Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-17
Łomianki: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań:
Część I - Budowa ciągu pieszo - jezdnego w ul. gen Berlinga,
Cześć II - Wykonanie oświetlenia w ul. Pogodnej,
Część III - Wykonanie przebudowy ul. Przełajowej,
Część IV - Wykonanie oświetlenia w ul. Szymanowskiego na odc. do ul. Chopina,
Część V - Wykonanie przebudowy ul. Przelotowej.
Numer ogłoszenia: 243598 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łomianki , ul. Warszawska 115, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 0-22 7686302, faks 0-22 7686302.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomianki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań: Część I - Budowa ciągu pieszo - jezdnego w ul. gen Berlinga, Cześć II - Wykonanie oświetlenia w ul. Pogodnej, Część III - Wykonanie przebudowy ul. Przełajowej, Część IV - Wykonanie oświetlenia w ul. Szymanowskiego na odc. do ul. Chopina, Część V - Wykonanie przebudowy ul. Przelotowej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań: Część I - Budowa ciągu pieszo-jezdnego w ul. Berlinga w Łomiankach - zad. 16/08 w zakresie: inspektor nadzoru robót drogowych. Termin wykonania - 16 listopada 2009 r. Część II - Wykonanie oświetlenia w ul. Pogodnej - zad. 106/07 w zakresie: inspektor nadzoru robót elektroenergetycznych. Termin wykonania - 16 listopada 2009r. Część III - Wykonanie przebudowy ul. Przełajowej w zakresie wykonania nawierzchni jezdni wraz z odwodnieniem w Łomiankach zad. 9/09 w zakresie: inspektor nadzoru robót drogowych. Termin wykonania - 16 listopada 2009 r. Część IV - Wykonanie oświetlenia w ul. Szymanowskiego na odc. do ul. Chopina - zad. 104/07 w zakresie: inspektor nadzoru robót elektroenergetycznych. Termin wykonania - 16 listopada 2009 r. Część V - Wykonanie przebudowy ul. Przelotowej w zakresie wykonania nawierzchni jezdni wraz z odwodnieniem w Łomiankach - zad. 9/09 w zakresie: inspektor nadzoru robót drogowych. Termin wykonania - 16 listopada 2008 r. Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zmianami) i obejmuje w szczególności: wydawanie poleceń i instrukcji wykonawcy robót budowlanych potwierdzonych wpisem do dziennika budowy celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą robót, udział w czynnościach odbioru robót zanikowych, oraz odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego. W ramach tych czynności Inspektor zobowiązany jest do: a) stwierdzenia gotowości do odbioru, b) przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji, obecność na terenie realizowanej inwestycji codziennie od poniedziałku do soboty w godzinach zapewniających skuteczność nadzoru oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, umowy oraz projektu, w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, sprawdzenie ich ilości oraz kosztorysów ofertowych na roboty dodatkowe, potwierdzanie ilości faktyczne wykonywanych robót oraz usunięcia wad, stwierdzonych w trakcie nadzoru, sprawdzanie obmiarów robót i kosztorysów powykonawczych oraz potwierdzenie wykonywanych robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót, sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, udział w czynnościach przekazania Wykonawcy terenu budowy i udział w naradach technicznych, uzgadnianie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie a zgłoszonych przez Kierownika Budowy lub przez Zamawiającego, informowanie Zamawiającego na bieżąco o przebiegu realizacji robót. W celu poprawnego przygotowania oferty wskazana jest wizja lokalna w terenie. W przypadku wystąpienia okoliczności polegających na przesunięciu terminu realizowania danego zadania Zamawiający przedłuży termin wykonania przedmiotu zamówienia odpowiednio do danego zadania. Zmiana zostanie dokonana w formie aneksu i nie będzie stanowić podstawy do zmiany wynagrodzenia. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących brakiem wyłonienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy robót budowlanych, których nadzór jest przedmiotem niniejszego postępowania Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od podpisania umowy bez konsekwencji dla każdej ze stron. Termin płatności - 14 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub wszystkie części postępowania..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy każdej z części postępowania. 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga aby w celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawca przedstawił w wykazie minimum 1 osobę posiadającą aktualne uprawnienia: budowlane w zakresie nadzoru budowy nawierzchni dróg dla części : I, III, V postępowania, uprawnienia elektroenergetyczne w zakresie sprawowania nadzoru nad wykonaniem oświetlenia drogowego dla części II, IV postępowania oraz aktualne zaświadczenia o przynależności w.w. osób do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Kopię dokumentów potwierdzających powyższe należy dołączyć do oferty. 4. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 3. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodne z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.). 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone powyżej. 7. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomianki.pl (BIP).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na pisemny wniosek: w siedzibie Zamawiającego, pon. w godz. 10:00-18:00, wt.-pt. w godz. 8:00 16:00, drogą pocztową - cena 20,00 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Łomiankach ul. Warszawska 115 , 05-092 Łomianki, pok. nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania: Część I - Budowa ciągu pieszo - jezdnego w ul. gen Berlinga.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Budowa ciągu pieszo-jezdnego w ul. Berlinga w Łomiankach - zad. 16/08 w zakresie: inspektor nadzoru robót drogowych. Termin wykonania - 16 listopada 2009 r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania:Cześć II - Wykonanie oświetlenia w ul. Pogodnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - Wykonanie oświetlenia w ul. Pogodnej - zad. 106/07 w zakresie: inspektor nadzoru robót elektroenergetycznych. Termin wykonania - 16 listopada 2009 r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania:Część III - Wykonanie przebudowy ul. Przełajowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - Wykonanie przebudowy ul. Przełajowej w zakresie wykonania nawierzchni jezdni wraz z odwodnieniem w Łomiankach zad. 9/09 w zakresie: inspektor nadzoru robót drogowych. Termin wykonania - 16 listopada 2009 r.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań:Część IV - Wykonanie oświetlenia w ul. Szymanowskiego na odc. do ul. Chopina.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV - Wykonanie oświetlenia w ul. Szymanowskiego na odc. do ul. Chopina - zad. 104/07 w zakresie: inspektor nadzoru robót elektroenergetycznych. Termin wykonania - 16 listopada 2009 r.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania: Część V - Wykonanie przebudowy ul. Przelotowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V - Wykonanie przebudowy ul. Przelotowej w zakresie wykonania nawierzchni jezdni wraz z odwodnieniem w Łomiankach - zad. 9/09 w zakresie: inspektor nadzoru robót drogowych. Termin wykonania - 16 listopada 2009 r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inwestora zastępczego: Remont zabytkowego dworu Muzeum Etnograficznego w Tarnowie
- Kompleksowy nadzór inwestorski obejmujący pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru (...) dla robót budowlanych w formule projektuj-buduj w budynku Studia Filmów Rysunkowych w B-B ul. Listopadowa 33.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zaprojektowaniu i budowie instalacji urządzeń fotowoltaicznych - "Instalacja fotowoltaiczna - CEZAMAT PW"
- Kompleksowy nadzór inwestorski (...) dla robót budowlanych w formule projektuj-buduj w budynku Studia Filmów Rysunkowych w B-B ul. Listopadowa 33.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad Realizacją Robót Pn.: "Modernizacja Amfiteatru Im.Anny German Wraz Zadaszeniem I Przebudową Parkingu"
- ZP 51/25 "Prace naprawcze kanalizacji deszczowej i bytowej w Szpitalu Klinicznym im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - w formule zaprojektuj i wybuduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





