Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2008-02-05
Piotrków Trybunalski: PN-8/08 Artyku³y elektryczne
Numer og³oszenia: 24348 - 2008; data zamieszczenia: 05.02.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: nieobowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Rejonowy, ul. Roosevelta 3, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. ³ódzkie, tel. 044 6451115, fax 044 6478925.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: PN-8/08 Artyku³y elektryczne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa materia³ów elektrycznych dla potrzeb Szpitala przy ul. Roosevelta 3 w Piotrkowie Tryb. Pakiet 1 - Aparatura zabezpieczaj±ca, ³±czeniowa i steruj±ca, Pakiet 2 - Osprzêt o¶wietleniowy.
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.21.13.10 - Wy³±czniki Kod CPV wg s³ownika 2008: 31.21.13.10 - Wy³±czniki Oryginalny kod CPV: 31.52.40.00 - Oprawy o¶wietleniowe sufitowe lub ¶cienne Kod CPV wg s³ownika 2008: 31.52.40.00 - Oprawy o¶wietleniowe sufitowe lub ¶cienne .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Tak, ilo¶æ czê¶ci: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 15.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie przewiduje wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 i nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych. Ocena spe³nienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów wyszczególnionych w SIWZ, które to Wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ do sk³adanej oferty.
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ od 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2) wype³niony formularz ofertowy (za³±cznik Nr 2 i za³±cznik 2A, 2B do specyfikacji) powy¿szy formularz winien byæ podpisany przez osobê wyszczególnion± w Krajowym Rejestrze S±dowym lub za¶wiadczeniu o ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej lub posiadaj±c± upowa¿nienie do wystêpowania w imieniu Firmy i W³a¶ciciela, 3) o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w niniejszym postêpowaniu zgodnie z art. 44 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych (za³±cznik Nr 3 do specyfikacji) 4) o¶wiadczenie Wykonawcy potwierdzaj±ce spe³nienie wszystkich warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (za³±cznik Nr 4 do specyfikacji), 5) o¶wiadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (za³±cznik Nr 5 do specyfikacji), 6) o¶wiadczenie Wykonawcy o zapoznaniu siê ze Specyfikacj± Istotnych Warunków Zamówienia i przyjêciu jej bez zastrze¿eñ (za³±cznik nr 6 do specyfikacji), 7) o¶wiadczenie, ¿e Wykonawca uwa¿a siê za zwi±zanego ofert± przez okres wskazany w pkt. X niniejszej specyfikacji (za³±cznik nr 7 do specyfikacji), 8) o¶wiadczenie o akceptacji warunków umowy (za³±cznik nr 8 do specyfikacji). 9) Upowa¿nienie do wystêpowania w imieniu Firmy i W³a¶ciciela (w przypadku podpisywania oferty przez osobê nie wymienion± w Krajowym Rejestrze S±dowym lub wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej). Upowa¿nienie takie musi byæ podpisane przez osobê wystêpuj±c± w KRS Firmy lub wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.ipzp.pl/szpital-piotrkow
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Szpital Rejonowy ul. Roosevelta 3 97-300 Piotrków Tryb. Dzia³ Zamówieñ Publicznych.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 13.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Szpital Rejonowy ul. Roosevelta 3 97-300 Piotrków Tryb. pawilon II, sekretariat.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: 13.03.2008.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Materia³y elektryczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Aparatura zabezpieczaj±ca, ³±czeniowa i steruj±ca.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 31.21.13.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 15.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Materia³y elektryczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Osprzêt o¶wietleniowy.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 31.52.40.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 15.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Administrowanie osiedlami mieszkalnymi tj. budynkami mieszkalnymi dzier¿awionymi i zarz±dzanymi przez Towarzystwo Budownictwa Spo³ecznego Sp. z o. o. w Piotrkowie Trybunalskim
- Sprzeda¿ i dostarczenie leków.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim na okres 12 miesiêcy.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleñ w Zespole Szkó³ Ponadpodstawowych nr 4 w Piotrkowie Trybunalskim w ramach Projektu nr FELD.09.02-IZ.00-0007/24 pn. "Autostrad± do Transformacji"
- Wykonywanie przegl±dów i napraw sprzêtu medycznego.
- Sprzeda¿ i dostawa ¶rodków i materia³ów do utrzymania czysto¶ci.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposa¿enia pracowni hotelarsko-us³ugowej Zespo³u Szkó³ i Placówek O¶wiatowych im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego "Morro" w Barlinku
- Wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na termomodernizacji i modernizacji budynku Ratusza w Ostrowie Wielkopolskim.
- Wykonanie robót budowlanych dot. termomodernizacji budynku u¿yteczno¶ci publicznej zlokalizowanego przy al. Powstañców Wielkopolskich 14b
- Wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na termomodernizacji budynku Szko³y Podstawowej nr 2 w Ostrowie Wielkopolskim
- Wykonanie robót budowlanych dot. adaptacji budynku przy ul. Królowej Jadwigi na potrzeby administracji samorz±dowej
wiêcej: Wy³±czniki »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





