniowych z napędem silnikowym, bądź też zorganizuje spotkania z pracodawcami poszukującymi pracowników na stanowisku gdzie można byłoby wykorzystać nabyte uprawnienia. 2. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1.2. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące postępowania o zamówienie publiczne wynikające z art. 22 ust.1-3 i art. 24 ustawy - załącznik nr 1 do formularza ofertowego. 1.3. Jeżeli oferta składana jest przez osoby inne niż osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy na podstawie postanowień zawartych w statutach, umowach lub innych aktach prawnych regulujących sprawy związane z reprezentacją Wykonawcy, w tym z możliwością zaciągania w imieniu Wykonawcy zobowiązań majątkowych, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające zakres czynności jakie w imieniu dającego pełnomocnictwo może wykonywać pełnomocnik w prowadzonym postępowaniu. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną, Wykonawcy załączą pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej spółkę. 1.4. Przepisy ustawy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 1.5. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt VII.1.4., została wybrana, Zamawiający, może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 1.6. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca załączy do oferty dokument potwierdzający, która z części zamówienia wykonana zostanie przez podwykonawcę. 1.7. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia zaświadczenie składa każdy z podmiotów występuje wspólnie. 1.8. Aktualne zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych, wydane przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. 1.9. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 1.10 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4, 5, 6, 7, 8, 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia informację składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. 1.11 Inne dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a nie wymienione w niniejszej SIWZ. VII.2. Dokumenty dostarczone w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.1. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca. 2.2 Wykaz usług szkoleniowych wskazanych w rozdziale VI 1.5 punkt a, zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania tj. przed dniem 17.07.2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (na załączniku nr 4 do formularza oferty). 2.3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 4. 2.4. Oświadczenie potwierdzające posiadanie przez kadrę dydaktyczną dwuletniego stażu zawodowego, na przestrzeni ostatnich trzech lat w prowadzeniu zajęć teoretycznych i praktycznych zawartych w zakresie tematycznym - opisu przedmiotu zamówienia. 2.5. Należy załączyć kserokopie: dyplomów, świadectw, certyfikatów kadry dydaktycznej, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2.6. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w Rozdziale VI.1.5 punkt c), d), Wykonawca załączy stosowne oświadczenia. 2.7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w Rozdziale VI.1.6.Wykonawca załączy stosowną informację w programie szkolenia (w załączniku nr 3 do formularza ofertowego). 2.8. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w Rozdziale VI.1.7 Wykonawca załączy oświadczenie, że zaangażuje się w pozyskiwanie miejsc pracy dla uczestników szkolenia w formie przesłania do pracodawców informacji, dotyczącej ukończenia przez osoby uprawnione szkolenia Magazynier z obsługą wózków jezdniowych z napędem silnikowym, bądź też zorganizuje spotkania z pracodawcami poszukującymi pracowników na stanowisku pracy, w którym mogłyby być wykorzystane nabyte uprawnienia. Kserokopie pism z jakimi Wykonawca wystąpił z informacjami do pracodawców, lub też dokumenty potwierdzające zorganizowanie spotkań z pracodawcami dokumentujące te działania Wykonawca dostarczy w do PUP w Łęczycy w terminie 7 dni od zakończenia szkolenia. VII.3.Dokumenty dostarczone w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: VII.3.1. Polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 30
- 3 - certyfikaty - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupleczyca.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy
ul. Sienkiewicz 31,
99-101 Łęczyca
pokój nr 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy ul. Sienkiewicz 31, 99-101 Łęczyca pokój nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZYCY
- "DOSTAWA PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH NA POTRZEBY ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁĘCZYCY"
- "DOSTAWA PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH NA POTRZEBY ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁĘCZYCY"
- DOSTAWA PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH NA POTRZEBY ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁĘCZYCY
- "Doposażenie pracowni CKZiU" w ramach projektu pn.: "Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców" - III
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla uczniów" w ramach projektu pn.: "Nowe kompetencje i kwalifikacje uczniów / uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 ...." - II
- "Cyfrowa archiwizacja - skanowanie i konwersja dokumentów geodezyjno - kartograficznych zgromadzonych w PODGiK oraz zasilenie skanami systemu ewidencji prac geodezyjnych i kartograficznych"
więcej: przetargi w Łęczycy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń zawodowych dla uczestników OHP i młodzieży ze środowiska lokalnego oraz usługa przeprowadzenia kursu prawo jazdy kat. B dla uczestników OHP.
- ORGANIZACJA STAŻY W RAMACH PROJEKTU "DOBRY ZAWÓD - LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ 2"
- Przeprowadzenie szkolenia z zakresu prawa jazdy kat. C, kat. C+E (kurs łączony) i Kwalifikacji Wstępnej Przyspieszonej do kat. C, C+E.
- Przeprowadzenie szkolenia Uprawnienia energetyczne gr.1 w ramach projektu "Nowoczesna edukacja zawodowa w Sercu Kaszub II"
- świadczenie usług szkoleniowych dla nauczycieli i uczniów realizowanych w ramach projektu "Edukacja zawodowa w Zespole Szkół Leśnych i Ekologicznych w Brynku " nr FESL.10.23-IZ.01-07BG/23-003
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.