Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-09-07
Lublin: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i folii operacyjnej - EO/EZ-2732/35/10.
Numer ogłoszenia: 243397 - 2010; data zamieszczenia: 07.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 179409 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie, ul. Stanisława Staszica 16, 20-081 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5323935, 5325043, 5328330, faks 081 5329486.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i folii operacyjnej - EO/EZ-2732/35/10..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kraniki trójdrożne, korki do venflonów, przedłużacze do pomp infuzyjnych, Artykuły medyczne różne, Pieluchomajtki, Pojemniki na odpady, Folia operacyjna, Folia operacyjna o działaniu bakteriobójczym..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.14.11.23 - Pojemniki na skalpele 33.77.00.00 - Artykuły higieniczne z papieru 33.14.00.00 - Materiały medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bialmed Sp. z o.o., ul. M. Konopnickiej 11 a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38736,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33980,15
Oferta z najniższą ceną: 33980,15 / Oferta z najwyższą ceną: 45450,30
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
- Paul Hartmann Polska Sp. z o.o., ul. Partyzancka 133/151, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11191,47
Oferta z najniższą ceną: 11191,47 / Oferta z najwyższą ceną: 11191,47
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bialmed Sp. z o.o., ul. M. Konopnickiej 11 a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28416,24
Oferta z najniższą ceną: 28416,24 / Oferta z najwyższą ceną: 28416,24
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JKT Wytwórnia Artykułów Higienicznych Sp. z o.o., ul. Zwycięstwa 17 A, 15-703 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70590,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40199,90
Oferta z najniższą ceną: 40199,90 / Oferta z najwyższą ceną: 49969,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- 3M Poland Sp. z o.o., Al. Katowicka 117, 05-830 Nadarzyn, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95280,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 78452,40
Oferta z najniższą ceną: 78452,40 / Oferta z najwyższą ceną: 78452,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa przewozu studentów/doktorantów z niepełnosprawnościami (w szczególności osób poruszających się na wózku) na zajęcia dydaktyczne.
- ZP.381.115.2025. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym na zakup parawanów dla Oddziałów Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Lublinie
- Dostawa radiofarmaceutyków dla potrzeb Zakładu Medycyny Nuklearnej na rzecz Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego SP ZOZ w Lublinie z możliwością składania ofert częściowych.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Politechniki Lubelskiej w 2026 r.
- Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych
- Usługa organizacji wycieczki do Portugalii dla maksymalnie 45 osób w lutym 2026 roku
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków opatrunkowych i innych wyrobów medycznych dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Dostawa pieluchomajtek do Szpitala Powiatowego w Radomsku.
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Działów Medycznych Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu- II postępowanie
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego z wyposażeniem oraz montaż i przeszkolenie personelu na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Wągrowcu
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





