eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › Przetarg nieograniczony na remont zintegrowanego systemu kontroli dostępu w Zakładzie Karnym w Malborku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-29

Malbork: Przetarg nieograniczony na remont zintegrowanego systemu kontroli dostępu w Zakładzie Karnym w Malborku
Numer ogłoszenia: 229453 - 2012; data zamieszczenia: 29.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Malborku , ul. Poczty Gdańskiej 19 A, 82-220 Malbork, woj. pomorskie, tel. 0-55 6460520, faks 0-55 2729411.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na remont zintegrowanego systemu kontroli dostępu w Zakładzie Karnym w Malborku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont zintegrowanego systemu kontroli dostępu wraz z instalacją i uruchomieniem systemu w budynku penitencjarnym, administracji oraz placu manewrowym w Zakładzie Karnym w Malborku. Opis zintegrowanego systemu kontroli dostępu stanowi dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. System powinien umożliwić otwarcie lokalnie, dozorowanych przejść tylko osobom uprawnionym, posiadającym karty zbliżeniowe zarejestrowane w systemie, oraz otwarcie zdalne przez operatora systemu po weryfikacji tożsamości osoby uprawnionej do przejścia. System powinien również umożliwiać awaryjne otwieranie przejść za pomocą klucza mechanicznego, wielozapadkowego. Po zaniku zasilania z sieci 230V powinien działać min 1 godzinę. Powinien również zapewniać możliwość śluzowania krat (sprzętową blokadę wzajemną) Otwieranie - blokowanie zdalne krat z centralnego stanowiska sterowania (pulpit w pomieszczeniu monitoringu) jednostkowo lub wszystkich jednocześnie. System powinien zostać wykonany jako magistralowy (kontrolery przejść i stanowiska sterowania połączone magistralą danych) Kraty zlokalizowane przy bramie głównej powinny być otwierane z lokalnego pulpitu bramowego Sygnalizacja podania zasilania na zamek przy kracie przejściowej Ilość użytkowników systemu max. 200, przewidywana ok.100 Możliwość centralnej aktualizacji oprogramowania systemu (kontrolery i stanowisko obsługi) Współpraca z systemem obrazowania wybranych przejść za pomocą kamer TV przemysłowej (wejścia do budynków), systemem alarmowym do zabezpieczenia sabotażowego szafek teletechnicznych oraz istniejącym systemem otwierania bramy wjazdowej - wewnętrznej (od strony placu manewrowego) W skład instalacji systemu kontroli dostępu wchodzą: 1.1 Kontroler zamka i kart - szt. 46 1.2 Przycisk żądania otwarcia - szt. 30 1.3 Zamek SMOK - szt. 36 lub równoważne 1.4 Zamek HERCULES - szt. 18 lub równoważne 1.5 Zasilacz 12V/5A do kontrolerów - szt 3 1.6 Czytnik kart zewnętrzny - szt. 20 1.7 Zasilacz 24V/5A do zamków - szt. 6 1.8 Szafa teletechniczna z wyposażeniem - szt. 6 np. NRP 36 lub równoważne 1.9 Szafa teletechniczna z wyposażeniem - szt. 26 np. NRP 12 lub równoważne 1.10 Pulpit sterujący na minimum 10 przejść - szt. 1 1.11 Samozamykacz - szt. 46 1.12 Okablowanie wg wykazu 1.13 Konwerter Ethernet - RS485 - magistrala - szt. 4 lub równoważne 1.14 Czytnik kart bezstykowych - szt. 50 1.15 Licencja na oprogramowanie - szt. 1 1.16 System sterujący jednostanowiskowy - szt. 1 1.17 System sterowania z komputerem i monitorem dotykowym - szt. 1 1.18 Uruchomienie i konfiguracja systemu - szt. 1 1.19 Opis systemu kontroli dostępu 1.20 Moduł wizyjnego nadzoru wejść i wyjść do budynku z możliwością rejestrowania i zapisu 16 kamer 1.21 Kamera kopułowa wewnętrzna 4 szt. 1.22 Kamera kopułowa zewnętrzną zna podczerwień 4szt 1.23 Czytnik umożliwiający aktywacje i dezaktywację kart przy wejściu do obiektu -2szt 1.24 Peszel (rura kablowa giętka PCV) 16mm-600m i 32mm-600m odporna na warunki atmosferyczne 1.25 Karty bezstykowe - 200 szt. Parametry urządzeń: A. Zamek typu ryglowego: 1. typ Herkules, Cometa lub równoważne 2. Napięcie zasilania 24V prądu stałego 3. Pobór prądu przy zadziałaniu max. 1 A 4. Zamek w stanie zaryglowania bez podania napięcia 5. Czujnik położenia rygla 6. Czujnik zamknięcia kraty 7. Powtarzalny (możliwość montażu każdego zamka do każdej kieszeni) 8. Rygiel ze stali hartowanej ( min. 30 HRC) 9. Możliwość otwierania awaryjnego kluczem wielozapadkowym 10. Może spełniać rolę wykonawczą centralnego blokowania krat B. Zamek typu bębenkowego: 1. typ Smok lub równoważny 2. Napięcie zasilania 24V prądu stałego 3. Pobór prądu przy zadziałaniu max. 1 A 4. Zamek w stanie zamknięcia bez podanego zasilania 5. Odporny na korozję (2 x ocynk, lub stal nierdzewna) 6. Czujnik położenia bębna 7. Czujnik zamknięcia kraty 8. Bęben ze stali hartowanej ( min. 50 HRC) 9. Możliwość otwierania awaryjnego kluczem wielozapadkowym Karty: 1. bezstykowe (zbliżeniowe), 125kHz 2. programowane przez administratora systemu (rodzaje uprawnień) 3. personalizowane dla poszczególnych użytkowników Czytniki kart bezstykowych: 1. wykonanie zewnętrzne odporne na warunki atmosferyczne 2. wykonanie wewnętrzne Stanowisko obsługi: 1. Stanowisko monitoringu w pomieszczeniu d-cy zmiany: - pulpit (monitor) dotykowy - stanowisko komputerowe z oprogramowanie umożliwiającym wizualizację systemu - umożliwia sterowanie i blokowanie przejść - UPS do awaryjnego zasilania komputera 2. Stanowisko na bramie głównej: - pulpit z przyciskami wandaloodpornymi 10 szt. - sygnalizacja świetlna LED, obrazowanie stanów krat (przywołanie, otwarte/zamknięte przejście - sygnalizacja akustyczna - przycisk lub stacyjka wyłączenia awaryjnego Okablowanie: 1. sterowanie i magistrale danych - przewót UTP 5 kat. suchy, na zewnątrz i w kanalizacji teletechnicznej między budynkami żelowany - łącznie 7000 m ( 2000 żelowany) 2. zasilanie zamków z kontrolera LY 2 x 0,75 mm - 500m 3. zasilanie kontrolerów z zasilaczy 12V i 24 V LY 2 x 2,5 mm - 1000m 4. zasilanie 230V do zasilaczy YDYp 3 x 1,5 mm -500m Zasilacze: - Zasilacz kontrolerów 12V prądu stałego, buforowy z akumulatorem bezobsługowym min. 18Ah,min 5 A, min. 1 szt na piętro - Zasilacz zamków 24V prądu stałego, buforowy z akumulatorem bezobsługowym min. 18Ah,min. 5A min. 1 szt na piętro Kontrolery zamków: 1. każdy zamek jest sterowany z odrębnego kontrolera 2. zasilanie kontrolera 12 V prądu stałego 3. kontrolery połączone magistralą danych 4. kontrolery połączone i sterowane z czytników kart 5. możliwość zdalnego administrowania kontrolerami przez administratora systemu Szafki teletechniczne: a. Wykonane jako wandalodporne, wtynkowe, zamykane na klucz b. Wyposażone w szyny montażowe TH 35 oraz przepusty do peszeli z okablowaniem 1. Wyposażone w listwy zaciskowe do przewodów na szynę TH 35 w ilości odpowiedniej do podłączenia przewidzianego okablowania c. Wyposażone w łącznik krańcowy do alarmowego zabezpieczenia szafki d. Zabezpieczone antykorozyjnie (do instalacji zewnętrznych w wykonaniu bryzgoszczelnym) Kamery TV: 1. wewnętrzne st. 4 2. zewnętrzne szt. 4 3. kopułkowe, wandaloodporne 4. kolorowe dzienno-nocne 5. wyposażone w filtr i promiennik podczerwieni 6. zasilane prądem stałym o napięciu 12 V 7. min 600 linni 8. BLC/WDR Rejestrator TV przemysłowej: 1. 16 wejść 2. dostosowany do pracy w sieci LAN (oprogramowanie) 3. zapis na dysku twardym z 16 kamer min. 7 dni 4. utrwalanie obrazu z częstotliwością min. 3 klatki na sekundę przy rozdzielczości D1 kompatybilny z obecnie używanymi rejestratorami firmy Samsung SHR 7160 i klawiaturą SCC-2000.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 42.96.11.00 - System kontroli dostępu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty, opisanych w pkt. IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, że Wykonawca spełnia wymieniony warunek.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty, opisanych w pkt. IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, że Wykonawca spełnia wymieniony warunek.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty, opisanych w pkt. IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, że Wykonawca spełnia wymieniony warunek.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty, opisanych w pkt. IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, że Wykonawca spełnia wymieniony warunek.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty, opisanych w pkt. IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, że Wykonawca spełnia wymieniony warunek.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku gdyby: a) nastąpiło wycofanie z produkcji jakiegokolwiek - w ramach przedmiotu zamówienia objętego umową - rodzaju (modelu) sprzętu lub oprogramowania - w takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany do zastąpienia ich innym rodzajem (modelem) sprzętu lub oprogramowania, jednak o nie gorszych i nie mniej nowoczesnych parametrach technicznych; b) na rynku pojawiło się nowe rozwiązanie technologiczne w zakresie przedmiotu zamówienia bez względu na fakt, iż dotychczasowe nie zostało wycofane z produkcji - w takim przypadku Wykonawca może zaproponować zastąpienie dotychczasowego rozwiązania innym, nowym rozwiązaniem, o nie gorszych funkcjach i parametrach technicznych, a Zamawiający może taką propozycję przyjąć; c) z przyczyn, za które Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności, których nie mógł wcześniej przewidzieć bądź w wyniku przedłużenia procedury przetargowej, zaszła konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia publicznego (niniejszej umowy) - w takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia w innym, wskazanym przez Zamawiającego terminie. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy muszą być korzystne dla Zamawiającego i dla swojej ważności wymagają formy pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny 82-200 Malbork ul. Poczty Gdańskiej 19A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Zakład Karny 82-200 Malbork ul. Poczty Gdańskiej 19A, sekretariat Zakładu Karnego w Malborku ul. Poczty Gdańskiej 19A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 12.12.2012.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.