Ogłoszenie z dnia 2007-12-06
Łódź: Żywienie
Numer ogłoszenia: 243440 - 2007; data zamieszczenia: 06.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Sierakowskiego 65, 91-324 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6514408, fax 0-42 6511619.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Żywienie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług gastronomicznych w zakresie przygotowania, dostawy i dystrybucji codziennych posiłków dla 49 mieszkańców Domu Pomocy w Łodzi z jednoczesną dzierzawą pomieszczeń kuchennych w budynku głównym o łącznej powierzchni 33,62m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Oryginalny kod CPV: 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu określono w SIWZ O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24ust.1i ust 2 ustawy PZP, b) spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy PZP c) posiadają procedury Dobrej Praktyki Produkcyjnej (HACCP) i Dobrej Praktyki Higienicznej oraz Księgę HACCP w zakresie przedmiotu zamówienia d) posiadają niezbędne uprawnienia i zezwolenia w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków wymienionych w pkt.VI niniejszej specyfikacji, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Wypełniony szczegółowo formularz oferty - załącznik nr 1. 2. Formularz cenowy - załącznik nr 2. 3. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załączniki nr 3. 4. Oświadczenie w trybie art. 44 i art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4. 5. Kalkulacje ceny 1 osobodnia - załącznik nr 5 6. Dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej i technicznej wykonawcy: A/ Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. Przez aktualny należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B/ Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz społeczne na rzecz właściwego oddziału ZUS i Urzędu skarbowego - załącznik nr 6 C/ D/Wykaz kierownictwa i pracowników firmy odpowiedzialnych za realizację zamówienia - załącznik nr 7 z udokumentowaniem ich doświadczenia zawodowego, stażu pracy i kwalifikacji. E/ Wykaz sprzętu jakim dysponuje wykonawca przewidzianego do wykonania zamówienia - załącznik nr 8 G/ Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług gastronomicznych, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usług gastronomicznych stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - załącznik nr 9 H/ Wykonawca wykaże, że posiada środek transportu do przewozu posiłków oraz przedłoży postanowienie Sanepidu, iż środki transportu spełniają wymagania higieniczno-sanitarne przy transporcie żywności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// bip.uml.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej 91-324 Łódź ul. Sierakowskiego 65.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej 91-324 Łódź ul. Sierakowskiego 65.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostosowanie przestrzeni w bibliotece w celu przygotowania zaplecza socjalnego dla studentów korzystających z CIB w trybie całodobowym w budynku przy ul. Muszyńskiego 2
- Termomodernizacja budynku G w SP ZOZ MSWiA w Łodzi przy ul. Północnej 42 - powtórka
- Dostawa inkubatorów w ramach realizacji projektu: PRU UMED - Poprawa warunków studiowania w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi, poprzez budowę, rozbudowę, modernizację i doposażenie obiektów Uczelni...
- 144/TP/ZP/U/2025 usługa odśnieżania terenów zewnętrznych we wszystkich obiektach USK nr 2 w Łodzi oraz lądowiska dla śmigłowców w Łodzi przy ul. Żeromskiego 113
- Najem autobusu przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych dla kandydatów na kierowców kat. D prawa jazdy dla potrzeb WORD w Łodzi, Oddział Terenowy w Skierniewicach
- " Dostawa agregatów prądotwórczych zamontowanych na specjalistycznych przyczepach transportowych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi".
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków do Szkoły Podstawowej im. Lotników Polskich w Płocicznie-Tartak i Punktu Przedszkolnego w Płocicznie-Tartak
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych wraz z obsługą kelnerską na potrzeby Instytutu Adama Mickiewicza
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usługi cateringu - przygotowanie i dostarczenie całodniowego wyżywienia dla 20 Mieszkańców SCOM w Brudzowie w okresie od 1 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowania, gotowania, dostarczania i dowożenia całodziennego wyżywienia dla 56 mieszkańców Domu Pomocy społecznej w Miedarach w 2026 roku
- Catering w okresie od 1 stycznia 2026 roku do 31 grudnia 2026 roku - tryb podstawowy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





