Ogłoszenie z dnia 2025-11-26
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowy nadzór inwestorski (...) dla robót budowlanych w formule projektuj-buduj w budynku Studia Filmów Rysunkowych w B-B ul. Listopadowa 33.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: STUDIO FILMÓW RYSUNKOWYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363661944
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cieszyńska 24
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 812 63 41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sfr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sfr.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowy nadzór inwestorski (...) dla robót budowlanych w formule projektuj-buduj w budynku Studia Filmów Rysunkowych w B-B ul. Listopadowa 33.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88534189-1a88-4c07-9c0a-19a8041badbf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00557361
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00096492/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zakup usługi polegającej na pełnieniu funkcji wielobranżowego inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji RB w formule projektuj-buduj w budynku przy ul. Listopadowej 33 w B-B
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Przekształcenie Studia Filmów Rysunkowych w Centrum Przemysłu Kreatywnego” realizowanego z dofinansowaniem ze środków pochodzących z Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 dla Priorytetu: FESL.08.00-Fundusze Europejskie na infrastrukturę dla mieszkańca dla Działania: FESL.08.07-Kultura i turystyka szczebla regionalnego oraz Budżetu Państwa nr naboru FESL.08.07-IZ.01-140/24
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-88534189-1a88-4c07-9c0a-19a8041badbf3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo,
dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy Pzp, sporządza się w postaci
elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone wyżej przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i zadawanie pytań. Dokumenty wchodzące w skład oferty lub składane wraz z ofertą, które są opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego.
Szczegółowe informacje o formie składanych oświadczeń i dowodów określone są w pkt 9 i 18 SWZ, natomiast szczegółowe informacje o środkach komunikacji elektronicznej określono w pkt 10 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwane dalej „RODO”, obowiązek informacyjny określony w art. 13 lub art. 14 RODO ciąży na Wykonawcach, którzy pozyskali dane osobowe osób trzecich w celu przekazania ich Zamawiającemu w ofertach (np. osób, których dane służą do wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, osób kierowanych do realizacji zamówienia, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, które zostaną wskazane jako podwykonawca).
W takim przypadku Wykonawca oświadcza w formularzu oferty, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał
w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. W przypadku gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO Wykonawca nie składa oświadczenia (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 10/2025/DI
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 225,000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji w formule „projektuj i buduj”, obejmujący pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru branży budowlano-konstrukcyjnej, Inspektora Nadzoru z uprawnieniami elektrycznymi oraz Inspektora Nadzoru z uprawnieniami sanitarnymi w toku przygotowania i realizacji inwestycji w ramach zadania pn. Wykonanie robót ogólnobudowlanych w formule „projektuj
i buduj” w nieużytkowanym budynku przy ul. Listopadowej 33 w Bielsku-Białej,
finansowanego z Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego). Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Budowlanego obejmuje czynności związane z nadzorem nad wykonaniem przez Wykonawcę robót budowlanych wg projektu budowlanego oraz procesem realizacji robót. Inspektor Nadzoru Budowlanego będzie sprawował nadzór całego procesu inwestycyjnego we wszystkich branżach robót związanych z realizacją ww. zadania poprzez wprowadzenie na plac budowy wykonawcy robót, po uczestnictwo we wszelkich niezbędnych czynnościach, do dnia odbioru końcowego robót budowlanych i uzyskania pozwolenia na
użytkowanie. Zamawiający dopuszcza pełnienie funkcji inspektora nadzoru przez jedną osobę we wszystkich specjalizacjach wskazanych powyżej, przy odpowiednich kwalifikacjach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: spełnia/nie spełnia oraz w oparciu o wskazane kryteria oceny
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Szczegółowo warunki określone są w pkt 6.2. SWZ. zdolności technicznej lub zawodowej:1. Warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia:
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie
ostatnich 5 (pięciu) latach przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie
zgodnie z przepisami prawa budowlanego, co najmniej jedną usługę pełnienia
kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją związaną z budową lub
przebudową budynku o kubaturze brutto minimum 2000 m3 obejmującą swoim
zakresem w ramach jednej usługi nadzór nad robotami branży budowlanej,
sanitarnej i elektrycznej. Inwestycja nad, którą Wykonawca pełnił nadzór została zakończona pozwoleniem na użytkowanie lub zgłoszeniem zakończenia robót budowlanych bez sprzeciwu.
2. Warunek w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone.
Wykonawca musi wykazać, że:
− dysponuje 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania
robotami budowlanym w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez
ograniczeń oraz posiadającą minimum 5-letnie doświadczenie w kierowaniu
robotami, która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w
branży ogólnobudowlanej;
− dysponuje 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i
kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz posiadającą minimum 3-letnie
doświadczenie w kierowaniu robotami, która będzie pełniła funkcję
inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej;
− dysponuje 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz
posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami, która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie składane na podstawie art 125 ust. 1 Pzp.
2. Oświadczenie w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz usług- załącznik nr 6 do SWZ
2. Wykaz osób - załącznik nr 7 do SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Załącznik Nr 2 - zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia (złożyć wraz z ofertą – jeżeli dotyczy).2. Załącznik Nr 3 - oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie przesłanek wykluczenia (złożyć wraz z ofertą).
3. Załącznik Nr 4 - oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie przesłanek spełnienia warunków udziału (złożyć wraz z ofertą).
4. Załącznik Nr 5 - oświadczenie Wykonawcy w zakresie podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 1 pkt 3 ustawy w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę (złożyć wraz z ofertą).
5. Załącznik Nr 6 - wykaz usług zgodnie z SWZ pkt. 6.2.4.1. (składane na wezwanie).
6. Załącznik Nr 7 – wykaz osób zgodnie z SWZ pkt. 6.2.4.2. (składane na wezwanie).
7. Załącznik nr 8 - oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 117 ust.4 ustawy (złożyć wraz z ofertą – jeżeli dotyczy).
8. Załącznik Nr 9 - oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy (składane na wezwanie).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo, nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy PZP, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego musi jednoznacznie wynikać, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Pozostałe wymagania zostały szczegółowo opisane w pkt 15 SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowy zakres zmian i ich warunków został opisany w par. 11, 12 i 13 umowy stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ. Zmiany umowy mogą nastąpić w przypadku:1. zmiany regulacji prawnych odnoszących się do praw i obowiązków stron umowy, wprowadzonych po zawarciu umowy (...),
2. zmiany sposobu realizacji umowy,
3. przedłużenia lub skrócenia terminu realizacji umowy na wykonanie robót budowlanych z wykonawcą robót budowlanych lub w przypadku przedłużających się procedur związanych z odbiorem końcowym robót (...),
4. zmiany w zakresie ilości i wysokości rat płatności wynagrodzenia określonego umową,
5. zmiany warunków dofinansowania zewnętrznego (...),
6. gdy w umowie znajdują się oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe (...),
7. zmiany osób realizujących umowę pod warunkiem, że osoby te będą spełniały
wymagania określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia (...),
8. zmiany przedstawiciela/-i Zamawiającego wskazanego/-ych w umowie
do kontaktu i nadzoru nad realizacją przedmiotu niniejszej umowy,
9. rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy na realizację robót budowlanych (...), rozwiązania lub odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z wykonawcą robót budowlanych (...), konieczności wprowadzenia zmian w następstwie zmian wprowadzonych w umowie pomiędzy Zamawiającym, a wykonawcą robót budowlanych (...), zmiany lub rozszerzenia zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie i umowie,
10. zmiany nieistotnej, w szczególności: zmiana nazwy, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych (...) ,
11. wprowadzenia dodatkowych płatności częściowych lub zmiany wysokości płatności częściowych (...)
12. zmiany wynagrodzenia zgodnie z art 436 pkt 4 lit b) Pzp oraz zgodnie z art. 439 ust. 1 Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-19 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-19 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-17
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
1. W przypadku podjęcia decyzji o prowadzeniu negocjacji w zakresie dotyczącym danego zadania, do negocjacji zostaną zaproszeni trzej Wykonawcy, których oferty nie zostaną odrzucone i którzy otrzymają największą sumę punktów, przyznaną wg kryteriów określonych w SWZ.2. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy wezmą udział w postępowaniu będzie mniejsza niż trzech, Zamawiający zaprosi wszystkich Wykonawców do negocjacji. W przypadku gdy kilku Wykonawców uzyska liczbę punktów na pozycji najdalej trzeciej, wszyscy zostaną zaproszeni do negocjacji.
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający informuje, że złożenie oferty nie musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej. Zamawiający dopuszcza jednak możliwość, na pisemny wniosek Wykonawcy, przeprowadzenie wizji lokalnej w budynku przy ul. Listopadowej 33 w Bielsku-Białej. Zainteresowanie kwestią przeprowadzenia oględzin budynku należy zgłaszać e-mailowo na adres: inwestycje@sfr.pl lub telefonicznie 33 812 63 41. Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia z przedstawicielem Zamawiającego dokładnego terminu wizji lokalnej, która winna zostać przeprowadzona w terminie umożliwiającym prawidłowe złożenie oferty, jednak nie później niż na 3 dni kalendarzowych przed terminem składania ofert.2. Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą, niż 500.000,00 złotych (pięćset tysięcy złotych) lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o zamówieniu. Wykonawca utrzyma ważność ubezpieczenia przez cały okres realizacji umowy. W przypadku wypłaty świadczenia z polisy, wykonawca jest zobowiązany do uzupełnienia ubezpieczenia do pełnej kwoty.
3. W celu złożenia oferty Zamawiający wymaga zapoznania się z dokumentacją techniczną (PFU), znajdującą się na platformie e-zamówienia w postępowaniu – Załącznik nr 11 do SWZ.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Przebudowa pracowni zawodowych oraz toalety w budynku BSP przy ul. T. Sixta 20 w Bielsku-Białej w ramach projektu: "Zawody przyszłości - modernizacja sal do praktycznej nauki zawodu w Bielsku-Białej"
- Kompleksowy nadzór inwestorski (...) dla robót budowlanych w formule projektuj-buduj w budynku Studia Filmów Rysunkowych w B-B ul. Listopadowa 33.
- Kompleksowy nadzór inwestorski obejmujący pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru (...) dla robót budowlanych w formule projektuj-buduj w budynku Studia Filmów Rysunkowych w B-B ul. Listopadowa 33.
- Udostępnienie urządzeń energetycznych w czasie imprez plenerowych.
- Ochrona fizyczna budynku głównego Książnicy Beskidzkiej oraz dozór obiektów Książnicy Beskidzkiej na rok 2026.
- Obsługa specjalistycznych pojemników do gromadzenia odpadów, zwanych dalej "konfiskatorami", przeznaczonych do gromadzenia przeterminowanych leków (produktów leczniczych, wyrobów medycznych).
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inwestora zastępczego: Remont zabytkowego dworu Muzeum Etnograficznego w Tarnowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji obiektu Zamawiającego przy ul. Zawiszy 5 w Warszawie
- ,,Przebudowa drogi powiatowej nr 1791 S Irządze - Wilgoszcza"
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 587 w związku z budową przejścia dla pieszych w rejonie skrzyżowania z ul. Płocką w Mławie - wykonanie dokumentacji projektowej
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2324W relacji Wyszyny Kościelne - Zdroje - wykonanie dokumentacji projektowej
- Kompleksowy nadzór inwestorski obejmujący pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru (...) dla robót budowlanych w formule projektuj-buduj w budynku Studia Filmów Rysunkowych w B-B ul. Listopadowa 33.
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





