eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › Przetarg nieograniczony na remont zintegrowanego systemu kontroli dostępu w Zakładzie Karnym w Malborku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-19

Malbork: Przetarg nieograniczony na remont zintegrowanego systemu kontroli dostępu w Zakładzie Karnym w Malborku
Numer ogłoszenia: 243705 - 2012; data zamieszczenia: 19.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 229453 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Malborku, ul. Poczty Gdańskiej 19 A, 82-220 Malbork, woj. pomorskie, tel. 0-55 6460520, faks 0-55 2729411.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na remont zintegrowanego systemu kontroli dostępu w Zakładzie Karnym w Malborku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont zintegrowanego systemu kontroli dostępu wraz z instalacją i uruchomieniem systemu w budynku penitencjarnym, administracji oraz placu manewrowym w Zakładzie Karnym w Malborku. Opis zintegrowanego systemu kontroli dostępu stanowi dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. System powinien umożliwić otwarcie lokalnie, dozorowanych przejść tylko osobom uprawnionym, posiadającym karty zbliżeniowe zarejestrowane w systemie, oraz otwarcie zdalne przez operatora systemu po weryfikacji tożsamości osoby uprawnionej do przejścia. System powinien również umożliwiać awaryjne otwieranie przejść za pomocą klucza mechanicznego, wielozapadkowego. Po zaniku zasilania z sieci 230V powinien działać min 1 godzinę. Powinien również zapewniać możliwość śluzowania krat (sprzętową blokadę wzajemną) Otwieranie - blokowanie zdalne krat z centralnego stanowiska sterowania (pulpit w pomieszczeniu monitoringu) jednostkowo lub wszystkich jednocześnie. System powinien zostać wykonany jako magistralowy (kontrolery przejść i stanowiska sterowania połączone magistralą danych) Kraty zlokalizowane przy bramie głównej powinny być otwierane z lokalnego pulpitu bramowego Sygnalizacja podania zasilania na zamek przy kracie przejściowej Ilość użytkowników systemu max. 200, przewidywana ok.100 Możliwość centralnej aktualizacji oprogramowania systemu (kontrolery i stanowisko obsługi) Współpraca z systemem obrazowania wybranych przejść za pomocą kamer TV przemysłowej (wejścia do budynków), systemem alarmowym do zabezpieczenia sabotażowego szafek teletechnicznych oraz istniejącym systemem otwierania bramy wjazdowej - wewnętrznej (od strony placu manewrowego) W skład instalacji systemu kontroli dostępu wchodzą: 1.1 Kontroler zamka i kart - szt. 46 1.2 Przycisk żądania otwarcia - szt. 30 1.3 Zamek SMOK - szt. 36 lub równoważne 1.4 Zamek HERCULES - szt. 18 lub równoważne 1.5 Zasilacz 12V/5A do kontrolerów - szt 3 1.6 Czytnik kart zewnętrzny - szt. 20 1.7 Zasilacz 24V/5A do zamków - szt. 6 1.8 Szafa teletechniczna z wyposażeniem - szt. 6 np. NRP 36 lub równoważne 1.9 Szafa teletechniczna z wyposażeniem - szt. 26 np. NRP 12 lub równoważne 1.10 Pulpit sterujący na minimum 10 przejść - szt. 1 1.11 Samozamykacz - szt. 46 1.12 Okablowanie wg wykazu 1.13 Konwerter Ethernet - RS485 - magistrala - szt. 4 lub równoważne 1.14 Czytnik kart bezstykowych - szt. 50 1.15 Licencja na oprogramowanie - szt. 1 1.16 System sterujący jednostanowiskowy - szt. 1 1.17 System sterowania z komputerem i monitorem dotykowym - szt. 1 1.18 Uruchomienie i konfiguracja systemu - szt. 1 1.19 Opis systemu kontroli dostępu 1.20 Moduł wizyjnego nadzoru wejść i wyjść do budynku z możliwością rejestrowania i zapisu 16 kamer 1.21 Kamera kopułowa wewnętrzna 4 szt. 1.22 Kamera kopułowa zewnętrzną zna podczerwień 4szt 1.23 Czytnik umożliwiający aktywacje i dezaktywację kart przy wejściu do obiektu -2szt 1.24 Peszel (rura kablowa giętka PCV) 16mm-600m i 32mm-600m odporna na warunki atmosferyczne 1.25 Karty bezstykowe - 200 szt. Parametry urządzeń: A. Zamek typu ryglowego: 1. typ Herkules, Cometa lub równoważne 2. Napięcie zasilania 24V prądu stałego 3. Pobór prądu przy zadziałaniu max. 1 A 4. Zamek w stanie zaryglowania bez podania napięcia 5. Czujnik położenia rygla 6. Czujnik zamknięcia kraty 7. Powtarzalny (możliwość montażu każdego zamka do każdej kieszeni) 8. Rygiel ze stali hartowanej ( min. 30 HRC) 9. Możliwość otwierania awaryjnego kluczem wielozapadkowym 10. Może spełniać rolę wykonawczą centralnego blokowania krat B. Zamek typu bębenkowego: 1. typ Smok lub równoważny 2. Napięcie zasilania 24V prądu stałego 3. Pobór prądu przy zadziałaniu max. 1 A 4. Zamek w stanie zamknięcia bez podanego zasilania 5. Odporny na korozję (2 x ocynk, lub stal nierdzewna) 6. Czujnik położenia bębna 7. Czujnik zamknięcia kraty 8. Bęben ze stali hartowanej ( min. 50 HRC) 9. Możliwość otwierania awaryjnego kluczem wielozapadkowym Karty: 1. bezstykowe (zbliżeniowe), 125kHz 2. programowane przez administratora systemu (rodzaje uprawnień) 3. personalizowane dla poszczególnych użytkowników Czytniki kart bezstykowych: 1. wykonanie zewnętrzne odporne na warunki atmosferyczne 2. wykonanie wewnętrzne Stanowisko obsługi: 1. Stanowisko monitoringu w pomieszczeniu d-cy zmiany: - pulpit (monitor) dotykowy - stanowisko komputerowe z oprogramowanie umożliwiającym wizualizację systemu - umożliwia sterowanie i blokowanie przejść - UPS do awaryjnego zasilania komputera 2. Stanowisko na bramie głównej: - pulpit z przyciskami wandaloodpornymi 10 szt. - sygnalizacja świetlna LED, obrazowanie stanów krat (przywołanie, otwarte/zamknięte przejście - sygnalizacja akustyczna - przycisk lub stacyjka wyłączenia awaryjnego Okablowanie: 1. sterowanie i magistrale danych - przewót UTP 5 kat. suchy, na zewnątrz i w kanalizacji teletechnicznej między budynkami żelowany - łącznie 7000 m ( 2000 żelowany) 2. zasilanie zamków z kontrolera LY 2 x 0,75 mm - 500m 3. zasilanie kontrolerów z zasilaczy 12V i 24 V LY 2 x 2,5 mm - 1000m 4. zasilanie 230V do zasilaczy YDYp 3 x 1,5 mm -500m Zasilacze: - Zasilacz kontrolerów 12V prądu stałego, buforowy z akumulatorem bezobsługowym min. 18Ah,min 5 A, min. 1 szt na piętro - Zasilacz zamków 24V prądu stałego, buforowy z akumulatorem bezobsługowym min. 18Ah,min. 5A min. 1 szt na piętro Kontrolery zamków: 1. każdy zamek jest sterowany z odrębnego kontrolera 2. zasilanie kontrolera 12 V prądu stałego 3. kontrolery połączone magistralą danych 4. kontrolery połączone i sterowane z czytników kart 5. możliwość zdalnego administrowania kontrolerami przez administratora systemu Szafki teletechniczne: a. Wykonane jako wandaloodporne, wtynkowe, zamykane na klucz b. Wyposażone w szyny montażowe TH 35 oraz przepusty do peszeli z okablowaniem 1. Wyposażone w listwy zaciskowe do przewodów na szynę TH 35 w ilości odpowiedniej do podłączenia przewidzianego okablowania c. Wyposażone w łącznik krańcowy do alarmowego zabezpieczenia szafki d. Zabezpieczone antykorozyjnie (do instalacji zewnętrznych w wykonaniu bryzgoszczelnym) Kamery TV: 1. wewnętrzne st. 4 2. zewnętrzne szt. 4 3. kopułkowe, wandaloodporne 4. kolorowe dzienno-nocne 5. wyposażone w filtr i promiennik podczerwieni 6. zasilane prądem stałym o napięciu 12 V 7. min 600 linni 8. BLC/WDR Rejestrator TV przemysłowej: 1. 16 wejść 2. dostosowany do pracy w sieci LAN (oprogramowanie) 3. zapis na dysku twardym z 16 kamer min. 7 dni 4. utrwalanie obrazu z częstotliwością min. 3 klatki na sekundę przy rozdzielczości D1 kompatybilny z obecnie używanymi rejestratorami firmy Samsung SHR 7160 i klawiaturą SCC-2000.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 42.96.11.00 - System kontroli dostępu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Projektowania i Wdrażania Systemów Teleinformatycznych TELEBIT s.c. A. Polak, H. Szaraniec, A. Brandtmiller - Szaraniec, ul. Balicka 56, 30-149 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 142170,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 133320,00

  • Oferta z najniższą ceną: 133320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 133320,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.